[EA5A/W 2.5] Szarpanie silnikiem i dłuższy czas reakcji na g |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2011, 11:47
|
|
|
polaff napisał/a: | Owczar napisał/a: | polaff napisał/a: | jak później krokowca ustawić? on przecież na fasolkach jest? |
Mylisz zczujnikiem polozenia przepustnicy. Jego nie ruszaj! krokowiec jest od spodu.
Co do nauki wolnych obrotow, to w SM wyczytalem, ze wystarczy jak silnik pochodzi na rozgrzanym silniku przez 10 min na wolnych obrotach bez obciazenia. |
czyli reasumując - do czyszczenia przepustnicy potrzebuję:
podstawowe narzędzia,
czyściwo,
benzynę ekstrakcyjną,
podstawową znajomość zagadnień mechanicznych i sporo czasu.
zauważcie, że na liście nie ma kompa
coś pominąłem? |
Śrubokręt krzyżakowy duży, nasadka 12mm z przedłużką i rechotką, klucz 8mm, ze dwa browary
Aaa.. i mały cienki płaski śrubokręt do ściągnięcia zawleczki zabezpieczającej wtyczkę od TPS'a - uwaga bo łatwo ją zgubić jak Ci pstryknie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-08-2011, 11:49
|
|
|
komarsnk, jak piszesz post pod postem to nie cytuj... |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-08-2011, 12:08
|
|
|
komarsnk napisał/a: | TPS'a | co to jest TPS. Sorki, za moją niewiedzę... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-08-2011, 12:09
|
|
|
Throttle position sensor |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-08-2011, 12:51
|
|
|
Owczar napisał/a: | Throttle position sensor |
czujnik położenia przepustnicy tak? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-08-2011, 13:01
|
|
|
Tak, pomyliles go z krokowcem |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-08-2011, 13:07
|
|
|
tego się już domyśliłem.
Tylko doradź mi proszę jak później go ustawić skoro mam zdemontować jego zawleczkę - a tu już mam pewność, że są fasolki...? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2011, 13:32
|
|
|
polaff, broń Boże nie demontuj TPS'a z przepustnicy! Wypnij tylko jego wtyczkę żeby można było całą przepustnicę wziąć sobie na warsztat |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 24-08-2011, 13:40
|
|
|
a to o tą zawleczkę chodziło... na wtyczce.
Dzięki, nie zakumałem
No to już wszystko wiem teraz tylko czas muszę znaleźć. przy okazji wymienię wszystkie wężyki, a później aparat do jakuzy SC i może będzie dobrze.
Prze wymianą aparatu chciałbym się umówić z kimś kto mógł by mi powiedzieć czy moje auto garnie się należycie - znawcą gala V6. Najlepiej by była to osoba posiadająca przedliftowe V6 w automacie bez TIP'a |
|
|
|
 |
|