 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EC5xx] Zawór atmosferyczny |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-02-2009, 14:03
|
|
|
tak to ja mam w Mi teraz ale to przez elektryke zawsze zostawiam sobie przed swiatlami 5 metrow zeby odpalic "na pych" z rozpedu |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 21-06-2009, 23:16
|
|
|
Chłopaki możecie luknąc na mojego ja mam to psss...t jak uda mi sie dojechać na zlot, Tomek oglądał i stwierdził że to hybryda |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-06-2009, 14:30
|
|
|
Fakt, na szybko sprawdzając u ciebie, to mi wyglądało na hybrydę zamiast standardowego zaworu. Do tego ciche pssst robiło swoje . Może być Krzysiek, że masz zwykły BOV, tylko ci "cieknie" na clipsach... . Przy najbliższej okazji wczołgam się i dokładnie obejrzę
Obecnie mam Forge Split-R Evo. Na codzień robi za recyrkulacyjny, a na szpan po mieście zakręcam "trąbkę". Póki co nie ma problemu z przygasaniem, itp., choć w trybie pssst potrafi przelać benzyny i potem trochę śmierdzi paliwem
Jedno co to sprężyna wydaje mi się zbyt wiotka przy próbie wciskania zaworu kciukiem (w porównaniu do standardu), jednak przy ustawieniu na 24 "kliki" trzyma jak trzeba i otwiera kiedy trzeba (tak mi się wydaje ). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 22-06-2009, 18:33
|
|
|
Właśnie ja nie mam problemów z gaszeniem, dławieniem się czy zapachem paliwa, wszystko cyka jak ta lala |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
|
|