Turbina w GDI |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2006, 09:29
|
|
|
HEHe z tym bzyknieciem to nie takie hop-siup..... zobacz gdzie ten silnik ma termostat, przepustnice, gdzie ma wejscie wody, pewnie wyjscia do nagrzewnycy w rownie kozackich miejscach......nie wspominajac o orurowaniu intercoolera..... ale pomazyc mozna |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
young
moderator mitsumaniak jaki tu spokój...

Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 635 Skąd: Łódź/Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2006, 09:38
|
|
|
Czyli chcąc zwiększyć moc w moim 1,8 GDI (automat) pozostaje tylko chip za trzy stówy który doda 15 kucy, lub wymiana silnika na Volvo ?
Nic więcej sensownego nie można zrobić ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Leppe
Mitsumaniak

Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 318 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-02-2006, 09:56
|
|
|
Jestcała masa rozwiązań jakie możesz zastosować np. podtlenek azotu, wymienić układ wydechowy, założyć szpere filtry sportowe rozpure na kielichy pożądną elektro turbinę ( bardzo trudno ją zdobyć ale nie niszczy tak silnika jak normalna ) pogadamy jutro. |
_________________ Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit
 |
|
|
|
 |
young
moderator mitsumaniak jaki tu spokój...

Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 635 Skąd: Łódź/Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2006, 13:22
|
|
|
Leppe napisał/a: | pogadamy jutro |
Przy piweczku |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2006, 13:26
|
|
|
z 1,8T wszyscy dookola mowia ze sie da ale jakos nikt tego nie zrobil (hot mial to zrobic ale jakos sie rozplynelo) zaglebie swapow czyli helmutowo tez jakos sie nie kwapi z wymiana na uturbiony (przynajmniej brak jakichkolwiek informacji na necie), wiec mysle ze to wcale nie jest takie proste. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2006, 13:40
|
|
|
W naszym kraju trudno o dawce ogranow do przeszczepu.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2006, 14:00
|
|
|
nie tak trudno, ktos wczesniej wspominal o rozbitym za 10tys, ja ok trzy lata temu widzialem w wawce w komisie t4 rozbita do rzedu przednich siedzen za 12tys.
wlasnie bartku nie wiem w czym problem ze nikt tego do tej pory nie zrobil? czyzby cena za organ byla zaporowa? w sumie koszt samego turbo to ok 8 tys. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2006, 14:26
|
|
|
Hmm trzaby postawic obok siebie Cari i T4 i oblookac......
PS. mam skad wziac do oblookania t4 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
young
moderator mitsumaniak jaki tu spokój...

Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 635 Skąd: Łódź/Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2006, 15:14
|
|
|
Czy ktoś kiedykolwiek przekładał te silniki ? lub widział jak ktoś przekłada i jak to się potem sprawuje ?
Bo coś mi się wydaje, że to nie takie proste jak piszecie. I jak mi to Matejko przedstawił (sympatyczny ciapuś) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 03-02-2006, 15:35
|
|
|
ogladajac komore silnika w t4 i np gdi to niczym sie nie rozni lacznie z tym ze pojemniki na plyny ustrojowe sa nawet w tych samych miejscach, a co najlepsze przeguby w t4 sa takie same jak w carismie wiec bez przerobki i bez wymiany zwrotnic z przodu poprostu wkladamy polosie z t4, tylko ze to wtedy jakby hamulcy nie mamy
[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 9:07 pm ]
T4
cari
zbiorniczek od plynu do chlodnicy w t4 jest w tym samym miejscu co w carismie diesel - to tak pierwsze z widocznych roznic |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:41
|
|
|
dodalem foty silnikow powyzej |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2006, 22:56
|
|
|
no z gory to wyglada pieknie ladnie (przeciez to te same auta, w poprzek nie bedzie - jak u japonki ), wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 05-02-2006, 23:09
|
|
|
arturro napisał/a: | wczolgaj sie pod auto sasiada i zrob foty od dolu. |
po co mi zdjecia oslony spod silnika
kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-02-2006, 23:14
|
|
|
Matejko napisał/a: | kup ktos ten silnik ja moge auto do przerobki udostepnic |
oddasz w wieczyste posiadanie włascicielowi silnika |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 05-02-2006, 23:38
|
|
|
znowu ot robisz |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|