 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PYTANIE DO MMC- dotyczy ASO Olsztyn |
Autor |
Wiadomość |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 03-08-2011, 19:12
|
|
|
ASO ma taką opinię o Mitsumaniakach, jaką Mitsumaniacy mają opinię o nich.. Docelowo jednak to my jesteśmy ich klientami a nie na odwrót.
Tylko wybrane ASO dają Mitsumaniakom rabaty, zresztą nie tylko ASO. Wykaz tutaj:
http://mitsumaniaki.pl/index.php/rabaty
Aktualnie jest to Japan Motors i Grafix, wkrótce może dojdą następne.
Poza tym nie będę prosił ani współpracował z ASO, które nie mają dobrej opinii u Was- Mitsumaniaków |
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-08-2011, 22:58
|
|
|
Ale sie zrobila dyskusja.
Pytanie o znizke bylo standardowym pytaniem jakie sie zadaje chcac cokolwiek kupic. I nie mialo wiekszego wplywu na to czy dokonam zakupu czy tez nie. Ale odpowiedz i sama obsluga moze miec juz duzy wplyw na podjecie decyzji o zakupie przez klienta. To my mamy pieniadze, ktore chcemy - czesciej musimy, zostawic w serwisie i mamy prawo wymagac fachowej obslugi.
Najgorsze jest to ze lozysko jakie chcialem kupic wystepuje tylko w serwisie mitsubishi i nie ma mozliwisci znalesc zamiennika.
Pozdrawiam |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
coltito
Nowy Forumowicz HKS4G63T
Auto: Colt CA5A, Starion A183A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-09-2011, 19:36
|
|
|
Panie ZIUTOON-ie.
"Majac łożysko w ręku, mimo wszytsko musiałem wskazać to łożysko na ekranie komputera na rysunku gdzie były wszystkie tryby wraz z pozostałymi łożyskami.
Tylko dlatego ze znałem numer katalogowy łożyska i wcześniej przeczytałem kilka postów na forum byłem wstanie je wskazać"
"Według mnie to gość z serwisu wykazał się bardzo dużym brakiem profesjonalizmu"
A według mnie pracownik serwisu postąpił właściwie prosząc o wskazanie łożyska na rysunku.
Nie wiem jakim trzeba być "magikiem" żeby dobrać łożysko po wyglądzie.
Jeżeli klient nie jest w stanie sprecyzować, którego wałka jest to łożysko to jakoś trzeba to ustalić PRAWDA?
Zapewne chodziło o łożysko wałka sprzęgłowego i warto by było wymienić obydwa bo zaraz drugie się odezwie
A jeżeli miał Pan numer łożyska to po co szukać elementu w programie doboru części?
Co do rabatów to każda firma ma swoją politykę w tej materii.
Jutro pokażę ten temat koledze który Pana obsługiwał i zapytam co on na to.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|