Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY
Autor Wiadomość
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-04-2010, 11:41   

slawekpurc napisał/a:
kochajj...hehe. zdaje sie to ty byles kierowca a ja siedzialem z laptopem i stroilem 3kgt i legnuma ...

dobra a teraz prawda o 3kgt...... bo tu rozne dziwne rzeczy wychodza w tym poscie.



zgadza się... jezdziłeś ze mną legnumem i stroiłeś, co nie znaczy że było dobrze i że nie musiałem sam jezdzić i wszystkiego zmieniać, bo strojenie było przy -5"C i niestety teraz pojawiły się problemy, musiałem stroić od nowa... co do twojej 3000GT to przypomnij sobie kto mówił ci jak należy zmieniać zapłon itp. bo robiłeś to odwrotnie :) ... myslę, że Tobie jak i mi jeszcze spooooooro brakuje co do strojenia samochodów...
a co do mocy to dalej poruszacie się w sferze gdybań...
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 09-04-2010, 17:21   

poprawiac....oj moderatorze....sam wiesz jaka byla roznica na serii a po strojeniu (osiagi) po ktorym zreszta twoj legnum nie "stukal" , nie ma sie co dziwic ze mapa przy -5 stopni a + 20 temperatury na dworze musi sie roznic :P , ja u siebie tez musialem zrobic korekcje bo teraz jest znacznie cieplej, ale dla mnie to czysta przyjemnosc pojechac na A4 i spalic bak Vpowera moge to robic pare razy w miesiacu...a zaplony jakbym wszystko wiedzial to nie korzystalbym z forum... inaczej czlowiek sie nie nauczy , a najlepiej jest na wlasnych bledach... teraz juz wiem...


ale do rzeczy bo zrobilo sie troche nie na temat.. autor posta ma fajne autko i duzy potencjal do dlubania w nim siedzi...jesli chodzi o podwyzszanie mocy to pewnie juz to sprawdzales , a jesli nie to zdejmij transfer case i zobacz w jakim stanie jest walek glowny skrzyni oraz wejscie wyjscie(zebatki) w transfer case - od strony walu i skrzyni. u mnie to padlo jeszcze zanim cos zaczalem podnosic, a jest to czesta awaria , jesli ukreci ci sie to bedziesz musial odrazu wymienic lsd w skrzyni.

jakiego programu uzywasz do strojniea? to byla swinia?
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Robertoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-04-2010, 12:24   

I co kolego swinks_UK dalej sadzisz ze Cie tak rozbawilem :evil:
Niestety wyszlo ze kompletnie nie znasz sie na 3kGT i twoje teksty sa smieszne... :D
Dzieki Norbert i Slawek za wypowiedzenie sie w temacie i przemowieniu do rozumu co poniektorym :!:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2010, 12:47   

Jak się chcecie przepychać to polecam spotkanie na żywo. Forum nie jest odpowiednim miejscem do tego.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-04-2010, 18:31   

Co byście proponowali mu dodać by zwiększyć jeszcze trochę jego moc, mam akurat wolne 5-6 tys.zł ??

P.S Na jakiej zasadzie działa niby to sztywniejsze zawieszenie (sterowane w kabinie) ponieważ odczuwam tylko niewielką różnicę ?
Oraz mam pytanie o lotkę z tyłu czy ona podnosi się tylko o jakieś 20-30cm przy większej prędkości ? czy coś jest nie tak ?
Ostatnio zmieniony przez NOMERCY 15-04-2010, 18:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-04-2010, 18:41   

Chciałbym jeszcze zapytać czy istnieje jakaś jeszcze mocniejsza seryjnie wersja 3000GT ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-04-2010, 19:23   

Twin Turbo to najmocniejsza wersja 3000gt, tylny spojler nie podnosi się o 30cm tylko delikatnie zmienia kąt po przekroczeniu 80km/h, co do zawieszenia to różnica miedzy sport a tour jest dość mocno odczuwalna może nie działa ci ECS albo masz zmęczone amortyzatory skoro nie czujesz różnicy. Zadawaj pytania w dziale 3000GT uzyskasz o wiele szybszą odpowiedz bo tu mało kto zagląda. pozdro
 
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-04-2010, 14:23   

n3000 napisał/a:
Twin Turbo to najmocniejsza wersja 3000gt, tylny spojler nie podnosi się o 30cm tylko delikatnie zmienia kąt po przekroczeniu 80km/h


Tak mi się wydawało że podnosi o kilka cm jak patrzyłem do tyłu ale jednak to była zmiana kąta :D

n3000 napisał/a:
co do zawieszenia to różnica miedzy sport a tour jest dość mocno odczuwalna może nie działa ci ECS albo masz zmęczone amortyzatory skoro nie czujesz różnicy.


Może to być spowodowane wymianą sprężyn i amortyzatorów ?

n3000 napisał/a:
Zadawaj pytania w dziale 3000GT uzyskasz o wiele szybszą odpowiedz bo tu mało kto zagląda. pozdro


Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 20-04-2010, 14:33   

NOMERCY napisał/a:

Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)


Wiesz, ale to jest auto Tomka jeden z najpiękniej zrobionych Legnumów w Polsce :wink:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-04-2010, 14:41   

NOMERCY napisał/a:
Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)


Temat nasze miśki jest po ty by pokazać jakie się ma auto, pytania techniczne zadaje się w konkretnych działach tak to już jest na forum z mojej strony to była tylko podpowiedz bo myślałem że zależy ci na szybkiej konkretnej odpowiedzi a nie na odświeżaniu tematu, osobiście to dla mnie możesz pytać nawet w dziale kupię/sprzedam hehe.
Ostatnio zmieniony przez n3000 20-04-2010, 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-04-2010, 14:41   

Pierwszy raz słyszę o takim aucie "ala galant" ale ok .

Czyli moje autko to złom i nikt nie będzie udzielał odpowiedzi, hmmm dziwne ...
Mam nadzieję że się mylisz ponieważ to autko można zrobić 1000 razy lepiej niż "jakiegoś" galanta ^^, dlatego potrzebuję kilku porad żeby zrobić niepowtarzalne autko z mocą powyżej 500KM :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 20-04-2010, 14:50   

NOMERCY napisał/a:

Czyli moje autko to złom i nikt nie będzie udzielał odpowiedzi, hmmm dziwne ...

Wez pod uwage, ze masz samochod dosc rzadki. Na naszym Forum jest ich moze kilkanascie. Podrasowanych moze pare.
Przeciez chyba nie chodzi o to, abys poczytal rady w stylu „wyrzuc kata, wrzuc strumienice” ...
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-04-2010, 14:57   

Czyli przepraszam bardzo nie wiedziałem że tak jest ich mało na forum, prosiłbym osoby
które miały do czynienia z tym silnikiem (czy ten silnik jest tylko w 3000GT TwinTurbo VR4?)
o propozycję nawet nie chodzi mi co zrobić to mniej ważne tylko gdzie i kto zrobi to profesjonalnie w PL ?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 20-04-2010, 15:00   

W dziale 3000gt masz sporo informacji na temat silnika, podnoszenia mocy itd. wystarczy poczytać.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-04-2010, 15:03   

Wiem czytałem tylko nie bardzo wiem gdzie to wszystko zrobić, na Podkarpaciu
nie ważne jaki to mechanik jak przyjeżdżam to odrazu się łapie za głowę i myśli jak to zrobić
nawet głupia wymiana świec itp. to dla nich problem w tym aucie nie wiem dlaczego, poszukuję dobrego mechanika (od tuningu) żeby to dobrze zrobił .
Prosiłbym o adres firmy z PL jakieś dobrej a nie wymówki innych w stylu
"ach te japońce nie ma gdzie tu ręki włożyć i jak to zrobić" itp ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.