Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SERVICE MANUAL
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 25-11-2011, 21:53   

Jest jeszcze wersja rosyjska.Trochę słabo zeskanowana.
_________________

 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-11-2011, 23:40   

A nie pytaliście czasami dealera w anglii czy nie jest w stanie czegoś takiego załatwić? Na zlocie w Niemczech kiedy rozmawiałem z rzecznikiem Mitsubishi Motors na Niemcy, (pytałem się w sprawie modelu galanta w skali 1:87) czy jest możliwość coś takiego ściągnąć przez MM Polska. To usłyszałem, iż wszelkie "rarytasy" można próbować ściągnąć tylko i wyłącznie w kraju gdzie dany model auta/dodatki etc. były dostępne w dystrybucji. Tj. skoro do Anglii w oficjalnej dystrybucji był dostępny VR/Legnum w limitowanej ilości sztuk :mrgreen: to owy manual powinien występować w serwisie. Bo jakoś trudno mi uwierzyć, żeby jakikolwiek salon sprzedawał pod swoim szyldem auto(swojej marki), którego nie mógł/ nie umiał naprawić.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2011, 00:07   

Angole nie mieli chyba jalko takiej "oficjalnej" dystrybucji, tylko RallyArt sobie sciagnal troche TwinTurbow na wlasna reke.
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-11-2011, 10:56   

Było tak jak nabassu pisze. Nawet nie chciało im się konserwy zrobić tak jak w Galantach n/a, a tylne przeciwmgielne były montowane gdzie popadnie w zależności od humoru mechanika.
Generalnie, jest tylko dostępna oficjalna japońska wersja i tłumaczenia AUS/NZL. To co na wyspach czasem sie pojawi to pochodzi z Antypodów.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 28-11-2011, 11:22   

swinks_UK napisał/a:
Było tak jak nabassu pisze. Nawet nie chciało im się konserwy zrobić tak jak w Galantach n/a, a tylne przeciwmgielne były montowane gdzie popadnie w zależności od humoru mechanika.
Generalnie, jest tylko dostępna oficjalna japońska wersja i tłumaczenia AUS/NZL. To co na wyspach czasem sie pojawi to pochodzi z Antypodów.

Można by było wrzucić tą instrukcję napraw do działu donload.Sądzę, że nawet po japońsku jest przydatna bo zawiera wiele ilustracji.Co Wy na to?
_________________

 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 28-11-2011, 22:41   

piotrkor1, zajżyj tu jeśli nie byłeś jeszcze może coś uda ci się wyciągnąć http://jdmfsm.info/Auto/J...Galant/Manuals/ więcej również tutaj tylko wpisz swój VIN http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2011, 23:34   

Ja nie wiem po co ta instrukcja, przeciez to sie nie psuje :)
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 09-10-2012, 19:37   

W zadnym manualu nie znalazlem momentow skrecania dołu silnika-czytaj podpor wału i korbowodów.
Zle szukam?(z tego co patrzylem to nawet w serwisowkach z galanta nie ma tych danych)
Drugi temat,czy mitsubishi przewiduje do tego modelu szlify wału korbowego i nadwymiarowe panewki?
Nadwymiarowych panewek nie potrafilem nigdzie znalezc,tak samo jak wymiarów wału
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-10-2012, 21:58   

Nie przewidują szlifowania wału, wręcz stosują selekcjonowane panewki

10 s. szukania w manualu silnikowym:

Korby 18 Nm + 90-100 st.

Łożyska główne wału 25 Nm + 90-100 st. - no i oczywiście w kolejności:
<- rozrząd
16 12 9 13
8 4 1 5
7 3 2 6
15 11 10 14
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 10-10-2012, 12:51   

Ok,dzieki za pomoc,nie wiedzialem ze jest jeszcze jakis odrebny manual silnikowy.
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 12-10-2012, 22:07   

a schemat elektryczny przed i polifta gdzieś jest dostępny??

pozdr
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 17-11-2014, 09:32   

Ma ktoś dostępny ten manual?
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 18-11-2014, 11:57   

Jest dostępny w wersji książkowej,po japońsku do przed i polifta jest tego kilkanaście,kilkadziesiąt stron o jaką część Ci chodzi?
_________________

 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 18-11-2014, 12:31   

Mam jakieś pdfy po japońsku ale chyba nie wszystkie. Generalnie wszystko co może przydać się do przeładki. Schematy elektryczne itp

[ Dodano: 20-11-2014, 16:22 ]
Ok, chyba skompletowałem wszystkie manuale po japońsku. Ponad 30 pdf'ów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.