Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stop piratom
Autor Wiadomość
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 23-11-2011, 22:51   

Jackie, oglądam właśnie Stop Drogówka ( Odcinek 14 ) i tam powtórzyli dokładnie to co ja napisałem wcześniej. Pilnujmy siebie, a nie innych, a świat stanie się wtedy lepszy. Ewentualnie dzwonisz 997/112 i zgłaszasz co się dzieje. Odpowiednie służby zajmą się wtedy pouczeniem w odpowiedni sposób. Bo Ty to sobie możesz gadać, gadać i gadać...
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-11-2011, 06:28   

robertdg napisał/a:
piłować fure to każdy głupi potrafi

ba - nawet małpa...
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2011, 08:56   

Ale czepiliście się jakiejś jednej sytuacji i robicie z igły widły. Mnie też zdarzyło się jechać z jeszcze większą prędkością po autostradzie. Droga była kompletnie pusta, widoczność na kilka kilometrów, piękny słoneczny, ciepły i suchy dzień, zero skrzyżowań, trasa odgrodzona siatką od lasu. Ja się pytam gdzie to niebezpieczeństwo (pomijam pęknięcie opony)? To oznacza, że jestem pomyleńcem i mam zerowe umiejętności jazdy jak tu niektórzy insynuują? W takich warunkach dla mnie nie ma znaczenia, czy jadę sam, czy w komplecie pasażerów. Są to relatywnie bezpieczne warunki podróżowania. Dodam, że inne auto widziałem z kilometra i nawet gdyby stało w poprzek drogi a ja bym hamował piętami to bym się zatrzymał :wink:

Dużo bardziej niebezpieczna jest jazda zwykłą dwukierunkową drogą z prędkością 70km/h gdzie możesz spotkać się na zakręcie z jakimś czubem wyprzedzającym na trzeciego, albo jakiś rozkojarzony dziadek wyjedzie Ci prosto pod koła wytaczając się z bocznej dróżki prowadzącej do ogródków działkowych....
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-11-2011, 12:15   

viader napisał/a:
Ja się pytam gdzie to niebezpieczeństwo
mojemu znajomemu ptak wpadł na styk górnej szyby i dachu
miał takie piruety, że cieszy się, że żyje - warunki przytaczał, że były identyczne...
ps. oczywiście nie ptak zmienił jego trajektorię, ale zwyczajnie wystraszył się i zrobił delikatny ruch kierownicą...
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2011, 13:20   

Sytuacja jedna na milion. Poza tym przy mniejszej prędkości może się to skończyć podobnie. Zależy jak kto zareaguje, jeśli tak jak Twój znajomy to sam sobie jest winien. Mam znajomą co przy mniejszej prędkości przedachowała auto bo wystraszyła się tirówki stojącej przy trasie...ale to już jest przypadek niereformowalny. Inne auto rozbiła bo był zakręt a ona czytała mapę i pojechała prosto...
 
 
 
yalook 
Mitsumaniak
2300/KMM

Auto: Lancer 1.8 sedan 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1004
Skąd: Legionowo (WL 7040C)
Wysłany: 24-11-2011, 14:25   

viader napisał/a:
wystraszyła się tirówki stojącej przy trasie...
musiała być atrakcyjna ta tirówka :lol: :rolleyes:
_________________
Pozdrowienia dla wszystkich
 
 
cabaniarz 
Mitsumaniak


Auto: LANCER SB 1.8 INTENSE 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 467
Skąd: EŁK
Wysłany: 24-11-2011, 18:15   

yalook napisał/a:
viader napisał/a:
wystraszyła się tirówki stojącej przy trasie...
musiała być atrakcyjna ta tirówka :lol: :rolleyes:


Albo brzydka jak ciemna, listopadowa noc :mrgreen:
_________________
Mitsubishi LANCER SPORTBACK 1.8 INTENSE 2008
02390/KMM
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2011, 23:04   

viader napisał/a:
Mnie też zdarzyło się jechać z jeszcze większą prędkością po autostradzie. Droga była kompletnie pusta, widoczność na kilka kilometrów, piękny słoneczny, ciepły i suchy dzień, zero skrzyżowań, trasa odgrodzona siatką od lasu. Ja się pytam gdzie to niebezpieczeństwo (pomijam pęknięcie opony)? To oznacza, że jestem pomyleńcem i mam zerowe umiejętności jazdy jak tu niektórzy insynuują? W takich warunkach dla mnie nie ma znaczenia, czy jadę sam, czy w komplecie pasażerów. Są to relatywnie bezpieczne warunki podróżowania. Dodam, że inne auto widziałem z kilometra i nawet gdyby stało w poprzek drogi a ja bym hamował piętami to bym się zatrzymał :wink:
No tak ma to naprawde głebokie odzwierciedlenie do sytuacji jaką się spotyka na rzekomym autobahnie określonym przez "kierowniczke", starasz się coś na siłe udowodnić przytaczając przykłady, jak to sam później określiłes
viader napisał/a:
Sytuacja jedna na milion.
Za dużo w Tobie idealizmu, zejdź na ziemie.

Przykład Twoich rzekomych sytuacji jeden na milion:
Jade samochodem, spokojnie stałym tempem, nie przekraczam przepisów, na drodze ruch spory, jest ciemno, droga oświetlona tak, że refleksy świetlne aut nadjeżdżających z nad przeciwka nie są męczące i uciążliwe, poprostu sielnka jak na jazde nocą, co chwile zerkam w lusterko wsteczne (może moja wada, ale naturalnie wyuczony odruch), spojrzenie w lusterko wsteczne i powrót wzrokiem na droge to maks 2 sekundy. Dla uściślenia, na drodze występuje normalny ruch samochodow, zerowy ruch pieszych, brak w pobliżu przystanku, monopolowego, etc., spoglądam w lusterko, powrót wzrokiem na droge i jedyne co widze to jak pijak niemalże kilka metrów przed moją maską prawie że przewraca się na droge, tak całkiem z nikąd, zero hamowania, gwałtowny manewr ominięcia z częściowym poślizgiem. Dziękować, że w kolumnie aut jadących znad przeciwka była luka.

Patowa sytuacja na drodze, bo można zginąć samemu ratując życie menela, albo nieumyślnie zabić człowieka. Radzę więc zastanowić się głęboko w sobie czy ważniejsze jest cieszyć się idealnymi warunkami na drodze, czy lepiej podejść z pokorą do kilometrów które są przed nami.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-11-2011, 06:28   

robertdg - cmentarze są usiane takimi "mistrzami kierownicy" i jakoś wcale mi ich nie żal
najgorsze jest, gdy giną niewinni ludzie...
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 25-11-2011, 07:06   

Najbardziej obawiamy się nietrzeźwych i agresywnych kierowców jako główną przyczynę wypadków jest kierowanie po pijanemu, brawurowej jazdy. w rzeczywistości nietrzeźwi kierujący są sprawcami co dziesiątego wypadku
tak duża liczba wskazań dotyczących nietrzeźwości wynika przede wszystkim z antyalkoholowych akcji edukacyjnych, promowanych przez media.Jako główne przyczyny wypadków drogowych spowodowanych przez kierujących niedostosowanie prędkości do warunków ruchu, nieudzielanie pierwszeństwa przejazdu, nieprawidłowe przejeżdżanie przejść dla pieszych, nieprawidłowe wyprzedzanie i niezachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami.
za wieloma z tych zachowań kryje się brawura kierujących, brak umiejętności oceny granic bezpiecznej jazdy,nadmierna prędkość jest nie tylko przyczyną wielu wypadków, ale potęguje ona skutki błędów uczestników ruch.Niewielkie przekroczenie limitu prędkości, na przykład o 10 km/h na odcinku, gdzie obowiązuje 50 km/h, może skutkować tym, że zamiast zatrzymać się tuż przed pieszym, auto uderzy w niego z prędkością ok. 45 km/h. Większość kierowców nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji nadmiernego dodania gazu
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xEGvaJMDia8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.