Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spot w Eurospec (Guildford) - 15 października.
Autor Wiadomość
shinai 
Mitsumaniak


Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 292
Skąd: Guildford
Wysłany: 16-10-2010, 12:22   

Milo bylo sie znow z wami zobaczyc :) Krzys wybacz dokuczliwosci ze strony Mike i Mojej to tak tylko bo Cie lubimy ) Dzieki za porady dzis wymieniłem graty i juz nie skrzypi :)
Szkoda tylko ze znow w stalym gronie :)
_________________
Wake up and drive - Mitsubishi
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 16-10-2010, 13:24   

shinai, rozumiem że brakowało wam mnie :D , Tomek dzięki za pomoc testowałem hks'a i czuć różnicę między 0.55 a 0.8 ale pozostawiłem go wyłączonego i ku mojemu zdziwieniu w drodze powrotnej mniej spalił :shock: więc szukam nowego kata a jeśli będzie za drogi to wcisnę rurę i koniec :)
Michał pamiętaj o 10 funtach dla mnie :D :D :D
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-10-2010, 22:36   

Fajnie było się zobaczyć, przy okazji wizyta się każdemu opaciła:
- mój silnik został sprawdzony pod kątem moich ostatnich serwisowań, dostał flaszowane ecu, robi bez problemu 1.2 bara i jest zapas na więcej, robi 207 HP na kołach przy koserwatywnych ustawieniach (0.85 bara), S-AFC został wyłączony bo w tej chwili zadowolony jestem z tego co jest. Potencjał na 225 HP na kołach (muszę zastosować e-manage Blue). :D
- Krzyśkowy VR4 dostał HKS EVC4, rolki opłaciły się w diagnozie - teraz Krzychu to napraw i ciesz się drogą! :wink:
- Michał w końcu dowiedział się dlaczego Map2ecu działa tak dziwacznie :D
- Leszek zdiagnozował usterkę i naprawił.

Nooo, same pozytywy!
Kto nie był niech żałuje.
Wysłałem PM do Bena z podziękowaniami za czas. Śmiał się, ze zrobiliśmy mu "polski" dzień.

Tylko zdjęć nie ma... :oops:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 17-10-2010, 11:46   

Cytat:
Tylko zdjęć nie ma... :oops:

Mam jedno tej wielkiej turbinki :)
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.