[E33A 2.0] Problemów moc - mocy brak |
Autor |
Wiadomość |
qattro18
Forumowicz
Auto: E32A
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 58 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-06-2009, 22:52
|
|
|
Malo higieniczne,ale trzeba bylo palcem w kaluzy sprawdzic czy to olej czy plyn chlodzacy |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-06-2009, 22:04
|
|
|
Sprawdzone, wylewa się chłodziwo... W chłodnicy pusto, w zbiorniczku też, wyszło wszystko przez noc. Dolewałem dosyć długo, ale przestałem, kiedy zobaczyłem jak się wylewa, no właśnie - skąd? Prawdopodobnie któryś z przewodów pęknięty, ale jaka przyczyna? Trzeba będzie miśka znów odholować na warsztacik
[ Dodano: 06-06-2009, 12:38 ]
Obyło się bez holowania:) Zmieniłem przewód prowadzący do nagrzewnicy. Sparciał totalnie i pękł, powodując ucieczkę chłodziwa. Powinno być już dobrze z temperaturką. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11221 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-08-2009, 20:48
|
|
|
Zrobione |
_________________
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-08-2009, 21:13
|
|
|
Kilka nowinek z miśkowego żywota: wymieniona uszczelka pod deklem wraz z kompletem mniejszych gumek (przy okazji dostałem nową pokrywę od takiego jeszcze rzadziej spotykanego szybszego brata ) ; wymieniony olej. Wymienione cewki (przyczyna trudności z rozruchem na rozgrzanym motorku), wtryski (przyczyna wysokiego spalania) i przewody podciśnieniowe. Wiele spraw jeszcze pominąłem, ale może pewien autoR przyjdzie z pomocą
Przy okazji badania pacjenta stetoskopem okazało się także, że przestawiony był rozrząd...
Autko odzyskało wigor i chęci do życia
Wciąż problemy z obrotami - bardzo wysokie (2300rpm) i nie dają się obniżyć. Diagnoza - silnik krokowy (jak nie on, to rozkładamy ręce i kwiczymy). I tu problem - bardzo ciężko znaleźć coś takiego do dohc
Dobrali mi gdzieś w Szczecinie z eclipse'a ale śpiewają na wysokie tony 350 zł
I teraz prośba: jeśli ktoś ma sprawny silnik krokowy w swoim galancie dohc e33, to proszę o spisanie jakichś numerów z jego obudowy, będzie mi łatwiej namierzyć ten właściwy... |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14388 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-08-2009, 23:39
|
|
|
macia, podaj VIN to może uda się sprawdzi jaki numer powinien mie Twój. |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-08-2009, 17:40
|
|
|
VIN: JMBLNE33AKZ000720
Jeśli możesz, to sprawdź proszę... |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14388 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-08-2009, 20:38
|
|
|
Może niekumaty jestem, ale który symbol powinienem mieć na szukanym krokowcu? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14388 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-08-2009, 21:29
|
|
|
MD614264 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2009, 22:27
|
|
|
kto wie co to ze element i za co odpowiada na tym zdjeciu mocowany sriubą 07792. I czy ma to cos wspólnego z sondą lambda, bo w moim samochodzie takowej nie ma. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-08-2009, 23:45
|
|
|
Przede wszystkim krokowiec na tym zdjęciu jest to urządzenie przykręcane śrubą 07792P przy wiązce 07702. Po drugie jutro sprawdzę u siebie, mam zapasowy krokowy ale nie na sprzedaż. |
_________________
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-08-2009, 08:24
|
|
|
Serek, jeśli jeszcze mógłbyś zmierzyć przy okazji opór na zewnętrznych pinach...
[ Dodano: 11-08-2009, 08:27 ]
Serek napisał/a: | krokowiec na tym zdjęciu jest to urządzenie przykręcane śrubą 07792P |
No tak mi właśnie wychodziło |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-08-2009, 10:33
|
|
|
Wg instrukcji, opór pomiędzy parami pinów zarówno u góry jak i u dołu zawiera się w zakresie 28-33 Ohmy przy temp. otoczenia ok.20 st. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14388 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-08-2009, 10:45
|
|
|
Serek, macia, jesteście pewni? Wydaje mi się jednak, że krokowiec znajduje się w tym zespole o którym pisałem. Zresztą znalazłem go luzem, choć part number jest ten sam:
http://www.detali.ru/cat/...1RhoQTdGE/WDQ==
4 rysunek od góry, oraz ostatni ba wszystkich numer części 07703. Zresztą jest opis z boku. Silniczek krokowy to stepper motor lub servo. Patrzyłem w service manualu od EA. Mitsubishi stosuje obie nazwy przemiennie.
Wiązka 07702 jest bodajże od czujnika położenia przepustnicy. |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2009, 14:49
|
|
|
silnik krokowy to pod nr 07703, czujnik polozenia przepustnicy pod sluba 07792s, a 07792p to cos co podpiete jest do kompa w miejscach gdzie podpieta powinna byc sonda lambda nawet kolory sie zgadzają. Ale zacholere nie potrafie zrozumiec zasady dzialanie tego (czyzby mierzył drgania silnika?), bo dziwnym trafem nie majac sondy bardzo dobrze steruje mieszanka i trzyma lambde na 0,4 - 0,6V |
|
|
|
 |
|