Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem lub elektryką?
Autor Wiadomość
WojtekPrzadka 
Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 kombi - 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 34
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 12-07-2011, 15:54   

Tak jest. PSZCZYNA.



[ Dodano: 14-07-2011, 22:50 ]
No i dalej nic. Samochód zaczyna mnie rozkładać na łopatki. Powiedzcie mi koledzy czy jest ktoś kto potrafi w tym kraju postawić diagnozę, dobrą diagnozę. Kupe kasy wsadzonej i nic - dalej szarpie jak cholera. Czy jest ewentualnie ktoś z okolicy , kto mógłby mi pomóc - chodzi tylko o przekładkę. Interesuje mnie aparat zapłonowy, ewentualnie przepływomierz. Bo obecna metoda czyli kupowanie w ciemno części, zakładanie ich i zerowy efekt tego wszystkiego już chyba mnie nie interesuje - fundusze się kończą. PROSZĘ O POMOC.
_________________

 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 24-07-2011, 20:37   

WojtekPrzadka, rozwiazales problem?
Pytam poniewaz tak jak adm78 mam podobny problem tylko mniej zaawansowany tzn.
nierowna praca do 2000obr, czasem dziury w obrotach przy ok 3200obr no i tez mam wrazenie ze czasem mu mocy braknie. Procz modulu zaplonowego to caly uklad zaplonowy jest nowy. Dla testu kupilem tez caly aparat zaplonowy bez gwarancji ze sprawny. Golym okiem bylo widac ze ma wiekszy przebieg niz moj poniewaz lozysko juz wylo. Po zalozeniu wyskoczyl blad czujnika w module. I tu ciekawostka! Poprawila sie praca slinika na benzynie (tak mi sie wydaje:) ale za to na gazie zaczal niezle szarpac :shock:
Tez juz wywalilem kupe kasy i dalej bez poprawy :evil:
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 24-07-2011, 21:19   

wujas napisał/a:
WojtekPrzadka, rozwiazales problem?
Pytam poniewaz tak jak adm78 mam podobny problem tylko mniej zaawansowany tzn.
nierowna praca do 2000obr, czasem dziury w obrotach przy ok 3200obr no i tez mam wrazenie ze czasem mu mocy braknie. Procz modulu zaplonowego to caly uklad zaplonowy jest nowy. Dla testu kupilem tez caly aparat zaplonowy bez gwarancji ze sprawny. Golym okiem bylo widac ze ma wiekszy przebieg niz moj poniewaz lozysko juz wylo. Po zalozeniu wyskoczyl blad czujnika w module. I tu ciekawostka! Poprawila sie praca slinika na benzynie (tak mi sie wydaje:) ale za to na gazie zaczal niezle szarpac :shock:
Tez juz wywalilem kupe kasy i dalej bez poprawy :evil:


ja chyba w akcie desperacji udał bym sie do ASO.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 24-07-2011, 21:34   

nie obrazajac nikogo bylem w ASO i specjalistow tam nie znalazlem!
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 24-07-2011, 21:40   

wujas napisał/a:
nie obrazajac nikogo bylem w ASO i specjalistow tam nie znalazlem!

tylko nie mów, że płacileś za taką wizytę?
 
 
WojtekPrzadka 
Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 kombi - 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 34
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 24-07-2011, 23:13   

Problem nadal nierozwiązany.
Byłem również w ASO w Bielsku Białej. Podpięli kompa i chyba z dwie godziny różnymi czujnikami, komputerami badali galusia. Diagnoza była taka, że wszystkie elektryczne sprawy są dobre, choć na moje pytanie czy są w stanie na 100% stwierdzić uszkodzenie aparatu zapłonowego powiedzieli, że nie ma takiej możliwości. Zapewnili, że wszystko z elektryką jest dobrze i polecili sprawdzenie sprężania, ewentualnie popuszczenie paska rozrządu, bo jest za mocno napięty i dlatego auto głośno chodzi. Sprężanie na cylindrach mam od 12 do 12,5 bar - to chyba dobre? Szukam kogoś w okolicy, kto mógłby pożyczyć na podmianę aparat, żeby sprawdzić problem na 100%, bo nie uśmiecha mi się wydawać kolejnych 500 pln na używkę aby okazało się, że efekt wciąż ten sam.
_________________

 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 25-07-2011, 00:05   

polaff, za to nie placilem. Priorytetem z jakim tam pojechalem bylo spr zawieszenia a przy okazji chcialem by zobaczyli dlaczego jest jak jest. Oni na to ze jak komp nie wywala bledow to raczej wszystko ok. Chcieli podlaczyc pod kompa ale z gory juz zaznaczyli ze nic to nie da wiec zrezygnowalem, 150zl za podlaczenie a potem eksperymenty a moze to a moze tamto jak na wiejskim serwisie. Najlepiej dac liste piedziesieciu elementow do wymiany a noz przy 48 wymienionym elemencie auto zacznie normalnie chodzic :?

[ Dodano: 25-07-2011, 00:09 ]
WojtekPrzadka, szkoda ze nie jestes z mojej okolicy bo chetnie zrobilbym przeszczep
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-07-2011, 00:25   

[ Dodano: 25-07-2011, 00:09 ]
WojtekPrzadka, szkoda ze nie jestes z mojej okolicy bo chetnie zrobilbym przeszczep[/quote]

ja w ostatni czwartek przez skorcz wracalem do siebie z lęborka...
 
 
adm78 
Forumowicz

Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-07-2011, 07:50   

Witam

Kilka dni temu podmieniłem u siebie sam moduł zapłonowy, pożyczony od kolegi ze sprawnego silnika. Poprawiła sie dynamika auta, czasem prawie wogóle nie szarpie, ogólnie jest lepiej, sprawdzone tez w trasie, ale problem całkowicie nie zniknał.
Wydaje mi się ze problemem jest własnie moduł, poskładałem wypowiedzi ludzi na innych forach, z forum mazdy i forda probe, tam wystepują te same układy elektroniczne modułu zapłonowego i ludzie mają podobne problemy. Powód moze okazać sie prosty, układy te zaczynają padac po długiej pracy w wysokich temperaturach i przestaja trzymac parametry ich pracy. Komputer w ASO tego nie wykryje, bo ukłąd działa, pewniedopiero musi całkiem paść. Każdy wie, ze układy tranzystorowe źle chłodzone padają, to jest wada fabryczna mitsu, za słabe chłodzenie modułu zapłonowego. Yakuza regenerując moduły nie robi nic innego, jak lutuje nowy scalak do modułu. Ja w tym tygodniu wysyłam do niego moduł do regeneracji, zobaczymy jak bedzie. Koledzy z forum forda probe idą dalej i samodzielnie robią układ modułu zapłonowego na elementach dyskretnych! :) dokładają wiatraczek i wszystko im hula!
_________________
rafal
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 25-07-2011, 18:20   

polaff, jaki ten swiat maly 8)
wracajac do tematu adm78, daj znac jak juz zamontujesz zregenerowany modul.
Jezeli faktycznie okaze sie ze to wina modulu to od razu wysylam swoj do regeneracji!
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-07-2011, 18:35   

wujas napisał/a:
polaff, jaki ten swiat maly 8) !


znaczy chodziło mi o to, że jechałem przez Twoją miejscowość ze swoim sprawnym zapłonem... :roll:
 
 
WojtekPrzadka 
Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 kombi - 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 34
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 25-07-2011, 19:33   

Chłopaki. A gdzie i za ile można naprawić moduł. Pytam, bo w razie potwierdzenia problemu może też bym posłał. Czy po naprawie dają jakąś gwarancję?
_________________

 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 25-07-2011, 23:34   

moze tutaj
http://moto.allegro.pl/li...&category=50763
 
 
 
matimon 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 9
Skąd: Busko Zdró
Wysłany: 26-07-2011, 08:43   

A sprawdzałeś jeszcze ciśnienie paliwa za zasilaniu przy listwie??
 
 
WojtekPrzadka 
Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 kombi - 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 34
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 26-07-2011, 10:18   

Ciśnienia nie sprawdzałem. Były wykręcane i sprawdzane wtryskiwacze oraz czyszczone listwy wtryskiwaczy oraz przewody, którymi dochodzi paliwo. Wszystko tam wygląda czysto i sprawnie. A jak sprawdzić czy ciśnienie jest dobre?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.