Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
Wzrosło spalanie LPG po regulacji |
Autor |
Wiadomość |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-02-2009, 06:37
|
|
|
Uwierzysz jak zobaczysz???
Spoko. Moge Ci ją sprzedac za nieduze pieniadze bo mi zawadza.
A tak serio to mi tez wtedy bylo w to ciezko uwiezyc. Ale udalo sie osiagnac taki wynik tylko raz. |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2009, 07:54
|
|
|
Sprawdzałem spalanie po mieście przez ostatnie dwa dni, i wyszło mi 14 litrów. Sekwencja w czasie tych mega mrozów przechodziła na gaz po około 4 km. W lecie wystarczy, że ujade góra 1 km i już jest na gazie. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-02-2009, 20:26
|
|
|
no to jestem spokojny... ale dziś miałem dziwne wrażenie ,zę mi zaczynało mulić , jakby dławić i delikatnie szarpać przy pedale w podłodze i wyprzedzaniu ( jakies 140 przy overdirve off ) .. filtr fazy lotnej ? - paliwka chrzczone ? ( nie tankowałem byle gdzie.... :/ ) wcześniej sieto raczej nie działo.. złorzyło siez wymianą termostatu i teraz silniczek idealnie stoi na polowie skali temperatury..
[ Dodano: 28-02-2009, 20:28 ]
nigdy teego nie miałem na 4 cylinderkowym brc na 2.0 stnza nissan. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 02-03-2009, 10:49
|
|
|
Witam .Miałem te same objawy,jak chciałem coś wyprzedzć to poszrpywała nie miała mocy,kable nie pomogły,filtry od gazu nie pomogły!Co pomogło ?świece!!!! W życiu nie pamiętam aby tak ciągnęła. Ale przerwa wypalona na świecach była 1,3mm.Po wymianie świec jak ręką odjął.Pozdro.
P.S Jak miałem Rekorda 4cyl.też nie miałem kłopotu ze świecami.Latałem na św.po 100tys.i nic,zakładałem stare i nic,i ze wszystkich najlepiej mu podpasowały Sw. firmy ISKRA. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-03-2009, 11:40
|
|
|
no fakt - jak zobaczyłem w jakim stanie sświece to zbladłem... maja przerwe 1,5 mm 9niby bosh platinum , ale chyba od nowosci nie wymieniane .. wypalone , że aż boli (na szczescie mam już Denso Iridium Though , tylko na wymianęmuszę dać )
[ Dodano: 02-03-2009, 11:41 ]
a na liczniku juz 51,6 k mil |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 02-03-2009, 11:45
|
|
|
No ja wymieniałem z 2,5godz. W 12V,jak masz 24V to chyba lepiej dać zarobić macherowi,bo nerwy zjesz.He,he. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-03-2009, 11:55
|
|
|
nie wiem jak miałbym wymienic z drugiej strony swiece, bo kolektor trzeba zdjać - daje mechanikowi |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 02-03-2009, 19:08
|
|
|
tankuje 52 litry ciekłego gazu przejezdżam ok 430 km i pali mi ile? ok 12 litrów ,mam blosa i faktycznie jest przykrecony bo odczuwam spadek mocy . t,ak gazownicy mi ustawili, to tak mam.Wrazie uszkodzenia naprawie sobie sam |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2009, 19:40
|
|
|
W 12V samemu można spokojnie świece wymienić. Dobry klucz z przedłużeniem i po max 40 minutkach są wymienione. Fakt, że np. ja mam szczupła rękę i mi było łatwiej |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-03-2009, 21:53
|
|
|
pod warunkiem ,że świece siepo ludzku wykręcają .. - jedna sprzodu próbowałem wykręcić , to mało klucza nie złamałem , ale w końcu poszła. - jakbym miał takie cudo robić z drugiej strony to bym zdechł chyba. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2009, 04:09
|
|
|
Zmiana świec w 24v to wbrew pozorom nie jest taka trudna robota. Dobry komplet kluczy i troche checi i dasz rade. robilem to juz ze 3 razy. Kolektor faktycznie trzeba zdjac ale nie jest to az tak trudne. nie wygodnie odkreca sie te pare srubek od strony szyby ale da sie to zrobic. Zrobisz raz i pozniej sam bedziesz mowil ze nie jest to wielka filozofia. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-03-2009, 07:46
|
|
|
Zgadzam się - wymiana świec w godzinę pod blokiem ja najbardziej wykonalna (robiąc to 2 raz w życiu )..... w starszych jest trochę zabawy z EGR, w 6a13 od 97 odpada ten temat i jest wogóle bezproblemowo.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-03-2009, 10:21
|
|
|
nie lubie takiego nie kreatywnego dłubania , w środe rano mechanikowi zostawiam - i będzie spokój - swoją droga zastanawiam sie jak mi tak dobrze auto jeździło , na takich wyjaranych świecach , przerwa 1,5 mm ,a na gazie niedawno nie bylo problemów.. niby platinum.. ale platyny to tam już chyba za bardzo nie było |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
blizna
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 78 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 03-03-2009, 17:04
|
|
|
Byłem podregulować instalacje u gazownika. O wiele zmniejszył podawanie gazu ale nie ma różnicy w jezdzie. Wczesniej chyba bylo zbyt duzo podawane. Mowil zeby pojezdzic sprawdzic i ewentualnie wtedy sie zglosic. Wszystko oczywiscie komputerowo, śrub ne ruszalem. Jeśli ma ktoś namiar na świece do v6 12v to poprosze moze wymiana bedzie Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-03-2009, 17:14
|
|
|
witam - ja kupiłem właśnie denso iridium - do 12v - wiec chyba podejdą - symbol to : VW20 oczywiscie 6 sztuk [W20EPR-U11] |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|