Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 19:22
[EA5W 2.5] Dane technczne
Autor Wiadomość
Plex 
Forumowicz


Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 105
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 18-08-2008, 14:36   

HOLD blokuje mechanizm różnicowy (szpera taka) ;)

mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 18-08-2008, 19:25   

Plex napisał/a:
mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem
już wiele razy opisywane na forum ;) ale ze względu na nie działającą opcję "szukaj" :arrow: >>KLIK<< tam masz odpowiedzi na podstawowe pytania ;)


pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Plex 
Forumowicz


Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 105
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 19-08-2008, 08:33   

Dziękuję :)

Bardzo ciekawa strona ale dalej nie wiem do czego dokładnie (jak działają) przełożenia 2 i 3 oprócz "służą do optymalnego wykorzystania możliwości skrzyni w zależności od warunków eksploatacji" :?
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
  Wysłany: 19-08-2008, 09:49   

Położenie dźwigni na 2-ce lub 3-ce służy do blokowania przełożenia przede wszystkim przy ostrych zjazdach - żeby auto się nie rozpędzało zbytnio a co za tym idzie przełączało biegi na wyższe ;)
Poza tym blokada danego biegu może być stosowana w przypadku zacytowanym przez Ciebie czyli, gdy chcemy wykorzystać jak najlepsze parametry przyśpieszenia na danym biegu, dlatego że zablokowanie poszczególnego biegu "zamyka- zawęża" obieg oleju z całej skrzyni na poszczególne przełożenie.
:!: Należy jednak pamiętać o wartościach prędkości maksymalnych dla danego biegu :!: - żeby nie uszkodzić skrzyni ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Plex 
Forumowicz


Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 105
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 19-08-2008, 11:50   

tylko jakie są te prędkości? bo jak "szukaj" nie działa to musiałbym kopać po całym forum a w pracy nie bardzo mam czas :wink:

albo link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-08-2008, 11:59   

Plex napisał/a:
link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka
:arrow: INSTRUKCJA

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Plex 
Forumowicz


Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 105
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 20-08-2008, 08:33   

dzięki wielkie. jak szukaj zacznie działać to skończą mi się powielane pytania ;)
 
 
 
Piter.v8 
Mitsumaniak


Auto: japoński
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 28-11-2008, 10:20   

Czyli Europa to niby najbiedniejsza Tak. Nam się nie należą takie ładne Tematy jak innym.
No nic dodać nic ująć.Jak śpiewali chłopaki z 52Dębiec "nie ma haka na Polaka"!!!!!!!!!!!
_________________
 
 
lukas2 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: grójec
Wysłany: 09-12-2008, 18:40   

Witam wszystkich.Koledzy chce zmienić filtr pyłkowy w swoim galancie.98 r climatronic czy ktos moze mi podpowiedzieć gdzie go szukac?Słyszałem że moze byc pod schowkiem pasażera ale ja go tam nie widze.. :roll:
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 09-12-2008, 20:18   

lukas2, wiem, że jesteś nowy i może nie zauważyłeś takiej pomocnej rzeczy jaką jest opcja "szukaj"
Poza tym jest w dziale dotyczącym Galanta wersja EAx jest dział :arrow: Galant EAxA/W-FAQ a w nim jest właśnie odpowiedź na Twoje pytanie :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
lukas2 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: grójec
Wysłany: 11-12-2008, 17:08   

DZIĘKI SERDECZNE ZA WSKAZÓWKE. poszukuje jeszcze informacji na temat wymiany oleju w skrzyni.Słyszałem że mozna zalać Mobilem ATF II ale niewiem co z filtrem?
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-12-2008, 17:16   

lukas2, ten temat jest do zupełnie innych spraw aniżeli poruszasz. Poza tym przeczytaj proszę jeszcze raz to co napisał powyżej roch_27, i zastosuj się proszę do tego.
Na forum jest dział Galanta EA - w nim znajdziesz wszystko o co pytasz.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
lukas2 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: grójec
Wysłany: 11-12-2008, 17:25   

Sorki za te pytanie ale troszke boje sie o skrzynie i ztąd te pytania.Jeszcze raz dziekuje za pomoc.
 
 
 
hardtek 
Nowy Forumowicz

Auto: galant gls 2.0
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: kluczbork/brandon
Wysłany: 01-02-2009, 21:49   

cos pięknego!!!!!! ino czemu nie euro:(

[ Dodano: 01-02-2009, 21:50 ]
cos pieknego ino czemu nie euro!!!!
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 18-02-2009, 22:58   

znalazłem takie ciekawe dane z bazy danych pojazdów:

Cytat:
1 VIN (numer identyfikacyjny pojazdu): J M B S N EA 2 A X J 000010
J: Azja
M: Japonia
B: układ lewostronny, A: Układ prawostronny
S: Sedan
L: Samochód kombi
N: Przekładnia ręczna
R: Przekładnia automatyczna
EA: Galant
2: Silnik 4G63
5: Silnik 6A13
6: Silnik 4D68
A: Samochód luksusowy
V: Model z roku (V=1997, X=1998, ... )
J: Fabryka (J=Nagoya)
000010: Numer seryjny


2 Tabliczka identyfikacyjna
a: Model (EA2A SNHEQL6)
EA2A = Model pojazdu)
SNHEQL6 = Numer seryjny modelu
b: Kod silnika
c: Kod koloru części zewnętrznej (B60B)
d: Kod przekładni (F4A42)
e: Kod koloru (B60 41H 03V)
B60 = kolor zewnętrzny
41H = wnętrze
03V = opcje

3 Kod silnika 4G63 (AA0201 - YY9999)
4 Kod silnika 6A13
5 Kod silnika 4D68
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.