Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 19:22 |
[EA5W 2.5] Dane technczne |
Autor |
Wiadomość |
Plex
Forumowicz

Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 105 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 18-08-2008, 14:36
|
|
|
HOLD blokuje mechanizm różnicowy (szpera taka)
mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 18-08-2008, 19:25
|
|
|
Plex napisał/a: | mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem | już wiele razy opisywane na forum ale ze względu na nie działającą opcję "szukaj" >>KLIK<< tam masz odpowiedzi na podstawowe pytania
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Plex
Forumowicz

Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 105 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 19-08-2008, 08:33
|
|
|
Dziękuję
Bardzo ciekawa strona ale dalej nie wiem do czego dokładnie (jak działają) przełożenia 2 i 3 oprócz "służą do optymalnego wykorzystania możliwości skrzyni w zależności od warunków eksploatacji" |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 19-08-2008, 09:49
|
|
|
Położenie dźwigni na 2-ce lub 3-ce służy do blokowania przełożenia przede wszystkim przy ostrych zjazdach - żeby auto się nie rozpędzało zbytnio a co za tym idzie przełączało biegi na wyższe
Poza tym blokada danego biegu może być stosowana w przypadku zacytowanym przez Ciebie czyli, gdy chcemy wykorzystać jak najlepsze parametry przyśpieszenia na danym biegu, dlatego że zablokowanie poszczególnego biegu "zamyka- zawęża" obieg oleju z całej skrzyni na poszczególne przełożenie.
Należy jednak pamiętać o wartościach prędkości maksymalnych dla danego biegu - żeby nie uszkodzić skrzyni
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Plex
Forumowicz

Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 105 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 19-08-2008, 11:50
|
|
|
tylko jakie są te prędkości? bo jak "szukaj" nie działa to musiałbym kopać po całym forum a w pracy nie bardzo mam czas
albo link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 19-08-2008, 11:59
|
|
|
Plex napisał/a: | link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka | INSTRUKCJA
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Plex
Forumowicz

Auto: Gal 97 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 105 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 20-08-2008, 08:33
|
|
|
dzięki wielkie. jak szukaj zacznie działać to skończą mi się powielane pytania |
|
|
|
 |
Piter.v8
Mitsumaniak

Auto: japoński
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 223 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 28-11-2008, 10:20
|
|
|
Czyli Europa to niby najbiedniejsza Tak. Nam się nie należą takie ładne Tematy jak innym.
No nic dodać nic ująć.Jak śpiewali chłopaki z 52Dębiec "nie ma haka na Polaka"!!!!!!!!!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas2
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: grójec
|
Wysłany: 09-12-2008, 18:40
|
|
|
Witam wszystkich.Koledzy chce zmienić filtr pyłkowy w swoim galancie.98 r climatronic czy ktos moze mi podpowiedzieć gdzie go szukac?Słyszałem że moze byc pod schowkiem pasażera ale ja go tam nie widze.. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 09-12-2008, 20:18
|
|
|
lukas2, wiem, że jesteś nowy i może nie zauważyłeś takiej pomocnej rzeczy jaką jest opcja "szukaj"
Poza tym jest w dziale dotyczącym Galanta wersja EAx jest dział Galant EAxA/W-FAQ a w nim jest właśnie odpowiedź na Twoje pytanie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
lukas2
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: grójec
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:08
|
|
|
DZIĘKI SERDECZNE ZA WSKAZÓWKE. poszukuje jeszcze informacji na temat wymiany oleju w skrzyni.Słyszałem że mozna zalać Mobilem ATF II ale niewiem co z filtrem? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:16
|
|
|
lukas2, ten temat jest do zupełnie innych spraw aniżeli poruszasz. Poza tym przeczytaj proszę jeszcze raz to co napisał powyżej roch_27, i zastosuj się proszę do tego.
Na forum jest dział Galanta EA - w nim znajdziesz wszystko o co pytasz. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
lukas2
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: grójec
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:25
|
|
|
Sorki za te pytanie ale troszke boje sie o skrzynie i ztąd te pytania.Jeszcze raz dziekuje za pomoc. |
|
|
|
 |
hardtek
Nowy Forumowicz
Auto: galant gls 2.0
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 17 Skąd: kluczbork/brandon
|
Wysłany: 01-02-2009, 21:49
|
|
|
cos pięknego!!!!!! ino czemu nie euro:(
[ Dodano: 01-02-2009, 21:50 ]
cos pieknego ino czemu nie euro!!!! |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 18-02-2009, 22:58
|
|
|
znalazłem takie ciekawe dane z bazy danych pojazdów:
Cytat: | 1 VIN (numer identyfikacyjny pojazdu): J M B S N EA 2 A X J 000010
J: Azja
M: Japonia
B: układ lewostronny, A: Układ prawostronny
S: Sedan
L: Samochód kombi
N: Przekładnia ręczna
R: Przekładnia automatyczna
EA: Galant
2: Silnik 4G63
5: Silnik 6A13
6: Silnik 4D68
A: Samochód luksusowy
V: Model z roku (V=1997, X=1998, ... )
J: Fabryka (J=Nagoya)
000010: Numer seryjny
2 Tabliczka identyfikacyjna
a: Model (EA2A SNHEQL6)
EA2A = Model pojazdu)
SNHEQL6 = Numer seryjny modelu
b: Kod silnika
c: Kod koloru części zewnętrznej (B60B)
d: Kod przekładni (F4A42)
e: Kod koloru (B60 41H 03V)
B60 = kolor zewnętrzny
41H = wnętrze
03V = opcje
3 Kod silnika 4G63 (AA0201 - YY9999)
4 Kod silnika 6A13
5 Kod silnika 4D68 |
|
|
|
|
 |
|