Colt CJ5A GTi 99' |
Autor |
Wiadomość |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2014, 07:43
|
|
|
6A13. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-02-2014, 14:52
|
|
|
6A13 tez wejdzie. Nawet 3.8 mivec 6g75 z eclipse'a sie zmieści. Trochę kłopotów i niespodzianek bylo aczkolwiek mam nadzieje ze pod koniec tygodnia auto bedzie juz jeździć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-02-2014, 14:56
|
|
|
Hamulce robisz? Te z 1.3 spalisz w moment |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-02-2014, 16:06
|
|
|
Hamulce będą od sigmy na tarczach od mini Coopera. Powinny dać radę |
_________________
 |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 18-02-2014, 20:41
|
|
|
zacne stołki panie kapitanie
edit:
Marker napisał/a: | A skąd ja kase na paliwo wezme? |
no nie przesadzajmy też, jak by jeździć jak emeryt to średnie spalanie w evo wyszło by 10 |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-02-2014, 12:30
|
|
|
Ale nie po to kupujesz evo żeby jeździć jak emeryt a stołki najlepsze. Polowałem na nie 2 lata i wreszcie sie udało. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-02-2014, 14:20
|
|
|
Powoli widac koniec. Do założenia zostal filtr powietrza ktory narazie będzie na stockowej rurze. Potem sie pomysli o porządnym CAI. No i caly czas problemy z immobiliserem. Sam immo juz przyszedl ale trzeba jakoś go jeszcze podłączyć i skombinowac odpowiednie kostki. Mam nadzieję ze w przyszłym tygodniu już go odpalimy.
2 foteczki żeby nie było nudno
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 22-02-2014, 00:28
|
|
|
oj nienienienienienie
wywal tego grzybka, jedyne co on filtruje to większe kamienie |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-03-2014, 18:10
|
|
|
Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry.
Silnik wreszcie odpalony brzmi jak pożeracz dusz
Trzeba jeszcze założyć gwint, spiąć rozporką i zrobic wydech. W przyszlym tygodniu testy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-03-2014, 13:45
|
|
|
Auto od poniedziałku jeździ. Powiem tak: jest idealnie
Auto jest sztywne ale zawias pięknie wybiera nierówności. Jeździłem wczoraj po kostce brukowej i komfort jest większy nawet niz przy seryjnym zawieszeniu. Przy wiekszych dziurach auto troche skacze no ale to tylko dodaje smaczku
Wszystko jest teraz bardziej mechaniczne, precyzyjne, sztywniejsze. Auto pieknie przyspiesza - nie zawiodłem się na tym aspekcie. Samo az chce jechac do przodu i nie wazne czy to 4 bieg i 2 tysiace obrotow czy 3 bieg i 5 tysięcy obrotów po prostu czuć tą moc co prawda wydech jest seryjny ale po założeniu grzybka pięknie drze morde powyżej 4-tys. Ponizej jest cisza i lekki basowy pomruk. Ile pali? Ile mu wleje tyle wypije
Ogółem jest świetny. Zakochałem się |
_________________
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-03-2014, 10:16
|
|
|
Fajny temat, zmiany w b. dobrym kierunku, wszystkie zdecydowanie na duży PLUS Z tym silnikiem to na pewno dwa duże zegary zamykasz
Powiedz jaki gwint wsadziłeś? |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2014, 11:53
|
|
|
Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 07-03-2014, 15:15
|
|
|
Marker napisał/a: | Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM. |
Ile taka przyjemność? |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-03-2014, 18:45
|
|
|
Marker napisał/a: | Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry. |
na Mighty Car Mods był test tego filtra, jedyne co udało mu się przefiltrować to małe kamyki
ja u siebie go wywaliłem już, nie mogę znaleźć tego filmiku MCM, ale mam takie panów którzy też się znają
 |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Marker
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ5A GTi 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2014, 19:18
|
|
|
kisian napisał/a: | Marker napisał/a: | Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM. |
Ile taka przyjemność? |
2700 z dostawą do domu.
Co do grzybka no faktycznie troche lipa. Jak bede zajmował sie dolotem to wezme pod uwage ew. Zmiane filtra. A szkoda bo daje piękny gardłowy dźwięk. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|