Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Światła do jazdy dziennej
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-03-2010, 18:59   

http://www.kogiel.za.pl/downloads.php#119

tu jest strona tego modułu. Możesz zapytać czy to sprzedają z tym że sam osobiście go nie testowałem jak by co :P

Mój obecny układ się spisuje na razie.
 
 
laskadan 
Mitsumaniak
Pozdrawiam Daniel :)


Auto: Carisma 1.8 GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-03-2010, 23:16   

http://www.allegro.pl/lis...C5%82+dziennych


taki moduł montował gość w programie toolbox TVN TUBRBO bardzo łatwy montaż :)
_________________

 
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-03-2010, 07:10   

laskadan napisał/a:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=modu%C5%82+%C5%9Bwiate%C5%82+dziennych


taki moduł montował gość w programie toolbox TVN TUBRBO bardzo łatwy montaż :)

Rozumiem że taki moduł można zamontować jak tylko się chce, czyli żeby np. włączał światła mijania, pozycyjne tylne itp. albo drogowe? A co z mocą świateł drogowych? czy moc da się jakoś ustawić?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-03-2010, 08:16   

On jest do świateł diodowych więc na mały prąd. Można nim wysterować różne rzeczy ale prawdopodobnie trzeba dołożyć dodatkowe przekaźniki.
 
 
laskadan 
Mitsumaniak
Pozdrawiam Daniel :)


Auto: Carisma 1.8 GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-03-2010, 10:07   

Cytat:
AUTOMAT DO DIODOWYCH ŚWIATEŁ DZIENNYCH
Wystarczy podpiąć przewody bezpośrednio do akumulatora , pod + swiateł postojowych (przewód pomarańczowy) oraz do swiateł dziennych.

ŚWIATŁA BĘDĄ SAME SIĘ WŁĄCZAŁY PO URUCHOMIENIU SILNIKA (kiedy nastąpi ładowanie akumulatora i prąd wzrośnie do ponad 13V) ORAZ WYŁĄCZAŁY GDY SILNIK ZGAŚNIE (brak ładowania = spadek napięcia) LUB GDY WŁĄCZYMY ZWYCZAJNE ŚWIATŁA
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-03-2010, 12:09   

laskadan jeśli odniosłeś się do mojej wypowiedzi to chyba mnie nie zrozumiałeś.
To jest cytat z aukcji.
"Automat do diodowych świateł dziennych "
Chodzi mi o to że światła diodowe mają moc około 3 waty to znaczy że pobierają prąd o wartości około 0.2A a mijania 110 wat czyli prąd około 7,5A. To jest duża różnica i jeśli moduł jest przystosowany do świateł diodowych, co podkreśla sprzedawca, to po bezpośrednim podłączeniu na nim świateł mijania może się spalić.
 
 
laskadan 
Mitsumaniak
Pozdrawiam Daniel :)


Auto: Carisma 1.8 GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-03-2010, 00:11   

Tak chodzi mi o to ze ten moduł jest do świateł dziennych diodowych
_________________

 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 03-04-2010, 22:42   

krzychu napisał/a:
http://www.kogiel.za.pl/downloads.php#119

tu jest strona tego modułu. Możesz zapytać czy to sprzedają z tym że sam osobiście go nie testowałem jak by co :P

Mój obecny układ się spisuje na razie.


Chcialem dzis uruchomic wlasnie ten modul w galancie i spotkala mnie niemila sytuacja.
Otoz okazalo sie ze w galancie lampy sterowane sa masa a zatem podlaczajac 6 V zasilamy cala lampe takim napieciem. O ile mozemy wymusic prace swiatel mijania lub dlugich to niestety glupieja silniczki regulacji swiatel (bucza). Takze dalem sobie spokoj.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 03-04-2010, 23:38   

sampler napisał/a:
Chcialem dzis uruchomic wlasnie ten modul....
Do mnie Kogiel nie odpisuje, tak więc na razie nie wiem :?
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-04-2010, 09:23   

sampler napisał/a:

Otoz okazalo sie ze w galancie lampy sterowane sa masa a zatem podlaczajac 6 V zasilamy cala lampe takim napieciem.


Obwód do żarówek powinien być osobny niż ten do silniczków (do tego do silniczków to chyba powinno być raz tak i odwrotnie żeby można było do góry i do dołu nimi sterować). Nie mogę sobie wyobrazić żeby to na jednym obwodzie działało z silniczkami. Druga sprawa no to masz na odwrót w Lancerze są sterowane +.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-04-2010, 12:09   

krzychu napisał/a:
sampler napisał/a:

Otoz okazalo sie ze w galancie lampy sterowane sa masa a zatem podlaczajac 6 V zasilamy cala lampe takim napieciem.


Obwód do żarówek powinien być osobny niż ten do silniczków (do tego do silniczków to chyba powinno być raz tak i odwrotnie żeby można było do góry i do dołu nimi sterować). Nie mogę sobie wyobrazić żeby to na jednym obwodzie działało z silniczkami. Druga sprawa no to masz na odwrót w Lancerze są sterowane +.


Niestety jest inaczej. po podlaczeniu 6V czy to od strony zarowki czy bezpiecznikow jest ten sam efekt czyli nieciekawe zjawiska akustyczne wydobywajace sie z silniczkow.
Mozna to obejsc dostawiajac przekaźnik 6V dwutorowy ktory odetnie przewód "+" od lamp przy pracy swiatel dziennych.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 08-04-2010, 00:22   

Powiem tak. Ja mam założone światła LED do jazdy dziennej i nie dokupowałem żadnego modułu. A montaż jest banalnie prosty :+ świateł LED podłączony do zacisku bezpiecznika gdzie po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawia się prąd a - do przewodu + świateł pozycyjnych. Przekręcam kluczyk i uruchamiam silnik - LED-y świecą włączam światła pozycyjne, mijania lub drogowe i LED-y nie świecą. Wszystko działa jak trzeba , nic się nie dzieje i wszystko z literą prawa - przy włączaniu świateł nie ma ingerencji ze strony człowieka aby wyłączyły się LED-y i odwrotnie. Po wyłączeniu auta same gasną.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-04-2010, 00:36   

Z LED-ami nie ma problemu bo te zadowalają się kilkoma watami. Jak chcesz używać drogowych jest tego więcej to jak by 2 różne problemy.
 
 
geckon
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2010, 20:07   

Podłączę się do tematu, bo sam się przymierzam do zamontowania w Colcie świateł do jazdy dziennej. Z tego co napisał Jaro1974, to faktycznie wydaje się to bardzo proste. Mam zderzak bez halogenów i w to miejsce chcę wrzucić te do dziennej. Ale nie wiem, czy opłaca mi się wydawać sporo kasy na LEDy czy kupić zwykłe. Czy ktoś już się tym w Colcie bawił?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-04-2010, 20:10   

Musisz zmierzyć w jakim miejscu masz to miejsce na halogeny. Światła do jazdy dziennej muszą być na minimalnej wysokości 25cm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.