Zamknięty przez: mkm 30-09-2013, 20:08 |
Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-01-2010, 21:26
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | Marcino, można by w wolnej chwili zrobić spot mitsu Tczew |
Jestem za, pogadamy o miskach..:)
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
MarcusXXL
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Prelude Vgen F20A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 01-03-2010, 14:37
|
|
|
Kaczka zdrajco! Co Ty tu robisz!?
Na H3M i to już
A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala.
Dajcie znać jak będziecie robili spocik to postaram się też wpaść i obejrzeć wasze złomki
Pozdroo! |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 02-03-2010, 18:37
|
|
|
MarcusXXL napisał/a: | A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala. |
Kolego ten sam wybór miałem. Jednak Vka przeważyła szalę na stronę Gal'a |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 03-03-2010, 19:07
|
|
|
siemka Marcus
jaki zdrajco szukałem dzielnie accorda 99-00 ale w kwocie mojego gala to były same ogórki albo słabe wyposażenie.
Tutaj mam całkiem dobre wyposażenie + pakiet avance, który strasznie mi się podoba.
Kaucz, mi tam ten silnik jakoś specjalnie nie robi. 2,5l i 160 koni ... nie postarali się
rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie.
Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki.
Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 03-03-2010, 20:27
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie |
no to grubo, bo ja mam 6 koni straty na gazie KaCzKa napisał/a: | Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji |
hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 03-03-2010, 20:41
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: |
KaCzKa napisał/a: | Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji |
hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm | pamiętaj że hamownie nie są sobie równe. do tego dochodzą wszystkie parametry otoczenia.
Porównywałbym nasze wyniki jedynie w momencie pomiaru aut na jednej hamowni i to najlepiej jednego dnia.
btw robiłeś pomiar z afr? napisz przy okazji jakie masz mniej więcej spalanie lpg |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 03-03-2010, 20:48
|
|
|
moj wynik
no ja hamowalem na najnowszej hamowni w PL tak wiec sadze ze wynik jest b.miarodajny
spalanie 13lpg |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 03-03-2010, 20:58
|
|
|
nie znam się na hamowniach więc nie będę się spierał, może jest jak piszesz.
jak zakończę walkę z ustawianiem lpg to wkleję moje wykresiki. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 03-03-2010, 21:04
|
|
|
a co takiego dzieje sie z tym lpg ? |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 03-03-2010, 21:06
|
|
|
pisałem wyżej że jest zbyt uboga mieszanka i jutro jadę na zmianę wtrysków i ponowne regulacje map. u ciebie te 13 litrów to przy jakiej jeździe? |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 03-03-2010, 21:20
|
|
|
a jakie masz wtryski ?
13 przy normalnej jezdzie, biegi zmieniam ok 4krpm
konczy mi sie zbiornik wiec teraz bede jezdzic do 5,5krpm i zobaczymy ile wezmie |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-03-2010, 11:38
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki. |
Rafal_Szczecin napisał/a: | a jakie masz wtryski ? |
Pewnie Valteki, ktore sa za wolne do naszych silnikow... |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-03-2010, 11:47
|
|
|
raf tez ma waldki i jedynie to ze przy 6500obr/min stag przelacza z automatu na benzyne powoduje, ze nie ciagnie na nich do odciecia, reszte widac na wykresie, ktory idzie na lpg rownolegle do benzyny tyle ze te kilka PS i Nm mniej
czyli dobrze ustawiona mapa lpg i nawet na waldkach v6 uciagnie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-03-2010, 13:31
|
|
|
Matejko, przy jakim cisnieniu reduktora Ile spada ciśnienie |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 04-03-2010, 15:00
|
|
|
Rafal_Szczecin, btw to uważam że moc +/- 4km w aucie które ma 10 lat to stan bdb. Co do twojego wyniku to masz poprostu ponad przeciętną jednostkę.
W galu były zainstalowane waldki.
Nie udało się ich podciągnąć mapa ani ciśnieniem na reduktorze. Ten temat przerabialiśmy tydzień temu i zapadła decyzja o zmianie na MagicJet'y.
Dziś zamontowane, auto w trakcie strojenia zachowywało się bdb aż tu nagle zaczęło szarpać i dławić się. Wróciliśmy na warsztat, okazało się że jeden z wtrysków zablokował się w pozycji otwartej i zalewał silnik gazem. Wymieniliśmy wadliwy wtrysk i to na tyle dzisiaj bo musiałem uciekać do pracy. Cos ten gaz się na mnie mści
i przypomniało mi się. 2 tygodnie temu zalałem silnik olejem Valvoline VR1 Racing 5W50 .
Po wymianie upierdliwie cykający popychacz zamilkł bez uzycia żadnych płukanek i innych cudownie naprawiających silnik specyfików w płynie ... nie jestem zwolennikiem takich napraw. |
Ostatnio zmieniony przez KaCzKa 04-03-2010, 16:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|