 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
rezerwa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 18-12-2018, 03:08
|
|
|
jak juz pisalem na forum mialem problemy z miskiem od pazdziernika
a to wlaczal sie notlauf,a to prblem z dlugi kreceniem rozrusznikiem rano
pozniej mi 2 razy auto na autostradzie stanelo mimo ze w zbiorniku byl jeszcze zasieg itp.
okazalo sie ze winna byla spalona pompa paliwa w zbiorniku
jak sie okazuje, gdy pompa nie pracuje (spali sie w srodku,bezpiecznik sie spali,przewod sie urwie itp.)
silnik nie ddnadazy zasysac tyle paliwa ile potrzebuje (dlatego notlauf) a zarazem mio ze jest jeszcze 1/4 paliwa w zbiorniku to skonczy silnik zaciagac bo sa tam kolo pompy takie zaworki
w koncu ja to naprawilem wszytko jest OK
wiec zeby sprawdzic caly uklad zasilania postanowilem do konca wyjechac paliwo
caly czas mam srednie spalanie 7,5-8L teraz
od skonczenia sie zasiegu i zapaleniu kontrolki (jest wtedy 1 kreska na wskazniku)przejechalem 125 km do STOP
gdy kreska na wskazniku znikla to od tego omentu przejechalem 80km do STOP
tak wiec do zbiornika po sam korek wchodzi u mnie 63L a gdy sie skonczy zasieg w/g wyliczen zostaje okolo 10L paliwa (jak pisali koledzy wyzej) |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|
|