Mechanizm wycieraczek przód |
Autor |
Wiadomość |
Diter1958
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Gizycko
|
Wysłany: 17-03-2011, 19:46
|
|
|
marecki338 napisał/a: | kupiłem a własiwie dostałem mechanizm od volvo v40. zamontowałem i jest identyczny ja w carismie. na aucie volvo luzu czuć nie było ale ciężko chodził wyczysciłem, posmarowałem smarem miedzianym i jednak minimalny luz jest brud robił za tulejkę, poprawa jest i narazie uznam ze jest ok . nowy mechanizm w aso olsztyn 300zł. | To jest możliwe że mechanizm pasuje, będę miał to na uwadze. Jakieś volvo ma też identyczną skrzynię biegów jak cari czyli od reno, gdyby nie zwalona konstrukcja wybieraka byłoby ok. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-03-2011, 22:17
|
|
|
Diter1958 napisał/a: | przestawić raczej nie mogę bo wycieraczka podczas pracy wyjdzie poza szybę. | No czyli jest luz na 100%. |
|
|
|
 |
Diter1958
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Gizycko
|
Wysłany: 18-03-2011, 12:35
|
|
|
Hugo napisał/a: | No czyli jest luz na 100%. | Luz jest i to spory, coś z tym będę musiał zrobić, póki co da się z tym jeżdzić. |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 29-03-2011, 18:31
|
|
|
wtam . troszke odswieże stary temat. miałem sie pozbyć starego mechanizmu lecz spróbowałem go zrekonstruować tak w razie awari. tulejki 12x14x14 szt 4 od rozrusznika vectry 20zł i tokarz 50 zł . nie ma grama luzu jak nówka i na tulejkach z miedzi a nie plasteliny. |
|
|
|
 |
Diter1958
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Gizycko
|
Wysłany: 29-03-2011, 19:21
|
|
|
marecki338 napisał/a: | wtam . troszke odswieże stary temat. miałem sie pozbyć starego mechanizmu lecz spróbowałem go zrekonstruować tak w razie awari. tulejki 12x14x14 szt 4 od rozrusznika vectry 20zł i tokarz 50 zł . nie ma grama luzu jak nówka i na tulejkach z miedzi a nie plasteliny. | Da się te tulejki dopasować na osie ramion wycieraczek? jeśli tak to skorzystam z pomysłu. |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 29-03-2011, 19:48
|
|
|
mechanizm naprawiony sprawny 0 luzu. dziś odebrałem . |
|
|
|
 |
Diter1958
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Gizycko
|
Wysłany: 29-03-2011, 21:16
|
|
|
marecki338 napisał/a: | mechanizm naprawiony sprawny 0 luzu. dziś odebrałem . | Dzięki za radę. |
|
|
|
 |
sniegu
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 755 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 12-05-2011, 12:28
|
|
|
A Ja się znowu odezwę bo wszyscy regenerują albo nowe kupują u mnie patent z plastikiem trzyma już długo ale jest też inne rozwiązanie zamiast plastikowej butelki użyć można puszki aluminiowej tak ma zrobione znajomy mej lubej w bumie i robi co roku wymianę tego elementu i nic go to nie kosztuje więc pozostanę przy patencie Charliego ale trochę go udoskonaliłem |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20-06-2011, 18:38
|
|
|
A wiecie co ja zrobiłem? Zamieniłem ze sobą te plastikowe tuleje. I teraz ta, na której był znaczny luz siedzi po stronie pasażera. Druga nie zniszczona poszła na stronę kierowcy. Gra i bucy
Też mi piszczało właśnie od kierowcy. Jak rozebrałem to zobaczyłem że nie ma tam nigdzie smaru. Metalowy trzpień suchy i zardzewiały. Podejrzewam, że i przez brak smarowania tuleja się wyrobiła. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-06-2011, 08:45
|
|
|
Pamiętajcie, żeby elementy plastikowe smarować smarem bez kwasu, żadnym miedziowym/grafitowym/ŁT4/czy tzw. TOWOTEM. Jeżeli nie wiecie jaki, zastosujcie wazelinę techniczną |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
arkady35
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 19 Skąd: Bermudy
|
Wysłany: 29-06-2011, 07:37
|
|
|
Czy mechanizm wycieraczek od Cari z 97r.Benzyna(Heczbek ) lub od Volvo-V40 będzie pasował do Cari Sedan 1,9 TD z 99r.po lifcie.
mogę go mieć za 100zł, opłaca się?(używany) |
|
|
|
 |
sniegu
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 755 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 01-07-2011, 16:07
|
|
|
arkady35 zamiast kawałka plastiku z butelki użyj kawałka aluminium z puszki i naprawę będziesz miec za darmo luzy zlikwidowane na min jeden rok sprawdzone na bumie znajomego no chyba że chcesz zainwestować w nowy bo każdy radzi sobie z tym na własny sposób |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 02-07-2011, 10:23
|
|
|
sniegu napisał/a: | użyj kawałka aluminium z puszki |
Ja nawet używałem akurat nie do tego ale solidniejszej blaszki z bateryjek paluszków |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
sniegu
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 755 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 07-10-2012, 00:45
|
|
|
odnowimy temat
ostatnio znowu padł mechanizm...
miałem dość bo w drodze ze zlotu do domu...
2 tygodnie później zdenerwowany przystąpiłem do walki dosłownie z mechanizmem
najpierw próbowałem naprawić wpychając puszkę nic nie dało w końcu po paru (3 piwach) stwierdziłem albo To zrobię albo se kupię w 124 i mam w japońca.
Tak więc wymontowałem cały mechanizm, każdy kto chce zrobi to bez problemu następnie zobaczyłem że ta tuleja jest już prawie że do wywalenia więc uciąłem Ją tak że kulka która wchodziła w tuleję nie miała jak się w niej trzymać i przechodziła na wylot następnie odpaliłem spawarkę i znalazłem śrubę która główką była większa od otworu przez który wchodzi ta kulka ( chyba klucz 18) i najnormalniej przyspawałem śrubę ( uciętą tak że sama główka została) do kulki i teraz to W124 kupię z sentymentu jeżeli w ogóle bo prędzej rdza zje Cari niż ten mechanizm puści... |
_________________ Definicja trzeźwości Śniega:
Człowiek jest trzeźwy tak długo jak długo potrafi leżeć na podłodze niczego się nie przytrzymując
Stadko
1. Tikacz 4 incydenty BYŁ
2.Cari 1 incydent JEST
3. Gal 2.0 v6 PRZYBYŁ
nowe kapcie:)
205/45/17"
Żadnej gleby
 |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 07-10-2012, 17:08
|
|
|
uporałem się z problemem na zawsze , tulejki od rozrusznika opel vectra a , tokarz zrobił gniazdo na tuleje z góry i dołu, dobry klej do łożysk, 4 rok zero problemu , mechanizm z volvo v40 pasuje na 100 %. nie trzeba wybierac całego mechanizmu wystarczy zdemontować same mocowania do karoserii mniej problemów z montażem i regulacja ramienia. |
|
|
|
 |
|