Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
amerykański Outlander |
Autor |
Wiadomość |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-09-2008, 21:13
|
|
|
jacaga napisał/a: | Nie wygląda to na doróbkę
|
Jeśli dorabiasz kluczyk w ASO to przecież robią identyczny jak te fabryczne, prawda? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-09-2008, 21:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2008, 21:35
|
|
|
jacaga, edytowałem Twój post. I radziłbym wyrzucić zdjęcia kluczyka stamtąd gdzie je trzymasz. No chyba, że Ci się Outlander znudził... |
|
|
|
 |
jacaga
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2008, 18:34
|
|
|
O cholera o tym nie pomyślałem, dzięki Hubeeert |
|
|
|
 |
Abacuss [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2008, 11:10
|
|
|
Ja mam już drugiego Outlandera z USA i jeden miał dwa kluczyki a drugi już tylko jeden.
Tu nie ma żadnej zasady. Na pewno . Jeśli ubezpieczyciel dopilnuje tego, to masz dwa komplety, jeśli nie to masz jeden kpl.
Na pewno nie jest prawdą, że samochody z USA mają jeden kpl kluczyków.
Ja nie jestem tu żadnym specjalistą, ale chyba jakieś tam znaczenia ma rodzaj TITTLE.
Dorabianie kluczyka przećwiczyłem na własnym organizmie i wygląda to tak (dane z V.2008):
- Nie ma „cwaniaka”, który zrobi to w swoim zakładzie
- dzwonisz do ASO (tak, wystarczy zadzwonić) i podajesz nr VIN
- na tej podstawie ASO zamawia kluczyk w centrali
- po 3-4 tygodniach jedziesz do ASO, bierzesz kluczyk i udajesz się do ślusarza, który skopiuje nacięcia na Twoim kluczyku
- wracasz do ASO, jakieś czary-mary
- gotowe
Dodatkowe info
- koszt takiej operacji to 361,83 kluczyk + 40 zł ślusarz
- miałem problem ze znalezieniem ślusarza, który jest skłonny zaryzykować skopiowanie. Bo jak się pomyli... to ktoś musi znowu zapłacić 361,83. Na pewno można to zrobić w Ban-Ber na ul. Lustrzanej 18 w W-wie
pozdrawiam
Abacuss |
|
|
|
 |
broom
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0 v6 XLS
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: PL
|
Wysłany: 29-12-2008, 02:33
|
|
|
Ja dostałem dwa kluczyki (keyless system - taki prostokątny duży). Jeden był OK, drugi był niezakodowany.
Przyjechałem do ASO i w ciągu 20 min, po uiszczeniu 150 zł mi go zakodowali i już działają oba |
|
|
|
 |
GrzesiekJozefow
Forumowicz
Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 90 Skąd: Józefów
|
|
|
|
 |
Andy Lee [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2009, 13:37
|
|
|
hejka.
mam ostatnio problem z moim autkiem. problem to okresowe stuknięcie z przodu podczas jazdy nawet na delikatnych wybojach. ma ktoś pomysł co jest przyczyną?
thx |
|
|
|
 |
zalesik
Forumowicz

Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 50 Skąd: białystok
|
Wysłany: 30-11-2009, 20:45
|
|
|
Witam,
nie chciałem zakładać oddzielnego tematu, a mam pytanie w sprawie filtra paliwa. Kupiłem wszystkie filtry (łącznie z wspomnianym wyżej) i udałem się do zaprzyjaźnionego mechanika celem wymiany. Wszystkie znalazł bez problemu, oprócz paliwowego. Szybki telefon do serwisu (Grafix w Białymstoku), uprzejmy Pan Adam poprosił o numer VIN, oddzwonił po jakimś czasie i poinformował że filtr znajduje się gdzieś z tyłu obok zbiorniczka na opary. Szukaliśmy z pół godziny i nic. Ktoś może wie dokładnie w którym miejscu się on znajduje? A może go w ogóle nie ma? |
_________________ pozdrawiam |
|
|
|
 |
|