Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek paliwa z zaworu na pompie wtryskowej 2.0 TD
Autor Wiadomość
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 09-04-2012, 17:42   

Ok jutro będe się z tym bawił. A powiedz mi jeszcze taką rzecz co się wtedy dzieje z tym czujnikiem jak się zapala CE, zawiesza się czy nie daję tyle paliwa co powinien??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2012, 19:07   

Ten konektorek akurat nie jest od czujnika a od tego zaworu przelewowego. Może być zwarciesłaby styk//brak sygnału na przewodach lub uszkodzenie samego zaworu lub samej pompy wtrysku ew. ecu silnika. Jak będziesz mierzył to poruszaj tymi przewodami i złączką obeswerując omomierz czy wynik nie skacze. W procedurze sprawedzającej jest też załaczenie na ten konektor napięcia 12 V na 2-3 sek i sprawdzenie czy słychać prace zaworu.
Ale warto sprawdzic wszystkie czujnik na pompie z tych rozdziałow co podawałem bo ja miałem właściwie takie same objawy a wywaliło błąd 43. Przy dodawaniu gazu zapalał się chck engine. Do tego pojawiający się co jakiś czas brak mocy, obroty do iluś tam (nie pamiętam ilu) w czasie jazdy i do tego co chwile gasł. Ale zdarzyło się to raz i samo przeszło. Potem sprawdzałem wszystkio co się dało na pompie i skakał mi opór na cytuje "fuel cut solenoid valwe check", poruszałem kablem i przestał. Ale nei wiem czy to było przyczyną, niestety żaden ze mnie mechanik ale ile moge to sam sprawdzam posiłkując sie manualem ;)
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 09-04-2012, 20:00   

No wielkie dzięki. Jutro moze będe miał auto w domu to będe sprawdzał wszystko po kolei.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.