 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: cns80 06-05-2008, 13:25 |
[MSS ALL] Co lepiej kupic? SS czy SR:-)? |
Autor |
Wiadomość |
raban1 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2007, 23:44
|
|
|
Wiecie co? A no to, że kazdy swoje chwali, albo to de czego jest mu bliżej.:)
Taka już rola Polaków ( moja tez ), zeby narzekać, a swoje chwalic!
Miałem w życiu wiele aut, naprawde wiele, MSS jest moim 13 autem !
Poprostu szukam tego odpowiedniego, nie wiem czy znalazłem, zobaczymy....
Jednak jesli chodzi o tyo auto czyli MSS jest bardzo fajne, zwinne, ma pewne mankamenty wykończenia, wykonania, takie drobnostki.
Jesli chodzi o MSS vs MSR wybierz to co Tobie sie podoba, oba sa tyle samo warte ( nie materialnie, ale znaczeniem ) jednak MSS jest nowszy i myślę ze silnik 1,3 Ci wystarczy, bałbym się MSR po gazie i to jeszcze z wyjętym gazem. Skoro miał gaz i sie nie sprawdził silnik dostał po dupce i to ostro. Nie raz pewnie szarpał, skakał i gasł. A to nie za dobre dla ogółu samochodu.
MSS kupisz nowszego i chyba troszke bardziej popularnego, a w Polsce popularność nawet znikoma, ale większa powoduje łatwośc w dostepności części i wogóle, wogóle.
Osobiście polecam Silnik DID- jest naprawde wyjątkowy i zachowuje się jak Japończyk, no może mieszkający we Francji od trzech pokoleń, ale zawsze Japończyk ! Ma duzo zalet i czasami wydaje mi sie że gdybym własnie ten silnik miał w poprzednim aucie jakie miałem Volvo S40 1,9 TD 90Km, pewnie Volva bym nie sprzedał.
Natomiast w MSS ten silnik daje radośc z jazdy, dynamike, niskie koszty i zasłania braki MSS.
Polecam MSS, - gwiazdka jest nowsza i nie po zagazowaniu, czyli nie jest podtruta!!!
[ Dodano: 07-01-2007, 23:50 ]
siemka napisał/a: | MSS:
- 1999 model przed faceliftingiem.....fatalny image
- taki on japończyk jak ja chińczyk
- 1.3 wyjatkowo słaby silnik.......bedziesz bardzo załował swojej decyzji
daj sobie człowieku spokój z gruchotami.....weź kredyt i kup cos nowego np. colcika |
Nie moge tego czytać. Kolego drogi, każdy ma swój gust! Mi np. nie podoba sie model po Liftingu! hehe, jak mniemam ty wlasnie masz ten Po, skoro tak piszesz.
Swoją drogą Image obojętnie jakiego MSS jest podbne do rozdmuchanego Matiza! Ale niektórym, np mi bardziej podoba sie starsza wersja!
Jeśli chodzi o silnik 1,3 słyszałem co mogą potwierdzić posiadacze jego ( prosze napiszcie), że jest stosunkowo żwawy i nie ma kompleksów. W dodatku pali znośne ilości benzyny i jest bezawaryjny!
A jesli w Polsce proponujesz kredyt, żeby ktoś co miesiąc w ryj dostawał odsetkami i stratą to to zostawie bez komentarza!
Wybacz ale Wójka Dobra Rada z Ciebie nie będzie!!!! |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 09:04
|
|
|
siemka napisał/a: |
de gustibus non discutantum.....nie bedę sie sprzeczał o wygląd przed i po liftingu.....dla mnie osobiście duża różnica. |
Aaaa... wygląd. Łoł, znaczy co ma do tego imydż
W srodku stare były znacznie fajniejsze. Wersja po liftingu jest pięknie pogrzebowa. Ja lubie choc troche rozjaśnione wntrza
siemka napisał/a: |
a co do dalszej części Twojej wypowiedzi.....otóż kupiłem auto w salonie więc jeździłem wersjami 1.3, 1.6, 1.9.......i nie wciskaj ludziom ciemnoty, ze 1.3 to właściwie dobrany silnik do tej masy auta......to jest po prostu nędza. |
Nie no, w salonie a więc...
Ja tam kupiłem auto w marnym sklepie z samochodami (gdziez tam ja się bym do salonu pchał...) a więc nie jeździłem
BTW Przejedź się jeszcze 911. Evo tez będzie nędza.
Zdecydowanie 1.3 jest dobrym małym silnikiem, który przyzwoicie napędza to auto. Widzisz, ja nie porównuje tego do SS z większymi silnikami, ale do niektórych innych aut wyposazonych w podstawowe silniki. Na tym tle 4g13 ożeniony dobrze dobrana skrzynia wypada nadzwyczaj dobrze. A z mojegu punktu widzenia rzecz biorąc to zadna z wersji SS, którymi jeździłeś (bo jest jeszcze naprawdę fajne 1,8 GDI ) nie daje "rozsądnych" (choć trochę lepiej niz przeciętne) osiągów. Na miarę chociaż starego Scenika 2.0... wolnossącego, a nich tam, co się będe turbobenzyna podniecał
Pzdrw. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-01-2007, 12:14
|
|
|
Robert Bryl napisał/a: | A z mojegu punktu widzenia rzecz biorąc to zadna z wersji SS, którymi jeździłeś (bo jest jeszcze naprawdę fajne 1,8 GDI ) nie daje rozsądnych osiągów. | A na jakiej to podstawie Szanowny Kolega wyciąga takie wnioski Czym ten widzenia poparty jest, hę |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 12:21
|
|
|
JCH napisał/a: | Robert Bryl napisał/a: | A z mojegu punktu widzenia rzecz biorąc to zadna z wersji SS, którymi jeździłeś (bo jest jeszcze naprawdę fajne 1,8 GDI ) nie daje rozsądnych osiągów. | A na jakiej to podstawie Szanowny Kolega wyciąga takie wnioski Czym ten widzenia poparty jest, hę |
Jazdą. Popatrz z czym porównuję. Zaprawdę, żaden z tych 3 silników nie ma nic do powiedzenia przy 2.0 w Scenicu... o 2.0T nie wspominając. Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat dupowozowatego silnika dla dupowozu, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać
Pzdrw. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-01-2007, 12:35
|
|
|
Robert....
Odebrałem Twoją wypowiedź, że MSS 1.3 + dobra skrzynia to jeszcze całkiem całkiem a reszta to do piachu. Więc chyba nie to miałeś na myśli.
Druga sprawa - ile km przejechałeś MSS 1.6, ile MSS 1.9 ile zaś 1.8 GDI, co
Cytat: | Zaprawdę, żaden z tych 3 silników nie ma nic do powiedzenia przy 2.0 w Scenicu... o 2.0T nie wspominając. | To jest znowu jak dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia .....
Zależy co porównujemy, jakie parametry, jakie wrażenia, itd. I pewne z nich będą wielce subiektywne bo zwykle oceniamy cały zestaw jakim jest samochód - a każdy z nas ma inne oczekiwania i punkty odniesienia.
Cytat: | Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat *cenzura* silnika dla *cenzura*, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać | Przykro mi ale do tego nie potrafię się odnieść bo nie wiem co autor miał na myśli |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 13:10
|
|
|
JCH napisał/a: | Robert....
Odebrałem Twoją wypowiedź, że MSS 1.3 + dobra skrzynia to jeszcze całkiem całkiem a reszta to do piachu. Więc chyba nie to miałeś na myśli. |
Zdecydowanie nie to. To, że 1.3 ciągnie najsłabiej to i ja swym okiem niedorozwiniętym zobaczyłem Chciałem powiedzieć, że parametry tych 3 SS sa na tyle mało odstające od siebie że trudno nazwać 1.3 nędzą, bo w sumie i oba pozostałe są po prostu grzecznymi pojzadami...
JCH napisał/a: |
Druga sprawa - ile km przejechałeś MSS 1.6, ile MSS 1.9 ile zaś 1.8 GDI, co |
Obawaim się, ze tak samo mało jak Kolega który "unędznił" 1.3 poruszał się SS z tym motorkiem...
Faktycznie, to auto jest słabsze od obu pozostałych, jednak wrażenia z jazdy naprawde mocnym vanem są zdecydowanie rózne od poruszania się i 1.6 i 1.9... Na tyle rózne, że mała róznica już czy 1.3 czy 1.6...
JCH napisał/a: | Cytat: | Zaprawdę, żaden z tych 3 silników nie ma nic do powiedzenia przy 2.0 w Scenicu... o 2.0T nie wspominając. | To jest znowu jak dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia .....
Zależy co porównujemy, jakie parametry, jakie wrażenia, itd. I pewne z nich będą wielce subiektywne bo zwykle oceniamy cały zestaw jakim jest samochód - a każdy z nas ma inne oczekiwania i punkty odniesienia. |
Dokładnie to miałem na myśli w tym porównaniu... Dlatego uważam, że nazywanie nędza w sumie udanego auta do spokojnej jazdy, które na prawdę dobrze sobie daje radę jeśli tylko się ma oleum i zwyczaj uzywania tego drązka między fotelami, jest po prostu nadużyciem
Proponuje wsiąść do najsłabszej Merivy...
JCH napisał/a: | Cytat: | Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat *cenzura* silnika dla *cenzura*, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać | Przykro mi ale do tego nie potrafię się odnieść bo nie wiem co autor miał na myśli |
Sorry, ale cenzura jest beznadziejna. Tam powinno byc dwa razy słowo d..powóz:
Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat d..powozowatego silnika dla d..powozu, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać.
Pzdrw. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-01-2007, 14:45
|
|
|
Robert Bryl napisał/a: | Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat d..powozowatego silnika dla d..powozu, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać. | Mnie tam wystarczy Nie do podniecania oczywiście Jeżeli zaś ktoś jest totalnie rozczarowany to chyba pomylił samochody - nie ten segment i nie to przeznaczenie auta. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 17:22
|
|
|
JCH napisał/a: | Robert Bryl napisał/a: | Po prostu i 1.6 i 1.9 i 1.3 to są wariacje na temat d..powozowatego silnika dla d..powozu, z których 1.3 jest, fakt, najsłabszy, ale i reszta nie ma co się podniecać. | Mnie tam wystarczy Nie do podniecania oczywiście Jeżeli zaś ktoś jest totalnie rozczarowany to chyba pomylił samochody - nie ten segment i nie to przeznaczenie auta. |
Ja nie byłem
Pzdrw. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 17:35
|
|
|
I tak pięknie zeszliście z tematu, rozwodząc się jak każdy z Was "odczuwa" silnik 1.3
Powiem tak - jak jeżdziło się wcześniej maluchem to KAŻDY silnki i osiągi będą OK (tym bardziej ten 1.3). Ale jeżeli miałes okazję jeździć czymś mocniejszym to 1.3 to nędza - nie przeczę jednak że w porównaniu z innymi 1.3 wypada jednak dość dobrze. No ale jednooki będzie brylował wśród ślepców, ale to chyba nie o to chodzi.
I nad czym tu się dłużej rozwodzić?? |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2007, 18:39
|
|
|
slo_mo napisał/a: |
I nad czym tu się dłużej rozwodzić?? |
Nad tym, że 1.3 w porównaniu do takiego 1.6 nie jest wcale aż taką nędzą Chyba, ze nigdy się czyms ciekawszym od tego 1.6 nie powoziło. Wtedy nie widać, jak niewiele te silniki naprawdę dzieli w realnym uzywaniu. W kazdym razie absolutnie nie zgadzam się na sugestie zakupu jakiegoś colcika na kredyt bo 1.3 z 1999 to nędza, albo że 1.3 to nedza bo trzeba machac biegami przy wyprzedzaniu...
Dzizas... ja jeździłem (nieduzo) 2.0T i tez machałem biegami bo po to jest skrzynia biegów by nia machac i mieć z tego frajdę a nie działac metodą klubu turbotraktora : - zapinam piątke i jadę a jak ktos jadący za mną się wk... przy wyprzedzaniu TIRa to jego sprawa...
Narzekam bo w ten łykend na trasie Wrocław - Zielona G i z powrotem ze trzech takich mądrych fanów elastyczności dizla spotkałem... co jakoś nie mogli zrozumieć, że mój kiosk na 4 przykręcony pod 6 tysięcy jakoś szybciej się zbiera niż ich pierdziaffki letko przyciśnięte na piateczce. No i gość sobie wyjeżdża i w___y___p___r___z___e___d___z___a cięzarówkę a za nim kolejka innych którym lewarki jeszcze sie nie pourywały.
Pzdrw. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-01-2007, 20:20
|
|
|
Robert Bryl napisał/a: | Nad tym, że 1.3 w porównaniu do takiego 1.6 nie jest wcale aż taką nędzą Chyba, ze nigdy się czyms ciekawszym od tego 1.6 nie powoziło. | A nawet jak się powoziło to nie jest żaden argument. Po prostu, to zawsze będzie 1.3.
Cytat: | Dzizas... ja jeździłem (nieduzo) 2.0T i tez machałem biegami bo po to jest skrzynia biegów by nia machac i mieć z tego frajdę a nie działac metodą klubu turbotraktora : - zapinam piątke i jadę a jak ktos jadący za mną się wk... przy wyprzedzaniu TIRa to jego sprawa... | A to jest inna kwestia. Czasem rzecz nie w braku chęci do redukcji, tylko nie każdy ma ochotę na "pedal to the metal". Jak jadę swoje i wyprzedzam gościa, który ma np. 90 na zegarze a ja 100 to nie mój kłopot, że nagle na plecach pojawia mi się klient ze 140-160 na budziku. Niech czeka grzecznie w kolejce, przyjdzie i na niego pora to sobie wyprzedzi Niech to jego 2.0T sobie trochę ostygnie
slo_mo napisał/a: | I tak pięknie zeszliście z tematu | Ano, tak jakoś zeszło ....
Wracając do tematu .... MSS 1.3 warto ale nie należy oczekiwać cudów. A z tych dwóch (MSR czy MSS) to .... już swoje zdanie chyba wyraziłem na początku tematu. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Robert Bryl [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2007, 09:10
|
|
|
JCH napisał/a: | Czasem rzecz nie w braku chęci do redukcji, tylko nie każdy ma ochotę na "pedal to the metal". Jak jadę swoje i wyprzedzam gościa, który ma np. 90 na zegarze a ja 100 to nie mój kłopot, że nagle na plecach pojawia mi się klient ze 140-160 na budziku. Niech czeka grzecznie w kolejce, przyjdzie i na niego pora to sobie wyprzedzi Niech to jego 2.0T sobie trochę ostygnie . |
To sytuacja że się wleczemy przez wioszczyny i podwójne ciągłe 80 km/h, a jak przyjdzie do wyprzedzania to pan nr 1 w kolejce nie ma chęci. i zamiast umozliwić sprawne wyprzedzanie innym za nim jadącym po prostu normalnie przyspieszając to on się napawa... elastycznością (w łykend to był taki sobie Focus TDCI i Oktawia TDI, no i gość jakąs sara Micrą, ale temu to odpuścćmy).
A stygło mi benzynowe 1.6 wolnossące...
Pzdrw. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
raban1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2007, 19:45
|
|
|
troszke jak to czytam ciarki mnie przechodzą bo jeden z kolegów chyba zapomniał,że żyje w polsce, a drogi Polskie to niestety nie AUTOBAHN`a i trzeba jechac 90, a nie ciagle sie podniecać wyprzedzaniem na zakretach i właczaniem sie do klubu KAMIKAZE.
Polecam lekture kodeksu drogowego.
Denerwuja mnie kolesie co siedzą mi na tyłku jak jade i ciagle podjeżdzają, próbując pokazac jak to ich benzynka jest szybka. Wtedy wlasnie na V wciskam gaz w deske i widze jak kolega benzynowy walczy z biegami, napawam sie tym widokiem!
Pozdrawiam wszystkich ropniaków |
|
|
|
 |
kris711 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2007, 18:43 Kupiłem MSR:-)
|
|
|
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi.
Stan MSR okazał sie lepszy.
bardzo przemówiło do mnie ze lepiej kupic trzy lata starszy a tanszy bo do droższego na start trzeba prawdopodobnie włożyc tyle samo:-) |
|
|
|
 |
|
|