Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:17
amerykański Outlander
Autor Wiadomość
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2008, 21:13   

jacaga napisał/a:
Nie wygląda to na doróbkę




Jeśli dorabiasz kluczyk w ASO to przecież robią identyczny jak te fabryczne, prawda? :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-09-2008, 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2008, 21:35   

jacaga, edytowałem Twój post. I radziłbym wyrzucić zdjęcia kluczyka stamtąd gdzie je trzymasz. No chyba, że Ci się Outlander znudził...
 
 
jacaga 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3.0 LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2008, 18:34   

O cholera o tym nie pomyślałem, dzięki Hubeeert
 
 
Abacuss
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2008, 11:10   

Ja mam już drugiego Outlandera z USA i jeden miał dwa kluczyki a drugi już tylko jeden.
Tu nie ma żadnej zasady. Na pewno :) . Jeśli ubezpieczyciel dopilnuje tego, to masz dwa komplety, jeśli nie to masz jeden kpl.

Na pewno nie jest prawdą, że samochody z USA mają jeden kpl kluczyków.
Ja nie jestem tu żadnym specjalistą, ale chyba jakieś tam znaczenia ma rodzaj TITTLE.


Dorabianie kluczyka przećwiczyłem na własnym organizmie i wygląda to tak (dane z V.2008):
- Nie ma „cwaniaka”, który zrobi to w swoim zakładzie
- dzwonisz do ASO (tak, wystarczy zadzwonić) i podajesz nr VIN
- na tej podstawie ASO zamawia kluczyk w centrali
- po 3-4 tygodniach jedziesz do ASO, bierzesz kluczyk i udajesz się do ślusarza, który skopiuje nacięcia na Twoim kluczyku
- wracasz do ASO, jakieś czary-mary
- gotowe

Dodatkowe info
- koszt takiej operacji to 361,83 kluczyk + 40 zł ślusarz
- miałem problem ze znalezieniem ślusarza, który jest skłonny zaryzykować skopiowanie. Bo jak się pomyli... to ktoś musi znowu zapłacić 361,83. Na pewno można to zrobić w Ban-Ber na ul. Lustrzanej 18 w W-wie

pozdrawiam
Abacuss
 
 
broom 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 v6 XLS
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: PL
Wysłany: 29-12-2008, 02:33   

Ja dostałem dwa kluczyki (keyless system - taki prostokątny duży). Jeden był OK, drugi był niezakodowany.

Przyjechałem do ASO i w ciągu 20 min, po uiszczeniu 150 zł mi go zakodowali i już działają oba :)
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 28-01-2009, 21:08   

Sorki nie w tym temacie :oops: przenisłem do: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28412
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
Andy Lee
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2009, 13:37   

hejka.
mam ostatnio problem z moim autkiem. problem to okresowe stuknięcie z przodu podczas jazdy nawet na delikatnych wybojach. ma ktoś pomysł co jest przyczyną?
thx
 
 
zalesik 
Forumowicz


Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: białystok
Wysłany: 30-11-2009, 20:45   

Witam,
nie chciałem zakładać oddzielnego tematu, a mam pytanie w sprawie filtra paliwa. Kupiłem wszystkie filtry (łącznie z wspomnianym wyżej) i udałem się do zaprzyjaźnionego mechanika celem wymiany. Wszystkie znalazł bez problemu, oprócz paliwowego. Szybki telefon do serwisu (Grafix w Białymstoku), uprzejmy Pan Adam poprosił o numer VIN, oddzwonił po jakimś czasie i poinformował że filtr znajduje się gdzieś z tyłu obok zbiorniczka na opary. Szukaliśmy z pół godziny i nic. Ktoś może wie dokładnie w którym miejscu się on znajduje? A może go w ogóle nie ma?
_________________
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.