Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór?
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-01-2008, 23:37   

londolut napisał/a:
O ile mnie pamięć nie myli to AISINa ładowali na pierwszy ogień na linii produkcyjnej
Nie mylisz się.
 
 
00Viper00
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 23:47   

no ja właśnie AISINA władowałem, i na razie nie narzekam
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-02-2008, 16:14   

Czas troszkę odkurzyć temat ;)
Czy to jest właściwy pasek do mojego CA0?
http://allegro.pl/item305...olt_lancer.html
i pamiętam, że jeszcze uszczelniacze muszę kupić :)
Nie mogę się skontaktować z Japaneze, nie odp na PW. Wiem, że o niego nie musiał bym się martwić i dostał bym odpowiednie części.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2008, 20:48   

londolut napisał/a:
Nie mogę się skontaktować z Japaneze, nie odp na PW. Wiem, że o niego nie musiał bym się martwić i dostał bym odpowiednie części.
Skoro Marek nie wyrabia, spróbuj się skontaktować z Mateuszem: m.hanzek@all-parts.pl. Nie wiem, czy wysyła towar pocztą, ale pewnie nie będzie to dla niego problem. Ceny naprawdę dobre. W razie czego możesz sie na mnie powołać.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-02-2008, 21:31   

londolut napisał/a:
Czy to jest właściwy pasek do mojego CA0?
http://allegro.pl/item305...olt_lancer.html
Super zestaw.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-02-2008, 13:09   

gregorbu, dzięki za kontakt do tego gościa, części już prawie nagrane :) Powiedz mi jeszcze jedną rzecz, zaproponował mi napinacz NTN. Co on jest wart? Nie jest to jakiś bubel?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-02-2008, 13:36   

londolut napisał/a:
zaproponował mi napinacz NTN.
Brać. Made in Japan jest.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 17:34   

londolut napisał/a:
gregorbu, dzięki za kontakt do tego gościa, części już prawie nagrane :) Powiedz mi jeszcze jedną rzecz, zaproponował mi napinacz NTN. Co on jest wart? Nie jest to jakiś bubel?
Sprawa jest z nim o tyle fajna, że zawsze proponuje najlepsze rozwiązania. NIe zaleca np. ostatnimi czasy pasków Mitsuboshi, bo już nie są produkowane w Japonii. W to miejsce sugeruje Suna lub Tsubaki. C o nie znaczy, rzecz jasna, że Ci Mitsuboshi nie sprzeda, jeśli będziesz akurat wolał pasek tej firmy. Prawie wszystkie graty, które do tej pory u niego kupiłem są Made in Japan - łącznie ze sprężynami.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-02-2008, 17:56   

gregorbu napisał/a:
NIe zaleca np. ostatnimi czasy pasków Mitsuboshi
Mnie zaproponował Mitsuboshi lub Gates, wziąłem Mitsuboshi :) Do tego rolka NTN i uszczelniacze Corteco. Myślę, że komplet przyzwoity. Na ile starcza taki zestaw, 60-70kkm zrobię na nim?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 19:07   

Zwykło się przyjmować, że zamienniki wymieniamy co 60.000 km, a oryginały co 90.000.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-02-2008, 00:41   

No i zwątpiłem :?
Czytałem dziś ten artykuł http://auto.gazeta.pl/auto/1,72135,2118858.html i natknąłem się na takie coś:
Cytat:
Pasek rozrządu

W silnikach 1.6 i 1.8 musimy wymieniać regularnie, najlepiej co 60.000 km. O ile 1.3 jest silnikiem bezkolizyjnym (czyli w razie zerwania paska tłoki nie dewastują zaworów) to przy silnikach 16V zaniedbanie może nas kosztować bardzo dużo - używana głowica to ponad 1500 zł, do tego należy doliczyć koszt jej wymiany. Możemy też dowiedzieć się, ile kosztuje nowa głowica (leżymy wygodnie, szklanka z czymś zimnym w kostkach).

Parę postów wcześniej pytałem się o kolizyjność i Hugo odp. że jak w 1.3 pęknie pasek to kapitalny jest nie uchroniony a tu co? Kto pisze prawdę?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-02-2008, 11:58   

londolut napisał/a:
Kto pisze prawdę?
Ja.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-02-2008, 12:05   

Jaki skromny ;) Co oni za bzdury wypisują i na jakiej podstawie? Kto im na to pozwala?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-02-2008, 14:53   

londolut to jest najbardziej kretyński artykuł motoryzacyjny jaki kiedykolwiek czytałem. Pisał go chyba człowiek, który nigdy nawet na oczy nie widział Colta. Jest to stek bzdur. Człowiek nie miał zielonego pojęcia o czym pisze.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-02-2008, 15:20   

To mnie też rozbawiło :D
Cytat:

Mitsubishi Colt 1992, 1.6 benzyna, elektryka, do poprawek - 7000 zł.

Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.

Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.

Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.