Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Rozrusznik
Autor Wiadomość
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 31-01-2014, 22:34   

milo napisał/a:
Z nowy problem tu masz podobny temat i używke za 100 zł http://forum.mitsumaniaki...d8bcb93#1273084


Dzięki, temat czytałem, dzwoniłem też do tego sklepu który podał robertdg i tam też tłumaczyli mi że ma mieć ten sam numer co mój i że inny może nie pasować...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-01-2014, 22:49   

Zobacz tu ceny tez :shock: http://www.iparts.pl/czes...59-77-1897.html
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 31-01-2014, 23:01   

Ceny kosmos. w inter carsie był za 290 tylko kurde nie dostępny... To ja chyba kupie ten prawie nowy z tamtego tematu. Dzięki za info
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2014, 08:28   

krzysztof.kj5 napisał/a:
w inter carsie był za 290 tylko kurde nie dostępny...
Regenerowany przy zwrocie starego, nie ma co w bajki wierzyć, miedź nie spada wraz z deszczem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2014, 18:05   

Do 2,0 16V pasuje P&P rozrusznik z 2,4 GDI.
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 01-02-2014, 18:11   

Hugo napisał/a:
Do 2,0 16V pasuje P&P rozrusznik z 2,4 GDI.


Potwierdzam, dzwoniłem do Malika i powiedział to samo, tylko że nie ma żadnego. Zamówiłem na allegro
 
 
Mateusz25 
Forumowicz
Matthew

Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 47
Skąd: Koszalin
Wysłany: 30-08-2014, 14:18   Dziwnie działający rozrusznik, zimny odpala, ciepły chechła.

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat.
Moja sytuacja z rozrusznikiem Trwa w zasadzie od początku kiedy sprowadziłem auto.
Wygląda to następująco, rozrusznik po nocy odpala po jednym jakby ciężkim, powolnym przekręceniu, następne są już luźne i szybkie, więc odpalamy i jedziemy.
Po jakiś 20 km po dojechaniu do pracy, wyłączamy silnik i próbujemy odpalić ponownie, silnik oczywiście jest już rozgrzany.
I co, chechła pierwszy obrót ledwo co, drugi tak samo ciężko i odpala, kontrolki nie przygasają. Gdyby taka sytuacja zdarzyła sie na zimnym silniku, byłaby dupa i szedłbym pieszo. Po ostygnięciu silnika jakieś 1,5 godziny odpala tak jak opisałem na początku.
Akumulator ma 1,5 roku (ZAP Piast 70 Ah - 570 A ).
Ładowanie sprawdzaliśmy na obciążonym i nie - jest 14,2 bez i 13,7 V na obciążonym bez włączonej klimy, bo jest uszkodzona.
Zauważyłem również przy demontażu miski olejowej że zewnętrzna strona zębów koła zamachowego po stronie miski olejowej jest przetarta - metalicznie zdarte są ząbki, nie w dużym stopniu, ale są, być może ma to wpływ.

Czy miał ktoś może podobny przypadek.
Wreszcie muszę te przypadłość ogarnąć, bo staje się to denerwujące.
_________________
Mam nadzieję pokochać tę furę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-09-2014, 08:29   

Zdemontuj rozrusznik i oddaj do elektromechanika na sprawdzenie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz25 
Forumowicz
Matthew

Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 47
Skąd: Koszalin
Wysłany: 01-09-2014, 09:29   

Dzisiaj jadę z nim do mechanika który ogarnia rozruszniki i alternatory od 30 lat - ponoć dobry jest, kazał przyjechać autem, bo być może to nie rozrusznik, tak mówił po objawach - zobaczymy.

Pozdrawiam.
_________________
Mam nadzieję pokochać tę furę.
 
 
wicek 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 347
Skąd: Sulechów
Wysłany: 29-10-2014, 19:44   

Od dwóch tygodni pojawiał się problem z odpalaniem, odpalał ale np o 2 sekundy dłużej i ciężej. Dzisiaj niestety coś padło. Mianowicie na kable odpala normalnie, ale po przejechaniu 30 km po zgaszeniu, nie odpala. Kontroli świeca na max, dopiero podczas kręcenia przygasają. Akumulator czy rozrusznik, może coś innego?

Dodam ze rozrusznik niby kreci ale po sekundzie jakby brak mocy i cisza.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-10-2014, 20:28   

W pierwszej kolejności test wydajności akumulatora - udaj sie do centrum sprzedazy akumulatorów i odrazu sie dowiesz co jest nie tak
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wicek 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 347
Skąd: Sulechów
Wysłany: 29-10-2014, 21:48   

Masz racje, tak własnie zrobię.
 
 
 
mv500 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.4 gdi gls 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 7
Skąd: google
Wysłany: 03-02-2016, 19:15   

Witam znowu problem rano przy odpalaniu gala wszystko było ok zajechałem do pracy 3km po pracy kiedy chciałem odpalić rozrusznik się slizgał pewnie bendiks średni problem pomenczyłem go kilka razy i nic ale poczułm zapach benzyny z filtra mam stozek .
Zostawiłm go do wieczora chciałem odpalić go na hol ale zamiast dzwięku silnikia uszłyszałem strzał obudowa filta rozerwana .
Gal nie zagazowany
_________________
K>J>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.