Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie świece i przewody WN?
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-02-2009, 22:21   

rosomak1983 napisał/a:
Mam jeszcze kopułke z palcem nowa wiec ja wyminie chyba ze zostawic oryginalna????
Pojedź parę km i jeśli już wszystko będzie ok to kopułki nie zmieniaj.
rosomak1983 napisał/a:
Czy jakby to było lewe powietrze to były by problemy z obrotami podczas jazdy?
Też. Bo lewe powietrze i tak jest ciągnięte między przepływką a kolektorem.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-02-2009, 22:57   

londolut napisał/a:
Też. Bo lewe powietrze i tak jest ciągnięte między przepływką a kolektorem.

czyli raczej to nie to... bo podczas jazdy no problem....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 15-02-2009, 13:21   

Mam pytanie co do kabli WN. Zakupiłem Sentecha i po zamontowaniu od razu odczułem poprawę. Natomiast mam teraz wątpliwości czy ich rezystancja jest odpowiednia ponieważ są nieco dłuższe niż oryginalne przewody. Czy ktoś wie jaką rezystancje powinny mieć przewody do naszych lancerków?
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-02-2009, 13:33   

idas niczym się nie przejmuj.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 18-02-2009, 19:44   

Korzystając z moich perypetii wycieraczkowych (wyrobiony kapturek na przegubie kulistym) postanowiłem sprawdzić moje całkiem niedawno zakupione kabelki SENTECH. Jakież było moje zdziwienie gdy po lekkim "namaszczeniu" śniegiem kabelki bardzo ładnie sobie świecą pod maską...jednym słowem klapa i chyba muszę odsyłać kolesiowi z allegro. Nie wiem czy to przez to mógł mi gubić zapłon? (silnik czasami tak jakby strzelał). Zdziwiło mnie to ponieważ na samym początku jak je zamontowałem (było całkiem sucho) chodziły pięknie...Tak więc raczej odradzam (mnie jednak pozostanie pewnie tylko wymiana na takie same...pewnie też będą wadliwe i tak w kółko:/ ).
 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 01-07-2011, 23:21   

Podpinam się pod temat, skakały mi obroty, wymieniłem kable, na lpg działa jak zegarek, na benzynie już tak pięknie nie jest. Przepustnice też czyściłem, ogólnie zapłon w dobrym stanie, chodzi mi tylko o to czemu tylko tak na pb się dzieje/
 
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-07-2011, 00:06   

Sprawdź, czy masz dobrze złożony przewód podciśnieniowy. Może wtryski się przypchały, jak bardzo rzadko jeździsz na Pb...
 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 02-07-2011, 08:57   

Może nie za dużo na Pb jeżdżę, ale od czasu do czasu oprócz rozgrzewania silnika potrafię przełączyć na Pb i poszaleć, choć ostatnio na Lpg już nie widzę różnicy również w wydajności. A czyszczenie wtrysków w lancerze jest w jakiś sposób wykonalne? :P Sam jedynie wymieniałem tylko kopułkę, palec, przewody, świece, przepustnicę czyściłem itd, poważniejszych robót przy silniku nie próbowałem, bo nie było takiej potrzeby i w sumie to nie wiem czy to nie za trudne
 
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-07-2011, 22:50   

miałem to samo, czyściłem dwa razy nic to nie dało... kupiłem używki wtryskiwaczy (130zł) i lancerek odzyskał nowe życie na Pb
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.