Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G63 podstawowe modyfikacje
Autor Wiadomość
viker 
Nowy Forumowicz
CentrumFolii

Auto: Lancer Wagon 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 20
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 20-03-2013, 01:11   

Tez mam ten sam samochód i to oczywsite ze mamy dwa wałki kolego. Szukam dokładnie tego samegego tematu do pogderania i tyle co sam zrobiłem, bo mało jest kompetentnych osób na forum to zamówiłem wydech końcowy z kwasówki (oem look) gdzie to juz jest mój drugi:) w tym aucie jeden miałem przelot ale za głośny, a teraz jednokomorowy jest ok. Wywaliłem przegrode w dolocie powietrza takie ekologoczne gówienko i chce strasznie wywalić katalizaroty ale ze wzgledu iż mamy katalizator w kolektorze spalin jeden i drugi zdaje sie za kolektorem jedynym rozwiazaniame jest wymiana koletora na sportowy _>> http://www.ebay.com/itm/O...83cd7f2&vxp=mtr . Kolektor ta wylocie ma 2" cały nasz układ wydechowy z przelotowym tłumikiem środkowym zdaje sie ma 2" końcowy mam zrobiony wiec licze na 150 kuca po wywaleniu katalizatorów. Jak chcesz wiecej konkretów bo udało mi sie założyc 2din dvd zapraszam na fb https://www.facebook.com/grzegorz.wajda.50
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 20-03-2013, 11:34   

viker napisał/a:
chce strasznie wywalić katalizaroty ale ze wzgledu iż mamy katalizator w kolektorze spalin jeden i drugi zdaje sie za kolektorem jedynym rozwiazaniame jest wymiana koletora na sportowy
Możesz odpiąć dolną część wydechu i wydłubać katalizator, jest całkiem dobry dostęp "na wprost". W wersji bardziej hardcorowej da się to zrobić nawet bez odkręcania kolektora od silnika.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 23-09-2015, 14:11   

Daje cokolwiek wywalenie tej przegrody ?
_________________

 
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 17-02-2016, 17:27   

Panowie o jaką przegrodę chodzi w kolektorze dolotowym? Kata z kolektora da sie wydłubać bez odkręcania kolektora.
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 20-12-2018, 15:05   

No i co, komuś się poszczęściło z tuningiem?
_________________
Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-12-2018, 17:37   

Wymianą silnika na V6? Tak -> https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63146&start=0

Samochód starszy już jest, tuning sensowny przewyższy wartość samochodu... A to dalej FWD...

Ktoś znalazł że w USA jest szerwszy początkowy układ dolotowy -> https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105126
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.