Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzela, kicha, chodzi jakby mu czegoś brakowało
Autor Wiadomość
Seboooo 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g silnik 6 bold
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 12
Skąd: Mława
Wysłany: 19-10-2012, 19:44   

witam mam problem .otóz taki silnik pracue jak by na 3 garkach do jakiś 5 tysiecy obrotów. na wolnych obrotach gasnie sam z ciebie czujnik zamykania przepustnicy ustawiony do 0,50 v czujnik otwierania na omach ustawiony 0.03 . zdejmowałem kolektor ssacy uszczelniony dobrze .Krokowy dobry mam 2 i na dwóch to samo silnik to porazka telepie non stop a go żuca . czujniki powymieniane palic pali ale teraz po wymianie lambdy na uzywana uniwersalna strzela mi przy odpalaniu na benzynie od 5 tysi idze jak potrzeba a do 5 tysi sie dławi i nie pracuje równo wymieniałem kondziory w ecu ale tak troche lipnie bo małem lipna lutownice z wszystko po 4 złote :P .czujiki wody wymienione sprawne , rozrzad zmieniałem tydzien temu i tez mu nic nie pomogło ustawiony zgodnie z filmikiem na youtube , nie mam pojecia co moze sie dziac z tym motorem szczerze mówiac to mam juz dosyc tego samochodu przez ten silnik a zarazem uwielbiam ten samochód . prosze o pomoc
_________________
Kocham ten samochód a zarazem nienawidze !!!!
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 22-10-2012, 10:47   

Zacznij od zmiany świec zapłonowych i kabli. Świeci Ci CE ? jeśli tak to sprawdź błędy. Następnie jeśli dalej nic nie pomoże sprawdź ciśnienie sprężania. Chodź z tego co piszesz wynika że bardziej masz kłopot z z jakimś elementem w elektryce ( wtryski przepływomierz - zrób zdjęcie przepływki w środku).

P.S. staraj się używać polskich liter i pisać poprawnie "żucać" - rzucać. Są różne słowniki do przeglądarek które podczas pisania sprawdzają błędy.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Seboooo 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g silnik 6 bold
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 12
Skąd: Mława
Wysłany: 22-10-2012, 10:54   

To tak swiece nowe kable w bd stanie z błedów to miałem tylko czujnik zamykania pprzepustnicy (tps) ale ustawiłem i jest bez błędów . po odłączeniu przepływki silnik trzyma 1000 obrotów ale strasznie telepie jak podacze przepływke tak odrazu gasnie nawet jak srubke kontrujaca odkrece na maksa to samochód nie reaguje gasnie odrazu nie wiem juz co sie dzieje teraz wymienie ecu na drugie z blizniaczego modelu moze cos to da bo juz wymieniłem wszystko prawie pod maska obrucz motoru i nic nie pomogło
_________________
Kocham ten samochód a zarazem nienawidze !!!!
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 22-10-2012, 23:40   

Czyli masz walnięty przepływomierz. Auto powyżej 4,5 tyś obr (gdzieś w tych granicach) jak dobrze pamiętam przestaje używać przepływki i zaczyna ci normalnie jechać. Na biegu jałowym bez przepływki nie utrzyma obrotów to akurat normalne. Jak ja podłączasz to albo zalewa ci silnik albo przestaje podawać paliwo.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Seboooo 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g silnik 6 bold
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 12
Skąd: Mława
Wysłany: 23-10-2012, 23:05   

Jutro bede mial nowa dobra przepływke ktora juz podłanczalem pod swoj motor i dalej mi telepał ale nie gasł na pewno tutr sie kaze czy bedzie latał czy nie bedzie
_________________
Kocham ten samochód a zarazem nienawidze !!!!
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 06-11-2012, 11:54   

Seboooo napisał/a:
To tak swiece nowe kable w bd stanie z błedów to miałem tylko czujnik zamykania pprzepustnicy (tps) ale ustawiłem i jest bez błędów . po odłączeniu przepływki silnik trzyma 1000 obrotów ale strasznie telepie jak podacze przepływke tak odrazu gasnie nawet jak srubke kontrujaca odkrece na maksa to samochód nie reaguje gasnie odrazu nie wiem juz co sie dzieje teraz wymienie ecu na drugie

Myślę że masz już wyrobioną przepustnicę lub leją ci wtryski.
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.