|
czyscilem przepustnice carisma oszalala |
| Autor |
Wiadomość |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 22:58
|
|
|
wiem wiem juz nic nie dotykam dzieki wielkie panowie za pomoc pozdrawiam cari rulezz |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 19-11-2007, 20:56
|
|
|
TRUTIL CARI GDI, po rozruchu obroty wchodzą na ok. 1500 by po chwili spaść na jałowym.Oto zdjęcie moich:
 |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-11-2007, 21:09
|
|
|
| U mnie jest dokładnie tak samo , czyli standard. Pozdrowionka. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 19-11-2007, 23:10
|
|
|
panowie jak wrzucic fotke na forum ale mozna ja pobrac stad to sa moje obroty
http://rapidshare.com/fil...k.jpg.html[img]
http://http://rapidshare.....jpg.html[/img]
[ Dodano: 19-11-2007, 23:16 ]
ten pierwszy link jest ok bo nie wiem jak wrzucic bezposrednio na forum
[ Dodano: 19-11-2007, 23:18 ]
[ Dodano: 19-11-2007, 23:21 ]
no i mam troszeczke wyzej czyli zrobie tak jak pisal kleid odkrece ta srobke wkrece tak aby dotykala do czola pozniej 1/4 obrotu i koniec
[ Dodano: 20-11-2007, 22:50 ]
mam pytanie po czyszczeniu przepustnicy szalaly mi obroty spowodowane to bylo dokreceniem srobki ktora uklada polozenie przepustnicy odkrecilem ja i ustawilem obroty dzisiaj dzwoniac na serwis aso mitsubishi zapytalem o regulacje obrotow koles zapytal czy odlaczalem aku powiedzialem ze tak on na to ze w silniku GDI nie wolno tego robic przyuczenie jej obrotow bedzie kosztowalo 135zl i teraz mohe pytanie czy to bedzie wygladalo tak jak to opisywaliscie panowie odlaczenie klemy podlaczenie odpalenie auta bez obciazen na 15min pozniej z obciazeniem 10min i na tym bedzie polegalo to przuczenie i zaplata 135zl jesli tak zrobie sobie sam a 135 na bajure bedzie chyba ze beda ustawiac spalanie itd ale nie wiem
[ Dodano: 20-11-2007, 22:51 ]
mam pytanie po czyszczeniu przepustnicy szalaly mi obroty spowodowane to bylo dokreceniem srobki ktora uklada polozenie przepustnicy odkrecilem ja i ustawilem obroty dzisiaj dzwoniac na serwis aso mitsubishi zapytalem o regulacje obrotow koles zapytal czy odlaczalem aku powiedzialem ze tak on na to ze w silniku GDI nie wolno tego robic przyuczenie jej obrotow bedzie kosztowalo 135zl i teraz mohe pytanie czy to bedzie wygladalo tak jak to opisywaliscie panowie odlaczenie klemy podlaczenie odpalenie auta bez obciazen na 15min pozniej z obciazeniem 10min i na tym bedzie polegalo to przuczenie i zaplata 135zl jesli tak zrobie sobie sam a 135 na bajure bedzie chyba ze beda ustawiac spalanie itd ale nie wiem |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 23:52
|
|
|
jak tak czytam....to już zgłupłem ja po czyszczeniu przepustnicy ...a robiłem to już ze 3 razy nic z żadną śrubką zgrubną czy tez inną...nie kombinowałem...a może powinienem ? zawsze tylko uczyłem go obrotów poprzez reset kompa...pojeździłem chwilkę i jest ok...a może tak mi się tylko zdaje że jest ok. , bo też po odpaleniu wskakuje mi na ok 2 tys. i wolno zchodzi , nawet jak jest ciepły , no i oczywiście przy zmianie biegów trza chwile odczekać ale to chiba norma. Za to cały czas walczę z obrotami przy włączonej klimie...wariują , ale to chyba coś innego , może regulator faktycznie bo bez klimki jest ok.
ps. wydaje mi się że takie kręcenie tą śrubką to chyba nie w GDI....a może nie.... |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-11-2007, 11:02
|
|
|
powiem ci ze ja nie swiadomie ruzylem ta srubke jak zapalalem samochod mialem odrazu 3000 obrotow pozniej ja ustawilem tak jak kazal kleid czyli wkrecic ja do momentu gdy dotknie do czola tej blaszki pozniej 1/4 obrotu czyli jedna kreska krzyzaka w prawo bo jak inaczj i pozniej odpalilem i mialem ok a co do obrotow jak zapalam podchodzi pod 2tys nieraz 1500 no i przy zmianie biegow jak wciskam sprzeglo to mi podskakuje zawszo o 500 do gory moze gaz za pozno odciagam ale chyba nie to nie pierwszy samochod podobno ten typ tak ma ale ciezko mi sie z tym pogodzic wlasnie sam teraz szukam regulatora napiecia bo jak dodaje gazu to mi sie swiatla rozjasniaja a jak spadaja obroty to sie sciemiaja zobaczymy co bedzie bo ASO to kasa kasa |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-11-2007, 13:13
|
|
|
| O ile mi się dobrze kojarzy to w GDI wzbudzaniem alternatora steruje ECU i raczej nic nie wskórasz z regulatorem napięcia skoro ECU sobie tym rządzi. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-11-2007, 22:37
|
|
|
saphire, czyli regulator napiecia mam dobry i nie musze wydawac na niego kasy |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2007, 19:02
|
|
|
| Regulator napiecia kosztuje tyle co uzywany alternator. Sprawdz jakie masz ładowanie moze szczotki sie kończa. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-11-2007, 08:17
|
|
|
| Bo tu trzeba chyba określić że to co niby jest regulatorem napięcia to chyba tak naprawdę tylko mostek prostowniczy bo o ile kojarzę to ECU steruje wzbudzaniem alternatora a nie ,,regulator napięcia'' niemniej tak jak wiara pisze to że ci przygasają światła to może być sprawa kilku podejrzanych - za luźnego paska wieloklinowego (sprawdzić i ustawić poprawny naciąg), uszkodzonego mostka prostowniczego (tu trzeba pooglądać kształt sygnału wyprostowanego napięcia na osyloskopie), kończących się szczotek alternatora (wymienić), słabej masy (oczyścić i zabezpieczyć masowanie). Jak widać najprościej sprawdzić pasek, masę, później szczotki a na koniec zabawa z oscyloskopem. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 25-11-2007, 10:44
|
|
|
| ladowanie ma 14.50 idealne |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-11-2007, 11:25
|
|
|
To sobie już nic więcej nie szukaj chyba że chcesz dla świętego spokoju pooglądać wykresy napięcia na oscyloskopie gdzieś u znajomego elektronika |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 25-11-2007, 12:27
|
|
|
wiec mowisz regulator ok ladoweanie tez ma ok wiec nic nie ruszam
[ Dodano: 25-11-2007, 12:28 ]
a i jeszcze jedno po ostatnim czyszczeniu przepustnicy co porypalem te obroty to wczoraj sobie jechalem i blokowalo mi gaz jakby przepustnica sie blokowala od czego to moze byc
[ Dodano: 26-11-2007, 20:17 ]
witam mam taki problem ze zacina mi sie przepustnica nie mialem tego jak kupilem cari po czyszczeniu przepustnicy i ni tez odrazu ale stalo sie jadac ostatnio rzucilem na luz i tak przelecialem jakies 2 kilometry po czym nie moglem dodac gazu jakas blokada czulem to na pedale gazu rozebralem trabe slonia sprawdzalem przepustnice wszystko gladziutkie ale jednak po zamknieciu sie zacina co to moze byc co moge zrobic prosze o pomoc
ps czy moge uzyc WD40 aby ja nasmarowac moze dlatego sie zacina |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
krzych_o [Usunięty]
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-11-2007, 22:29
|
|
|
| Masz Cari przed czy po lifcie? Przed liftem przepustnica jest sterowana linka bezpośrednio więc może się zacina w pancerzu lub gdzieś tam po drodze... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|