Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-09-2013, 20:08
Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-01-2010, 21:26   

KaCzKa napisał/a:
Marcino, można by w wolnej chwili zrobić spot mitsu Tczew ;)


Jestem za, pogadamy o miskach..:)

Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
MarcusXXL 
Nowy Forumowicz


Auto: Honda Prelude Vgen F20A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 01-03-2010, 14:37   

Kaczka zdrajco! Co Ty tu robisz!? :D
Na H3M i to już :axe:

A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala.


Dajcie znać jak będziecie robili spocik to postaram się też wpaść i obejrzeć wasze złomki ;)
Pozdroo!
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 02-03-2010, 18:37   

MarcusXXL napisał/a:
A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala.

Kolego ten sam wybór miałem. Jednak Vka przeważyła szalę na stronę Gal'a :D
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-03-2010, 19:07   

siemka Marcus ;)

jaki zdrajco :evil: szukałem dzielnie accorda 99-00 ale w kwocie mojego gala to były same ogórki albo słabe wyposażenie.
Tutaj mam całkiem dobre wyposażenie + pakiet avance, który strasznie mi się podoba.

Kaucz, mi tam ten silnik jakoś specjalnie nie robi. 2,5l i 160 koni ... nie postarali się :mrgreen:

rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie.

Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki.

Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-03-2010, 20:27   

KaCzKa napisał/a:
rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie

no to grubo, bo ja mam 6 koni straty na gazie
KaCzKa napisał/a:
Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D

hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-03-2010, 20:41   

Rafal_Szczecin napisał/a:

KaCzKa napisał/a:
Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D

hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm
pamiętaj że hamownie nie są sobie równe. do tego dochodzą wszystkie parametry otoczenia.

Porównywałbym nasze wyniki jedynie w momencie pomiaru aut na jednej hamowni i to najlepiej jednego dnia.

btw robiłeś pomiar z afr? napisz przy okazji jakie masz mniej więcej spalanie lpg
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-03-2010, 20:48   

moj wynik


no ja hamowalem na najnowszej hamowni w PL tak wiec sadze ze wynik jest b.miarodajny
spalanie 13lpg
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-03-2010, 20:58   

nie znam się na hamowniach więc nie będę się spierał, może jest jak piszesz.

jak zakończę walkę z ustawianiem lpg to wkleję moje wykresiki.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-03-2010, 21:04   

a co takiego dzieje sie z tym lpg ?
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-03-2010, 21:06   

pisałem wyżej że jest zbyt uboga mieszanka i jutro jadę na zmianę wtrysków i ponowne regulacje map. u ciebie te 13 litrów to przy jakiej jeździe?
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-03-2010, 21:20   

a jakie masz wtryski ?
13 przy normalnej jezdzie, biegi zmieniam ok 4krpm
konczy mi sie zbiornik wiec teraz bede jezdzic do 5,5krpm i zobaczymy ile wezmie
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-03-2010, 11:38   

KaCzKa napisał/a:
Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki.


Rafal_Szczecin napisał/a:
a jakie masz wtryski ?


Pewnie Valteki, ktore sa za wolne do naszych silnikow...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-03-2010, 11:47   

raf tez ma waldki :) i jedynie to ze przy 6500obr/min stag przelacza z automatu na benzyne powoduje, ze nie ciagnie na nich do odciecia, reszte widac na wykresie, ktory idzie na lpg rownolegle do benzyny tyle ze te kilka PS i Nm mniej
czyli dobrze ustawiona mapa lpg i nawet na waldkach v6 uciagnie :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-03-2010, 13:31   

Matejko, przy jakim cisnieniu reduktora :?: Ile spada ciśnienie :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 04-03-2010, 15:00   

Rafal_Szczecin, btw to uważam że moc +/- 4km w aucie które ma 10 lat to stan bdb. Co do twojego wyniku to masz poprostu ponad przeciętną jednostkę.

W galu były zainstalowane waldki.
Nie udało się ich podciągnąć mapa ani ciśnieniem na reduktorze. Ten temat przerabialiśmy tydzień temu i zapadła decyzja o zmianie na MagicJet'y.

Dziś zamontowane, auto w trakcie strojenia zachowywało się bdb aż tu nagle zaczęło szarpać i dławić się. Wróciliśmy na warsztat, okazało się że jeden z wtrysków zablokował się w pozycji otwartej i zalewał silnik gazem. Wymieniliśmy wadliwy wtrysk i to na tyle dzisiaj bo musiałem uciekać do pracy. Cos ten gaz się na mnie mści :evil:

i przypomniało mi się. 2 tygodnie temu zalałem silnik olejem Valvoline VR1 Racing 5W50 .


Po wymianie upierdliwie cykający popychacz zamilkł bez uzycia żadnych płukanek i innych cudownie naprawiających silnik specyfików w płynie ... nie jestem zwolennikiem takich napraw.
Ostatnio zmieniony przez KaCzKa 04-03-2010, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.