Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Koło dwumasowe
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-11-2010, 10:09   

Gunner napisał/a:
A jak teraz spojrzycie na ceny sprzegla do ASXa-13000tysiecy!!!
I co to tez jest oki?
JAPONSKIE AUDI

Ustalone przez MMC PL ceny części i akcesoriów są jakąś abstrakcją i fikcją..... Większość pracowników serwisów mówi to samo. Bo jak np. racjonalnie uzasadnić koszt polskiego egzemplarza instrukcji ocbslugi do OII? - 1000 PLN :twisted: :twisted: Pies mi pogryzl więc poszla na śmietnik.....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 04-11-2010, 11:46   

mitsu00 napisał/a:
1000 PLN Pies mi pogryzl więc poszla na śmietnik.....


1000 w śmietniku

:lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
janekzpolic 
Forumowicz


Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 181
Skąd: ten błąd
Wysłany: 04-11-2010, 13:59   

Cytat:
W przypadku wymiany sprzęgła najwięcej wydadzą posiadacze Mitsubishi ASX 1,8 Diesel. Za kompletne sprzęgło (z kołem) zapłacą 13 191 zł. Właściciel Dacii Duster 1,5 Diesel zapłaci zaledwie 780 zł. Jeśli jednak w silniku Diesla zepsuje się filtr cząstek stałych, za nowy najdrożej zapłaci kierowca Hyundaia ix35 2,0 Diesel – prawie 19 tys. zł. Nieco tylko tańszy jest filtr do Kii Sportage 2,0 Diesel – 15 150 zł. Najtańszy, wśród przebadanych aut, jest filtr do Dacii Duster 1,5 Diesel, który kosztuje 1 780 zł. ( Do tabeli cen części Mitsubishi ASX wkradł się błąd w cenie filtru cząstek stałych. Wynosi ona 4250 zł)

http://www.samar.pl/index...ad%22%3Atrue%7D
_________________
10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM
Ostatnio zmieniony przez janekzpolic 04-11-2010, 16:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-11-2010, 15:36   

mitsu00 napisał/a:
No i co ty byś chłopie beze mnie zrobil......?
zginąłbym marnie jak dinozaury :)

[ Dodano: 02-02-2011, 11:56 ]
No i nie zdążyłem z zakupem koła dwumasowego. Podczas wyjazdu do Austrii - 5 osób, bagażnik po dach, itd. - sprzęgło coraz mocniej dawało o sobie znać, więc zaraz po przyjeździe pojechałem do serwisu zostawić samochód. Sprzęgło miałem swoje kupione za Odrą, ale po rozebraniu okazało się, że koło dwumasowe też jest na wykończeniu, więc zamówiłem nowe. Łączny koszt naprawy z niemieckim sprzęgłem wyniesie ok. 6000zł i to po za ASO. Owszem jeżdżę ostro, często szybko - ale płynnie, bez gwałtownych hamowań, startów do następnego czerwonego, itp. Od 10 miesięcy mam wgraną mapę na 165KM i 380Nm. Ale mimo to trwałość jednego z głównych elementów napędu wynoszącą 92kkm uważam za żenującą - zwłaszcza po doświadczeniach z inną, mało prestiżową marką, której fanem podobno jestem czyli Skodą, w której poprawianie producenta jest baaaardzo powszechne, ale sprzęgła i koła dwumasowe wytrzymują znacznie więcej (nie wiem co to wymiana w Octaviach), a na dodatek części są kilkakrotnie tańsze. Sprzęgło i koło dwumasowe w Outku jest praktycznie bez żadnego marginesu wytrzymałości i dlatego wgrywanie przez ASO programów bez informowania klientów o możliwych skutkach i kosztach napraw (w ASO pewnie ok. 10 000) może niejednego po kilku latach mocno zaskoczyć. Zwłaszcza, że sprzęgło nie podlega gwarancji. Pewnie dlatego ori RaliArt działa tylko kilka sekund ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2012, 19:21   

odświeżę temat
po wciśnięciu sprzęgła słychać delikatne "turkotanie", kiedy je puszcze jest cicho, czy to wina koła dwumasowego?? przebieg 60 tys., nigdy nic nie ciągałem, żadnego palenia sprzegła itd.. Jeżdżę dość spokojnie i przeważnie same trasy. Słyszalne jest to tylko w garażu gdzie jest cichutko.
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 17-03-2012, 21:05   

co do tego dźwięku to raczej docisk sprzęgła.
co do skód to w Octawce 1 1,9tdi 1. wymiana koła dwumasowego SACHS po 25 tys i półtora roku (niestety gwarancja w Niemczech 2 lata a w PL 1 Rok), 2. wymiana po 15 tys i sam sobie kupiłem w internecie za tysiaka KOŁO JEDNOMASOWE i od 25 tys bezproblemowo jeździ
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2012, 09:46   

Czy to "terkotanie" może doprowadzić do szybszego zużywania sie innych elementów sprzęgła? pozostało mi jeszcze rok gwarancji wiec czekać czy interweniować.?
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 23-03-2012, 07:58   

gajduss napisał/a:
Czy to "terkotanie" może doprowadzić do szybszego zużywania sie innych elementów sprzęgła? pozostało mi jeszcze rok gwarancji wiec czekać czy interweniować.?



I N T E R W E N I O W Ć !!!!
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2012, 10:13   

gajduss napisał/a:
Czy to "terkotanie" może doprowadzić do szybszego zużywania sie innych elementów sprzęgła? pozostało mi jeszcze rok gwarancji wiec czekać czy interweniować.?
Jeżeli masz gwarancję to na co czekasz ? Jedź do ASO i niech to sprawdzą, gorzej jeżeli powiedzą, że to materiał eksploatacyjny nie podlegający wymianie gwarancyjnej. Zawsze jednak warto sprawdzić, żeby nie przerodziło się to w coś poważniejszego.
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2012, 10:50   

nie dam sobie wmówić ze to cześć eksploatacyjna nie podlegająca naprawie gwarancyjnej!! Sprzęgło chodzi idealnie, żadnego szarpania, ślizgania. Biegi również wchodzą idealnie. Zresztą jak będą rozbierać sprzęgło będę chciał być przy demontażu. Czytałem na forum, że jak tarcza będzie w dobry stanie, to na 100% wada materiału (tak było przy silnikach 2,2 PSA).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.