Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EC5xx] Zawór atmosferyczny
Autor Wiadomość
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2009, 14:03   

tak to ja mam w Mi teraz :D ale to przez elektryke :) zawsze zostawiam sobie przed swiatlami 5 metrow zeby odpalic "na pych" z rozpedu :)
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 21-06-2009, 23:16   

Chłopaki możecie luknąc na mojego ja mam to psss...t jak uda mi sie dojechać na zlot, Tomek oglądał i stwierdził że to hybryda
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-06-2009, 14:30   

Fakt, na szybko sprawdzając u ciebie, to mi wyglądało na hybrydę zamiast standardowego zaworu. Do tego ciche pssst robiło swoje :D . Może być Krzysiek, że masz zwykły BOV, tylko ci "cieknie" na clipsach... :badgrin: . Przy najbliższej okazji wczołgam się i dokładnie obejrzę :wink:

Obecnie mam Forge Split-R Evo. Na codzień robi za recyrkulacyjny, a na szpan po mieście zakręcam "trąbkę". Póki co nie ma problemu z przygasaniem, itp., choć w trybie pssst potrafi przelać benzyny i potem trochę śmierdzi paliwem :D
Jedno co to sprężyna wydaje mi się zbyt wiotka przy próbie wciskania zaworu kciukiem (w porównaniu do standardu), jednak przy ustawieniu na 24 "kliki" trzyma jak trzeba i otwiera kiedy trzeba (tak mi się wydaje :doubt: ).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 22-06-2009, 18:33   

Właśnie ja nie mam problemów z gaszeniem, dławieniem się czy zapachem paliwa, wszystko cyka jak ta lala :mrgreen:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.