 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 01:59 |
ile zaworów ma 4g13 GL 91' |
Autor |
Wiadomość |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 23-09-2006, 10:45
|
|
|
czarnaewa napisał/a: | Dodam jeszcze że były wersje silnika 4G15 - 75 KM (te z gażnikiem sterowanym elektronicznie, lambdą i katalizatorem) które miały 8 zaworów + 4 wtryskowe(tak jest to przetłumaczone) takie dużo mniejsze. Nie było to typowe v12 jak w tych pożniejszych coltch. Miałam takiego właśnie w tej kanciatej budzie sprowadzonego z USA jako Plymouth Colt E. |
mówimy o 1991 roku?
niezbadane są silniki
z Ameryki
musze przejrzec dokładnie ten prospekt Plymoutha z podpisu (są tam opisane 2 modele Colta |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
czarnaewa [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 10:56 re
|
|
|
Ja pisze o tym modelu wcześniejszym tyle że rocznik 88 czyli końcówka produkcji. A napisałam to jako ciekawostke |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2006, 21:26
|
|
|
czarnaewa napisał/a: | 4G16 tylko 4G61 |
Inna rodzina silników - polecam wikipedia - Mitsubishi engines |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-09-2006, 12:03
|
|
|
Jet valves w silnikach gaźnikowych służą - ogólnie mówiąc - utrzymaniu wolnych obrotów na odpowiednim poziomie. Dlatego nie powinno się gaźnikowców gazować na postoju, bo się po prostu zalewają. A silniki określa się nie licząc jet valves. |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 17:02
|
|
|
Ja mam u siebie silnik 4G13 44kW (60KM), gaźnik sterowany elektronicznie, sondę lambdę i katalizator. Produkcja 08.1990.
Josie, faktycznie nie było nic na wtrysku w tym modelu (4G13), no chyba że ktoś brał za wtrysk jednopunktowy ten nowocześniejszy gaźnik przy 12V. Sam nie wiem |
|
|
|
 |
|
|