[CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór? |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-01-2008, 23:37
|
|
|
londolut napisał/a: | O ile mnie pamięć nie myli to AISINa ładowali na pierwszy ogień na linii produkcyjnej | Nie mylisz się. |
|
|
|
 |
00Viper00 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2008, 23:47
|
|
|
no ja właśnie AISINA władowałem, i na razie nie narzekam |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-02-2008, 16:14
|
|
|
Czas troszkę odkurzyć temat
Czy to jest właściwy pasek do mojego CA0?
http://allegro.pl/item305...olt_lancer.html
i pamiętam, że jeszcze uszczelniacze muszę kupić
Nie mogę się skontaktować z Japaneze, nie odp na PW. Wiem, że o niego nie musiał bym się martwić i dostał bym odpowiednie części. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2008, 20:48
|
|
|
londolut napisał/a: | Nie mogę się skontaktować z Japaneze, nie odp na PW. Wiem, że o niego nie musiał bym się martwić i dostał bym odpowiednie części. | Skoro Marek nie wyrabia, spróbuj się skontaktować z Mateuszem: m.hanzek@all-parts.pl. Nie wiem, czy wysyła towar pocztą, ale pewnie nie będzie to dla niego problem. Ceny naprawdę dobre. W razie czego możesz sie na mnie powołać. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-02-2008, 21:31
|
|
|
Super zestaw. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 11-02-2008, 13:09
|
|
|
gregorbu, dzięki za kontakt do tego gościa, części już prawie nagrane Powiedz mi jeszcze jedną rzecz, zaproponował mi napinacz NTN. Co on jest wart? Nie jest to jakiś bubel? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-02-2008, 13:36
|
|
|
londolut napisał/a: | zaproponował mi napinacz NTN. | Brać. Made in Japan jest. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2008, 17:34
|
|
|
londolut napisał/a: | gregorbu, dzięki za kontakt do tego gościa, części już prawie nagrane Powiedz mi jeszcze jedną rzecz, zaproponował mi napinacz NTN. Co on jest wart? Nie jest to jakiś bubel? | Sprawa jest z nim o tyle fajna, że zawsze proponuje najlepsze rozwiązania. NIe zaleca np. ostatnimi czasy pasków Mitsuboshi, bo już nie są produkowane w Japonii. W to miejsce sugeruje Suna lub Tsubaki. C o nie znaczy, rzecz jasna, że Ci Mitsuboshi nie sprzeda, jeśli będziesz akurat wolał pasek tej firmy. Prawie wszystkie graty, które do tej pory u niego kupiłem są Made in Japan - łącznie ze sprężynami. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 11-02-2008, 17:56
|
|
|
gregorbu napisał/a: | NIe zaleca np. ostatnimi czasy pasków Mitsuboshi | Mnie zaproponował Mitsuboshi lub Gates, wziąłem Mitsuboshi Do tego rolka NTN i uszczelniacze Corteco. Myślę, że komplet przyzwoity. Na ile starcza taki zestaw, 60-70kkm zrobię na nim? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2008, 19:07
|
|
|
Zwykło się przyjmować, że zamienniki wymieniamy co 60.000 km, a oryginały co 90.000. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-02-2008, 00:41
|
|
|
No i zwątpiłem
Czytałem dziś ten artykuł http://auto.gazeta.pl/auto/1,72135,2118858.html i natknąłem się na takie coś: Cytat: | Pasek rozrządu
W silnikach 1.6 i 1.8 musimy wymieniać regularnie, najlepiej co 60.000 km. O ile 1.3 jest silnikiem bezkolizyjnym (czyli w razie zerwania paska tłoki nie dewastują zaworów) to przy silnikach 16V zaniedbanie może nas kosztować bardzo dużo - używana głowica to ponad 1500 zł, do tego należy doliczyć koszt jej wymiany. Możemy też dowiedzieć się, ile kosztuje nowa głowica (leżymy wygodnie, szklanka z czymś zimnym w kostkach). |
Parę postów wcześniej pytałem się o kolizyjność i Hugo odp. że jak w 1.3 pęknie pasek to kapitalny jest nie uchroniony a tu co? Kto pisze prawdę? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-02-2008, 11:58
|
|
|
londolut napisał/a: | Kto pisze prawdę? | Ja. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-02-2008, 12:05
|
|
|
Jaki skromny Co oni za bzdury wypisują i na jakiej podstawie? Kto im na to pozwala? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-02-2008, 14:53
|
|
|
londolut to jest najbardziej kretyński artykuł motoryzacyjny jaki kiedykolwiek czytałem. Pisał go chyba człowiek, który nigdy nawet na oczy nie widział Colta. Jest to stek bzdur. Człowiek nie miał zielonego pojęcia o czym pisze. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-02-2008, 15:20
|
|
|
To mnie też rozbawiło
Cytat: |
Mitsubishi Colt 1992, 1.6 benzyna, elektryka, do poprawek - 7000 zł.
Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.
Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.
Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł. |
|
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|