Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czarny jaszczomp Czarnucha
Autor Wiadomość
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-11-2009, 09:23   

rzuć fote głowicy 8) w gsr rozrząd jest z lewej strony a w gieteju z prawej... jak chcesz to pogodzić
_________________

 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 03-11-2009, 09:37   

rozrzad mam po tej samej stronie co w GTI ;D spokojnie :) to rocznikowo ta sama czesc zreszta powinienes juz to widziec po dolocie :)
Silniki te montowane byly tez w Libero GT tak wiec jest ich kilka sztuk do zdobycia.
sama glowica fizycznie (na oko) rozni sie wyjsciem linii olejowej na turbo i podobno walkami ale tu rozne opienie slyszalem a jeszcze nie porownywalem swoich walkow tak wiec ciezko to stwierdzic :)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-11-2009, 10:46   

moje niedopatrzenie wzorowałem sie na młodszej wersji lancera GSR :oops:
_________________

 
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-11-2009, 16:40   

mkm napisał/a:
Ja tez trzymam kciuki.
Jak Cie fantazja nie poniesie to moze „Czarny jaszczomp” bardzo fajnie jezdzic.


ja myślę ze 200 hp bez 4x4 będzie też fajnie jeździć :D
_________________
Spes.. una hominem nec morte relinquit...
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-11-2009, 17:09   

czarnuch23 napisał/a:
jzu jestem w trakcie zalatwiania ECU do 4g93T z NZ
z uk nie bedziesz prościej/szybciej ?
trzymam kciuki za powodzenie i szybką realizację projektu.
_________________
CA0
Galant II
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-11-2009, 18:30   

Ja obstawiam, ze problemow być nie powinno, pod warunkiem, ze wlasciciel zapomni o:

czarnuch23 napisał/a:
znam przypadek jednego takowego z satrii gti pgdzie dopiero przy 350km pekla korba i zmasakrowala blok i glowice


ale jeżeli w serii było 215KM to sadze, ze za jakis czas Misiek będzie nosil nazwe „Jaszczomp 222” , będzie się w pelni nadawal do jazdy i nie padnie po tygodniu.
Swoja droga uwazam, ze „okolice 200KM” to maksymalna moc nad która się da „jako tako” zapanowac bez drugiej osi pednej…
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2009, 19:36   

Gratuluje projektu,a jesli mowimy o KM to 300 koni to juz bardzo duzo w colciku,na mokrym ciezko z trakcja a na suchym dopiero na drugim zczyna nabierac predkosci,to moje doswiaczenia.Tak ze nie ma co z kuniami przesadzac,ja przesadzilem, chyba :D
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 03-11-2009, 20:08   

puki co nie mam kasy na mocny silnik.. jestem po wypadku i moje dochody sa znikome a wiec wstrzymuje sie z projektem zeby nie miec miska 200hp i zero kasy na benzyne bo bym chyba sobie zyly podcial z zalu.. a wiec powolutku zbieram flote i byc moze na wiosne uda mi sie zlozyc wszytko do kupy i wystroic... pierwsze co padnie to bedzie moja skrzynia jako ze juz 140 koni dalo znac o sobie i synchronizator 2 troszke szwankuje i lubi sobie skrzypnac... ale to sa pierdoly....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
yiabol 
Nowy Forumowicz
four magic rings


Auto: a3 1.8T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2009, 21:12   

Zapowiada się grubo.
Nie zapomnij o swapie tarczy na przód (coś okolce 280mm)
i obspawanie budy bo juz CA5A ma problemy ze sztywniością a co dopiero przy 200hp +

Jak wymieniasz wtryski to przydała by się też PP (jakieś walbro)
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 04-11-2009, 12:44   

Spokojnie pompa na poczatku spokojnie wytrzyma (nie ma wielkiej roznicy) a pozniej pewnie kupie walbro 250l
co do spawania budy nie widze takiej potrzeby beda zrobione rozporki zawieszenia gora i dol
(moze plyta pod silnik)
Co do hebli harpagan zamiescil zdjecie moich zaciskow na misku 276mm 2 tloczkowe. czekaja ze wzgledu na brak finansow (tarcze + regulator wilwooda to drobne koszty)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 04-11-2009, 12:57   

Cytat:
co do spawania budy nie widze takiej potrzeby beda zrobione rozporki zawieszenia gora i dol
Mogę Ci pokazać w którym stawie leży buda malucha, który miał 88 KM i jego właściciel też uważał że nie musi go spawać. Później jak już zgubiła wymiary to nie było co do czego spawać ;) Lepiej poważnie się zastanów nad tą budą.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 04-11-2009, 17:37   

tyl bedzie przespawany ale to bedzie wynik przerobek w podlodze bagaznika. Przod bedzie na 2 rozporkach (chyba ze dolna zastapie plyta pod silnik... wszytko zalezy od kasy...)
Rozumiem ze wszyscy pisza czarne scenariusze ale jakos i 4x4 jest mocne i 1.6 na turbo juz 2 lata jezdzi... nie moze byc tak zle :) wkoncu obciazenia nie wzrosna tak gigantycznie. Przy zakladaniu 4x4 napewno bede myslal o wzmocnieniu karoseri ale to jest tak odlegla przyszlosc ze puki co nie zawracam sobie glowy:)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 06-11-2009, 16:31   

czarnuch23, powodzenia z projektem ;) . i nie przejmuj się czarnymi scenariuszami :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 07-11-2009, 16:40   

Dzis zbadane zostaly luzy na panewkach korbowych i ogledziny dolnych polowek panewek glownych. To co zobaczylem nie jest przerazajace wrecz nie wiele odbiega od standardu:

1 cylinder - 0,05mm; 0,05mm
2 cylinder - 0,055mm; 0,055mm
3 cylinder - 0,055mm; 0,055 mm
4 cylinder - 0,063mm; 0,063mm

1 pomiar w dolnym polozeniu tloka 2 w polowie sowu zeby sprawdzic czy wal sie nie zowalizowal. Uzywalem specjalnego polimeru do pomiaru luzu miedzy panewkami a walem.
Dla niewtajemniczonych standardowe luzy dla 4g93 to 0,02-0,05 a graniczny to 0,1 mm.

Z tego co widze po panewkach nie sa to oryginaly, a jakies TDC STD (pewnie oznaczenie standardu).

Teraz probuje dodzwonic sie do Guru czy wymieniac wsyztkie na oryginaly czy nie warto pchac ponad 400zl.
Zdjatka sa 2 slabiutkie ze wzgledu na swiatlo.

Bez miski:


1 Cylinder


W poniedzialek zamawiam panewki oryginaly po tym jak dojde czemu mam wybite oznaczenia na 4 przeciwwadze a nie na 1 i nie w ciagu tylko jedno pod drogim....
(moze carisma ma inaczej...)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 05-12-2009, 18:47   



Oto i mis brudny ale obuty juz w nowe kola.
Od tygodnia jest po wymianie panewek (zrobione jakies 600KM) i sprawuje sie wzorowo.
Usmiech od ucha do ucha przy kazdym dodaniu gazu.

Wydech co prawda zrobil mi psikusa i po wymianie panewek (troszke nadwyrezalem lacznik elestyczny machajac wydechem) musialem podjechac do panow z palnikami zeby wymienili mi uszkodzony lacznik i uciszyli troszeczke ryk silnika.

Pomoglo chodz nie tak jak sie spodziewalem .
Przy 3kRPM niejest zle ale powyzej 4K robi seie glosno... a nawet przy koncu bardzo glosno:)

Opony zimowe pierwszy test przeszly spiewajaco, ladnie sie trzymaja troszke chucza ale nie sa uciazliwe (silnik je zaglusza :D ) jako ze nie mam radia nie wiem jak bardzo bedzie to odczowalne na codzien.
Mis zostaje w domu do uzytku mamy.

Ze wzgledow ekonomicznych bede sie poruszal przez zime puntem na GAZ w ktorym przy okazji mam zrobic remont gory silnika i doprowadzic instalacje LPG do stanu uzywalnosci.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.