Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] Wałek balansowy
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-03-2010, 09:00   

marekrybnik89 napisał/a:
wałek balansowy mi blok rozwalił

Możesz powiedzieć w jaki sposób ? Skończyło się ciśnienie oleju czy coś innego ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14-03-2010, 18:25   

w jaki sposób to niewiem. co tam sie porobiło to sie dowiem jak ten silnik rozebiore. i poszedł dokładnie ten na pasku rozrzadu;/ i teraz mam problen z dostaniem silnika;/
aha i isnienie oleju pownno by dobre. olej dopiero o był wymieniany.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-03-2010, 21:57   

wywal te wałki poprostu ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 15-03-2010, 16:34   

no jak juz bede miał śilnik to tak zrobie. wymyslili te wałki pewnie tylko po to zebśmy mieli wiecej wydatków przy naprawach;/
 
 
Lisciu 
Nowy Forumowicz


Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 03-07-2011, 23:40   

No ja właśnie będę robił to ze swoim silnikiem:) Kolega zrobił to samo przy swoim i powiem wam ze silniczek pracuje elegancko. osobiście sie przekonam jak złoże swój silniczek:) i wtedy powiem czy jest różnica w mocy czy nie:) :o
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 04-07-2011, 16:30   

Różnica w mocy? Jak będzie to może z 0.5KM.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Lisciu 
Nowy Forumowicz


Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 05-07-2011, 22:12   

A skąd wiesz?? Robiłeś już coś takiego kiedyś?? że od razu zakładasz ze 0.5km Jak by nie patrzył to te dwa wałki obciążają silnik. wywalenie ich automatycznie odciąży go
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 05-07-2011, 22:33   

Lisciu napisał/a:
A skąd wiesz?? Robiłeś już coś takiego kiedyś?? że od razu zakładasz ze 0.5km


rozumiem, że Ty robiłeś i masz udokumentowane, że to jest więcej niż 0.5KM. Bez ciśnień.
ps. mniejsza masa wirująca silnika, lepsze ciśnienie oleju.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Lisciu 
Nowy Forumowicz


Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 05-07-2011, 22:45   

Nie ja nie robiłem, ale jestem w trakcie. Mam kolesia który jest ogarnięty w tym temacie. On mi to zaproponował ponieważ sam to robił przy swoim jak i przy innym silniku.
 
 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-07-2011, 23:52   

Ja to robiłem w swoim silniku z tym , że jeszcze założyłem odelżone koło zamachowe i auto napewno szybciej sie wkręca tak o 10-20% (tylko ze z zamachem, bo same wałki to raczej cisnienie oliwy zwiększają po wywaleniu) ale mocy więcej raczej nima.
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 06-07-2011, 00:31   

fakt Panowie ze bez walkow a lepiej na lekkim zamachu silnik szybciej sie wkreca ale mocy to nie dodaje moze z konia przynajmniej ja tak to odczulem a na pytanie czy robilem cos takiego odpowiadam tak raz u mnie w Ecli w GSie i faktycznie ladniej sie wkrecal ale wielkiej mocy nie czulem a teraz 2 raz tez u mnie kiedy uturbialem Miska i teraz czuje moc ale z doladowania a nie z braku walkow
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-07-2011, 02:40   

Ale tu nie chodzi o wzrost mocy tylko przyspieszenia (przez szybsze wkrecanie)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 06-07-2011, 16:37   

Mam pytanie.Jak zachowuje się silnik bez wałka balansowego?.Nie został on wymyślony
ot tak sobie,spełnia jakieś zadanie.
_________________
161261
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 06-07-2011, 17:59   

ano spełnia, bo ma w zasadzie eliminować drgania i nierównomierność pracy silnika. Jak się zachowuje 4g63 po usunięciu nie wiem, ale z tego co ludzie piszą różnica nie jest mocno odczuwalna.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 06-07-2011, 18:30   

Z tego co wiem wynika,że jeśli pozbywasz się wałka balansowego to w USA kupujesz zestaw,który rekompensuje jego brak.
_________________
161261
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.