Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina w GDI
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-02-2006, 09:29   

HEHe z tym bzyknieciem to nie takie hop-siup..... zobacz gdzie ten silnik ma termostat, przepustnice, gdzie ma wejscie wody, pewnie wyjscia do nagrzewnycy w rownie kozackich miejscach......nie wspominajac o orurowaniu intercoolera..... ale pomazyc mozna ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
young 
moderator mitsumaniak
jaki tu spokój...


Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 635
Skąd: Łódź/Gdańsk
Wysłany: 03-02-2006, 09:38   

Czyli chcąc zwiększyć moc w moim 1,8 GDI (automat) pozostaje tylko chip za trzy stówy który doda 15 kucy, lub wymiana silnika na Volvo ?
Nic więcej sensownego nie można zrobić ?
_________________

 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-02-2006, 09:56   

Jestcała masa rozwiązań jakie możesz zastosować np. podtlenek azotu, wymienić układ wydechowy, założyć szpere filtry sportowe rozpure na kielichy pożądną elektro turbinę ( bardzo trudno ją zdobyć ale nie niszczy tak silnika jak normalna ) pogadamy jutro.
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
young 
moderator mitsumaniak
jaki tu spokój...


Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 635
Skąd: Łódź/Gdańsk
Wysłany: 03-02-2006, 13:22   

Leppe napisał/a:
pogadamy jutro


Przy piweczku :D
_________________

 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2006, 13:26   

z 1,8T wszyscy dookola mowia ze sie da ale jakos nikt tego nie zrobil (hot mial to zrobic ale jakos sie rozplynelo) zaglebie swapow czyli helmutowo tez jakos sie nie kwapi z wymiana na uturbiony (przynajmniej brak jakichkolwiek informacji na necie), wiec mysle ze to wcale nie jest takie proste.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-02-2006, 13:40   

W naszym kraju trudno o dawce ogranow do przeszczepu....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2006, 14:00   

nie tak trudno, ktos wczesniej wspominal o rozbitym za 10tys, ja ok trzy lata temu widzialem w wawce w komisie t4 rozbita do rzedu przednich siedzen za 12tys.
wlasnie bartku nie wiem w czym problem ze nikt tego do tej pory nie zrobil? czyzby cena za organ byla zaporowa? w sumie koszt samego turbo to ok 8 tys.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-02-2006, 14:26   

Hmm trzaby postawic obok siebie Cari i T4 i oblookac......

PS. mam skad wziac do oblookania t4 ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
young 
moderator mitsumaniak
jaki tu spokój...


Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 635
Skąd: Łódź/Gdańsk
Wysłany: 03-02-2006, 15:14   

Czy ktoś kiedykolwiek przekładał te silniki ? lub widział jak ktoś przekłada i jak to się potem sprawuje ?

Bo coś mi się wydaje, że to nie takie proste jak piszecie. I jak mi to Matejko przedstawił (sympatyczny ciapuś)
_________________

 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-02-2006, 15:35   

ogladajac komore silnika w t4 i np gdi to niczym sie nie rozni lacznie z tym ze pojemniki na plyny ustrojowe sa nawet w tych samych miejscach, a co najlepsze przeguby w t4 sa takie same jak w carismie wiec bez przerobki i bez wymiany zwrotnic z przodu poprostu wkladamy polosie z t4, tylko ze to wtedy jakby hamulcy nie mamy :D

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 9:07 pm ]
T4

cari


zbiorniczek od plynu do chlodnicy w t4 jest w tym samym miejscu co w carismie diesel - to tak pierwsze z widocznych roznic
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-02-2006, 22:41   

dodalem foty silnikow powyzej
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2006, 22:56   

no z gory to wyglada pieknie ladnie (przeciez to te same auta, w poprzek nie bedzie - jak u japonki :D ), wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-02-2006, 23:09   

arturro napisał/a:
wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu.


po co mi zdjecia oslony spod silnika :P

kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-02-2006, 23:14   

Matejko napisał/a:
kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic


oddasz w wieczyste posiadanie włascicielowi silnika :P
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 05-02-2006, 23:38   

znowu ot robisz :P
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.