Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
grzejący się silnik pow. 3000 obr. + problemy z ogrzewaniem
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-01-2011, 00:10   

Ja mam przyzwoite szosowki kupione w zeszlym roku ale zastanawiam sie zeby na przyszla zime kupic alufelgi (takie jak mam 16") + oponki terenowe i wyposazyc je w kolce
http://www.discountedwhee...ry_MT_Tires.cfm
http://www.1010tires.com/...pen+country+m/t
http://www.quadshop.pl/to...opon_15_mm.html
Ostatnio zmieniony przez Faraonix 19-01-2011, 00:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 19-01-2011, 00:13   

Generalnie asfalt w Anglii jest bardzo chropowaty a przez to glosny, ale jak wjade na gladkie to jest dosyc cicho. Latem bylem w nich w Polsce i cala autostrada ok, jechalem momentami 150km/h i bylo ok. W terenie tez sobie poradzila ale nie probowalem jakiegos konkretnego blotka. Co do zimy to gdy popadalo tutaj w grudniu radzily sobie dobrze, pare razy mnie troche zucilo ale tylko dlatego ze byl to lod. Wywazyly sie spokojnie, chlopaki nie mieli wiekszych problemow. Z przodu felgi wazyli na dwie strony, bo to jednak przod, tyl od srodka i jest ok
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-01-2011, 00:22   

jeszcze o tych myslalem http://www.janpol4x4.pl/produkt/index.php?id=178
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 19-01-2011, 00:25   

A na jaka felge chcesz ja zalozyc?

[ Dodano: 18-01-2011, 23:28 ]
Widzialem taka na L200 i przymierzalem sie latem do takich ale cena byla troche inna niz falkena
http://www.camskill.co.uk...m26b0s239p15068
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-01-2011, 19:14   

myslalem o 16R/265/75 lub 16R/265/70

te drugie mam taraz

a felgi takie jak w tym aucie

http://pictures.autotrade...=400&height=300

(chyba ze pytanie nie bylo do mnie)
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 20-01-2011, 13:41   

lukas 78 napisał/a:
ze w tych czasach moze byc z tym taki problem jak za komuny :lol:

Swieta racja - jakos niby wszystko mozna kupic ale jak do tego przychodzi to trzeba czekac bo musza zamowic, potem okazuje sie, ze nie maja a patrza na Ciebie w sklepie jak bys z innego swiata byl.
Dzis klient w Polsce ma kupic to co mu zaproponuja i spadac na drzewo. Nastepny prosze :)
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-01-2011, 20:26   

Tak Faraonix to do ciebie to pytanie. Felgi spoko :biggrin:
 
 
cabanek-jg 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2.5 TD 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-02-2011, 15:23   

Ależ tu dyskusja się rozwinęła :)

Dzięki koledzy za podpowiedzi. Przepraszam, że dopiero teraz ale wyjechało mi się na małe wakacje i dopiero znów mam neta :) Zacznę od termostatu, ponieważ nie wiem czy był wymieniany to założę mu nowy. 35 zł to niewielkie pieniądze. Potem napełnimy i odpowietrzymy układ tak jak pisał lukas 78 i zobaczymy, miejmy nadzieję, że to pomoże. A jeśli nie... cóż, mechanik dzisiaj też wspominał o głowicy więc jeśli to nie pomoże to pojedziemy z autem zrobić badania silnika, ale miejmy nadzieję, że nie :)
Co do pompy wody sprawdziłem, że przy ciepłym silniku w chłodnicy płynie sobie woda. A co do płynu to ubywa go, kiedy tylko zaczyna się silnik grzać to i płyn znika, trzeba regularnie dolewać. Ale auto odkąd się grzeje nie jeździ w trasy żadne. A więc jutro mechanik ajJak tylko porobię to wszystko to wrzucę na forum efekt, może pomoże :)

[ Dodano: 07-11-2011, 21:30 ]
W sumie temat dawno nie ruszany ale gdyby ktoś miał podobne problemy z autem co ja, to mogę podpowiedzieć co było przyczyną u mnie:

rozwalona uszczelka głowicy, pęknięta głowica, pęknięte tłoki. Oprócz nowej głowicy, nowej uszczelki, nowych tłoków, wymieniono również na nowe pierścienie oraz zawory. Przy okazji zmieniono rozrząd na nowy. Koszt naprawy to ok. 4500 zł.

Nikomu nie życzę, ale autko zostało naprawione i zasuwa aż miło, znów będzie mogło przejechać kolejne 250 000 :)

dzięki serdeczne wszystkim za pomoc :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.