Czarny jaszczomp Czarnucha |
Autor |
Wiadomość |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 03-11-2009, 09:23
|
|
|
rzuć fote głowicy w gsr rozrząd jest z lewej strony a w gieteju z prawej... jak chcesz to pogodzić |
_________________
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 03-11-2009, 09:37
|
|
|
rozrzad mam po tej samej stronie co w GTI ;D spokojnie to rocznikowo ta sama czesc zreszta powinienes juz to widziec po dolocie
Silniki te montowane byly tez w Libero GT tak wiec jest ich kilka sztuk do zdobycia.
sama glowica fizycznie (na oko) rozni sie wyjsciem linii olejowej na turbo i podobno walkami ale tu rozne opienie slyszalem a jeszcze nie porownywalem swoich walkow tak wiec ciezko to stwierdzic |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 03-11-2009, 10:46
|
|
|
moje niedopatrzenie wzorowałem sie na młodszej wersji lancera GSR
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
K4G3
Forumowicz

Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 03-11-2009, 16:40
|
|
|
mkm napisał/a: | Ja tez trzymam kciuki.
Jak Cie fantazja nie poniesie to moze „Czarny jaszczomp” bardzo fajnie jezdzic. |
ja myślę ze 200 hp bez 4x4 będzie też fajnie jeździć |
_________________ Spes.. una hominem nec morte relinquit...
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-11-2009, 17:09
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | jzu jestem w trakcie zalatwiania ECU do 4g93T z NZ | z uk nie bedziesz prościej/szybciej ?
trzymam kciuki za powodzenie i szybką realizację projektu. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-11-2009, 18:30
|
|
|
Ja obstawiam, ze problemow być nie powinno, pod warunkiem, ze wlasciciel zapomni o:
czarnuch23 napisał/a: | znam przypadek jednego takowego z satrii gti pgdzie dopiero przy 350km pekla korba i zmasakrowala blok i glowice |
ale jeżeli w serii było 215KM to sadze, ze za jakis czas Misiek będzie nosil nazwe „Jaszczomp 222” , będzie się w pelni nadawal do jazdy i nie padnie po tygodniu.
Swoja droga uwazam, ze „okolice 200KM” to maksymalna moc nad która się da „jako tako” zapanowac bez drugiej osi pednej… |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2009, 19:36
|
|
|
Gratuluje projektu,a jesli mowimy o KM to 300 koni to juz bardzo duzo w colciku,na mokrym ciezko z trakcja a na suchym dopiero na drugim zczyna nabierac predkosci,to moje doswiaczenia.Tak ze nie ma co z kuniami przesadzac,ja przesadzilem, chyba |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 03-11-2009, 20:08
|
|
|
puki co nie mam kasy na mocny silnik.. jestem po wypadku i moje dochody sa znikome a wiec wstrzymuje sie z projektem zeby nie miec miska 200hp i zero kasy na benzyne bo bym chyba sobie zyly podcial z zalu.. a wiec powolutku zbieram flote i byc moze na wiosne uda mi sie zlozyc wszytko do kupy i wystroic... pierwsze co padnie to bedzie moja skrzynia jako ze juz 140 koni dalo znac o sobie i synchronizator 2 troszke szwankuje i lubi sobie skrzypnac... ale to sa pierdoly.... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
yiabol
Nowy Forumowicz four magic rings

Auto: a3 1.8T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2009, 21:12
|
|
|
Zapowiada się grubo.
Nie zapomnij o swapie tarczy na przód (coś okolce 280mm)
i obspawanie budy bo juz CA5A ma problemy ze sztywniością a co dopiero przy 200hp +
Jak wymieniasz wtryski to przydała by się też PP (jakieś walbro) |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 04-11-2009, 12:44
|
|
|
Spokojnie pompa na poczatku spokojnie wytrzyma (nie ma wielkiej roznicy) a pozniej pewnie kupie walbro 250l
co do spawania budy nie widze takiej potrzeby beda zrobione rozporki zawieszenia gora i dol
(moze plyta pod silnik)
Co do hebli harpagan zamiescil zdjecie moich zaciskow na misku 276mm 2 tloczkowe. czekaja ze wzgledu na brak finansow (tarcze + regulator wilwooda to drobne koszty) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 04-11-2009, 12:57
|
|
|
Cytat: | co do spawania budy nie widze takiej potrzeby beda zrobione rozporki zawieszenia gora i dol | Mogę Ci pokazać w którym stawie leży buda malucha, który miał 88 KM i jego właściciel też uważał że nie musi go spawać. Później jak już zgubiła wymiary to nie było co do czego spawać Lepiej poważnie się zastanów nad tą budą. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 04-11-2009, 17:37
|
|
|
tyl bedzie przespawany ale to bedzie wynik przerobek w podlodze bagaznika. Przod bedzie na 2 rozporkach (chyba ze dolna zastapie plyta pod silnik... wszytko zalezy od kasy...)
Rozumiem ze wszyscy pisza czarne scenariusze ale jakos i 4x4 jest mocne i 1.6 na turbo juz 2 lata jezdzi... nie moze byc tak zle wkoncu obciazenia nie wzrosna tak gigantycznie. Przy zakladaniu 4x4 napewno bede myslal o wzmocnieniu karoseri ale to jest tak odlegla przyszlosc ze puki co nie zawracam sobie glowy:) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 06-11-2009, 16:31
|
|
|
czarnuch23, powodzenia z projektem . i nie przejmuj się czarnymi scenariuszami |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 07-11-2009, 16:40
|
|
|
Dzis zbadane zostaly luzy na panewkach korbowych i ogledziny dolnych polowek panewek glownych. To co zobaczylem nie jest przerazajace wrecz nie wiele odbiega od standardu:
1 cylinder - 0,05mm; 0,05mm
2 cylinder - 0,055mm; 0,055mm
3 cylinder - 0,055mm; 0,055 mm
4 cylinder - 0,063mm; 0,063mm
1 pomiar w dolnym polozeniu tloka 2 w polowie sowu zeby sprawdzic czy wal sie nie zowalizowal. Uzywalem specjalnego polimeru do pomiaru luzu miedzy panewkami a walem.
Dla niewtajemniczonych standardowe luzy dla 4g93 to 0,02-0,05 a graniczny to 0,1 mm.
Z tego co widze po panewkach nie sa to oryginaly, a jakies TDC STD (pewnie oznaczenie standardu).
Teraz probuje dodzwonic sie do Guru czy wymieniac wsyztkie na oryginaly czy nie warto pchac ponad 400zl.
Zdjatka sa 2 slabiutkie ze wzgledu na swiatlo.
Bez miski:
1 Cylinder
W poniedzialek zamawiam panewki oryginaly po tym jak dojde czemu mam wybite oznaczenia na 4 przeciwwadze a nie na 1 i nie w ciagu tylko jedno pod drogim....
(moze carisma ma inaczej...) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 05-12-2009, 18:47
|
|
|
Oto i mis brudny ale obuty juz w nowe kola.
Od tygodnia jest po wymianie panewek (zrobione jakies 600KM) i sprawuje sie wzorowo.
Usmiech od ucha do ucha przy kazdym dodaniu gazu.
Wydech co prawda zrobil mi psikusa i po wymianie panewek (troszke nadwyrezalem lacznik elestyczny machajac wydechem) musialem podjechac do panow z palnikami zeby wymienili mi uszkodzony lacznik i uciszyli troszeczke ryk silnika.
Pomoglo chodz nie tak jak sie spodziewalem .
Przy 3kRPM niejest zle ale powyzej 4K robi seie glosno... a nawet przy koncu bardzo glosno:)
Opony zimowe pierwszy test przeszly spiewajaco, ladnie sie trzymaja troszke chucza ale nie sa uciazliwe (silnik je zaglusza ) jako ze nie mam radia nie wiem jak bardzo bedzie to odczowalne na codzien.
Mis zostaje w domu do uzytku mamy.
Ze wzgledow ekonomicznych bede sie poruszal przez zime puntem na GAZ w ktorym przy okazji mam zrobic remont gory silnika i doprowadzic instalacje LPG do stanu uzywalnosci. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
|