Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 01:59
ile zaworów ma 4g13 GL 91'
Autor Wiadomość
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 23-09-2006, 10:45   

czarnaewa napisał/a:
Dodam jeszcze że były wersje silnika 4G15 - 75 KM (te z gażnikiem sterowanym elektronicznie, lambdą i katalizatorem) które miały 8 zaworów + 4 wtryskowe(tak jest to przetłumaczone) takie dużo mniejsze. Nie było to typowe v12 jak w tych pożniejszych coltch. Miałam takiego właśnie w tej kanciatej budzie sprowadzonego z USA jako Plymouth Colt E.

mówimy o 1991 roku?
niezbadane są silniki
z Ameryki :)
musze przejrzec dokładnie ten prospekt Plymoutha z podpisu (są tam opisane 2 modele Colta
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
czarnaewa
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 10:56   re

Ja pisze o tym modelu wcześniejszym tyle że rocznik 88 czyli końcówka produkcji. A napisałam to jako ciekawostke
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2006, 21:26   

czarnaewa napisał/a:
4G16 tylko 4G61

Inna rodzina silników - polecam wikipedia - Mitsubishi engines
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2006, 12:03   

Jet valves w silnikach gaźnikowych służą - ogólnie mówiąc - utrzymaniu wolnych obrotów na odpowiednim poziomie. Dlatego nie powinno się gaźnikowców gazować na postoju, bo się po prostu zalewają. A silniki określa się nie licząc jet valves.
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 17:02   

Ja mam u siebie silnik 4G13 44kW (60KM), gaźnik sterowany elektronicznie, sondę lambdę i katalizator. Produkcja 08.1990.

Josie, faktycznie nie było nic na wtrysku w tym modelu (4G13), no chyba że ktoś brał za wtrysk jednopunktowy ten nowocześniejszy gaźnik przy 12V. Sam nie wiem :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.