Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GALANT 2.4 GDI 2001r Kombi
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-12-2010, 14:05   

fiodorczy napisał/a:
ale teraz masz beje 5 tak?


A Ty fiodorczy, masz eskorta :?: :) Bo opisz nie zmieniony ...

fiodorczy napisał/a:
na razie pol-syntetyk, zeby mi nie wyciekl bo wydostaje sie przez uszczelke, a to bedzie
robione razem z rozrzadem.


Jaką uszczelkę :?: Pokrywy zaworow :?: Jak planujesz zalewać syntetykiem to nie ma sensu kombinowac i lac polsyntetyk.

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.
Jeszcze sprawdze rano.
Moge tak smigac?


Nie powinieneś. Szczególnie, że zaraz mogą odezwać się twoje hydropopychacze ...

fiodorczy napisał/a:
Na puselku dojrzalem napis adeko, albo adek, to "o" to chyba byl jakis znaczek.
Jakby ktos byl w temacie to prosilbym o jakies info.


Ja nie słyszałem. Jakiś No name.

fiodorczy napisał/a:
co to za olej korbol


J/w.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2010, 16:47   

fiodorczy napisał/a:
Wiec na razie zrobilem:
i wymiana oleju na 10w40.

na razie pol-syntetyk, zeby mi nie wyciekl bo wydostaje sie przez uszczelke,


Uszczelke pokrywy zaworów? To sobie narobiłeś nie potrzebnie kosztów, wyciekło by to byś dolał ;) a tak to wydałeś 100zł? na ten półsyntetyk i kolejne ponad 100zł chcesz zaraz wydać żeby zmienić na syntetyk

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.

Po to jest max żeby nie nadlewać nad niego ;)
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 01-12-2010, 17:12   

fiodorczy napisał/a:
wymiana oleju na 10w40

Szkoda kasy :D
Mogłeś lać pełny syntetyk i dolewać. Olej na silniku chroni przed korozją :D :D :D

Zrób foto pudełka po klockach i wrzuć.
fiodorczy napisał/a:
Czy ktos wie moze co to za olej korbol

Może Castrol?

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.

Koniecznie spuśc.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-12-2010, 17:33   

fj_mike napisał/a:
Olej na silniku chroni przed korozją :D :D :D
blok z żeliwa nie koroduje :P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-12-2010, 17:39   

Krzyzak napisał/a:
blok z żeliwa nie koroduje
Wcale, ale farba na nim lubi odpadać w Mitsu (może w innych też, nie wiem) :P
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 01-12-2010, 17:40   

Krzyzak, Hugo - to tylko takie powiedzenie :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
fiodorczy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 54
Skąd: Goch
Wysłany: 02-12-2010, 16:28   

KaWu:
"A Ty fiodorczy, masz eskorta :?: :) Bo opisz nie zmieniony ..."

Tak :) jeszcze mam, ale opis zmienie.

"Jaką uszczelkę :?: Pokrywy zaworow :?: "

Chodzi o ktorys z simeringow.

Saqu:
"Uszczelke pokrywy zaworów?"
j/w

"To sobie narobiłeś nie potrzebnie kosztów, wyciekło by to byś dolał ;) a tak to wydałeś 100zł? na ten półsyntetyk i kolejne ponad 100zł chcesz zaraz wydać żeby zmienić na syntetyk"
w sumie racja, lepiej zrobie jak wyjezdze go do konca.

fj_mike:
"Szkoda kasy :D
Mogłeś lać pełny syntetyk i dolewać."

tak, ale nie chcialem wlewac za rzadkiego, zeby nie "ulatnial" sie w jakims ekstremalnym tempie. Gdyz przynajmniej jeden simering nie jest do konca szczelny.
Konsultowalem to z mechanikiem(wspomnialem o uszczelce).Powiedzial, ze 10w40 na zime moze byc.

"Zrób foto pudełka po klockach i wrzuć."
niestety nie otrzymalem od mechanika.

"Może Castrol?"
Z pewnoscia nie, ale nazwa byla podobna.



Co do stanu oleju, to jak napisalem tak tez zrobilem. Sprawdzilem poziom rano.
I jest mniej niz pol cm ponad max, wiec nie jest tak tragicznie :)


"Olej na silniku chroni przed korozją"
"blok z żeliwa nie koroduje"
"Wcale, ale farba na nim lubi odpadać w Mitsu (może w innych też, nie wiem) :P "

Dobra dla swietego spokoju kupilem litr 0w50 i przesmarowalem caly silnik ;)
 
 
fiodorczy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 54
Skąd: Goch
Wysłany: 02-12-2010, 16:32   

Tuz przed mrozami zdazylem zmienic plyn do spryskiwaczy na SONAX.

Dzisiaj zostaly zabezpieczone uszczelki, bo juz byly spore klopoty z otwarciem drzwi.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-12-2010, 16:32   

fiodorczy napisał/a:
Dobra dla swietego spokoju kupilem litr 0w50 i przesmarowalem caly silnik ;)

:D :D :D
fiodorczy, zaznacz tekst myszką w poście który chcesz cytować. Przy tym poście jest przycisk "Cytowanie selektywne". Zaznacz tekst i kliknij ten przycisk, tekst cytowany pojawi się w okienku na dole :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
fiodorczy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 54
Skąd: Goch
Wysłany: 02-12-2010, 16:35   

fj_mike napisał/a:
fiodorczy, zaznacz tekst myszką w poście który chcesz cytować.


A no faktycznie, dzieki :)
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-12-2010, 16:37   

Jeżeli masz problem z tym simmeringiem to zostaw na razie ten olej.
Zmień go przy wymianie tych uszczelniaczy.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
sebo199 
Mitsumaniak

Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: Kolonia Myśliborzyce
Wysłany: 02-12-2010, 17:26   

Czy ten "mechanik" miał kiedyś styczność z GDI? Żadnych półsyntetyków 10W40 do GDI! Uwierz mi i innym użytkownikom tego silnika że to jest dla niego niezdrowe. Nie rozumiem co ma 10W40 dać lepszego silnikowi w zimie? W niskich temperaturach narobisz sobie syfu w dolocie z takim olejem. Tak jak pisałem ja lałem Castrola zalecanego do silników z wtryskiem bezpośrednim.
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-12-2010, 17:27   

sebo199, przecież nie uszkodzi tego silnika, jeżeli wymieni ten olej za miesiąc lub dwa. Nie naciągaj kolegi na koszta :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
sebo199 
Mitsumaniak

Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: Kolonia Myśliborzyce
Wysłany: 02-12-2010, 17:51   

Nie mówię o uszkodzeniu silnika ale jak dużo kolega jeździ i często odpala i gasi auto to dosyć szybko może zasyfić sobie dolot. Chyba że przed wymianą zrobi płukankę i kompleksowe czyszczenie dolotu. WARTO.
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 02-12-2010, 20:18   

witam z tym olejem to nie ma co siać paniki jedynym skutkiem ubocznym może być szybsze ćwierkanie popychaczy nic więcej , moje GDI ma już nalatane 250tyś/km z czego sam już zrobiłem blisko 60tyś/km kolektora jeszcze nie czyściłem a przepustnice czyściłem dopiero dwa razy a wszystko na mobilu1 5w50 więc do wymiany rozrządu u fiodorczy spokojne wytrzyma
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.