[4G63] Wałek balansowy |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-03-2010, 09:00
|
|
|
marekrybnik89 napisał/a: | wałek balansowy mi blok rozwalił |
Możesz powiedzieć w jaki sposób ? Skończyło się ciśnienie oleju czy coś innego ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 14-03-2010, 18:25
|
|
|
w jaki sposób to niewiem. co tam sie porobiło to sie dowiem jak ten silnik rozebiore. i poszedł dokładnie ten na pasku rozrzadu;/ i teraz mam problen z dostaniem silnika;/
aha i isnienie oleju pownno by dobre. olej dopiero o był wymieniany. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-03-2010, 21:57
|
|
|
wywal te wałki poprostu ;p |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15-03-2010, 16:34
|
|
|
no jak juz bede miał śilnik to tak zrobie. wymyslili te wałki pewnie tylko po to zebśmy mieli wiecej wydatków przy naprawach;/ |
|
|
|
 |
Lisciu
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 03-07-2011, 23:40
|
|
|
No ja właśnie będę robił to ze swoim silnikiem:) Kolega zrobił to samo przy swoim i powiem wam ze silniczek pracuje elegancko. osobiście sie przekonam jak złoże swój silniczek:) i wtedy powiem czy jest różnica w mocy czy nie:) |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 04-07-2011, 16:30
|
|
|
Różnica w mocy? Jak będzie to może z 0.5KM. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
Lisciu
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 05-07-2011, 22:12
|
|
|
A skąd wiesz?? Robiłeś już coś takiego kiedyś?? że od razu zakładasz ze 0.5km Jak by nie patrzył to te dwa wałki obciążają silnik. wywalenie ich automatycznie odciąży go |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 05-07-2011, 22:33
|
|
|
Lisciu napisał/a: | A skąd wiesz?? Robiłeś już coś takiego kiedyś?? że od razu zakładasz ze 0.5km |
rozumiem, że Ty robiłeś i masz udokumentowane, że to jest więcej niż 0.5KM. Bez ciśnień.
ps. mniejsza masa wirująca silnika, lepsze ciśnienie oleju. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Lisciu
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 05-07-2011, 22:45
|
|
|
Nie ja nie robiłem, ale jestem w trakcie. Mam kolesia który jest ogarnięty w tym temacie. On mi to zaproponował ponieważ sam to robił przy swoim jak i przy innym silniku. |
|
|
|
 |
luki20j
Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 108 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 05-07-2011, 23:52
|
|
|
Ja to robiłem w swoim silniku z tym , że jeszcze założyłem odelżone koło zamachowe i auto napewno szybciej sie wkręca tak o 10-20% (tylko ze z zamachem, bo same wałki to raczej cisnienie oliwy zwiększają po wywaleniu) ale mocy więcej raczej nima. |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 06-07-2011, 00:31
|
|
|
fakt Panowie ze bez walkow a lepiej na lekkim zamachu silnik szybciej sie wkreca ale mocy to nie dodaje moze z konia przynajmniej ja tak to odczulem a na pytanie czy robilem cos takiego odpowiadam tak raz u mnie w Ecli w GSie i faktycznie ladniej sie wkrecal ale wielkiej mocy nie czulem a teraz 2 raz tez u mnie kiedy uturbialem Miska i teraz czuje moc ale z doladowania a nie z braku walkow |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-07-2011, 02:40
|
|
|
Ale tu nie chodzi o wzrost mocy tylko przyspieszenia (przez szybsze wkrecanie) |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-07-2011, 16:37
|
|
|
Mam pytanie.Jak zachowuje się silnik bez wałka balansowego?.Nie został on wymyślony
ot tak sobie,spełnia jakieś zadanie. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 06-07-2011, 17:59
|
|
|
ano spełnia, bo ma w zasadzie eliminować drgania i nierównomierność pracy silnika. Jak się zachowuje 4g63 po usunięciu nie wiem, ale z tego co ludzie piszą różnica nie jest mocno odczuwalna. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-07-2011, 18:30
|
|
|
Z tego co wiem wynika,że jeśli pozbywasz się wałka balansowego to w USA kupujesz zestaw,który rekompensuje jego brak. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
|