Dławienie silnika 2.5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
jacobian
Mitsumaniak jacobian

Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25-04-2013, 21:39
|
|
|
fefet, a kopułka i palec rozdzielacza? Miałem takie objawy w Maździe 626. |
_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 |
|
|
|
 |
maver_87
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EAxW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 8 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 25-04-2013, 22:28
|
|
|
Kolego może mylnie interpretuję filmik ale moim zdaniem to Katalizator się zapycha. Miałem tak samo dławił sie,a dziś całkiem zatkało się na wolnych obrotach daje rade i chodzi. Jak gaz tak dajesz to się dławi i spada moc a jak stopniowo gaz to go wkrecasz. Obstawiam początki zapchanego katalizatora |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-04-2013, 08:04
|
|
|
masz jeszcze 2 możliwości:
- plecionka wydechu się wciągnęła w wydech
- padła cewka w aparacie - na nią wskazuje fakt, że przy wyższych obrotach jest lepiej
(mam taką cewkę w razie czego - możesz spróbować podmienić) |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 26-04-2013, 10:01
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
- plecionka wydechu się wciągnęła w wydech
|
hmm.. może coś w tym byc bo jak wczoraj pojechałem na diagnostyke to "mechanik" stwierdził,że gdzieś na siatce jest nieszczelnosc.Muszę zejsc pod samochod |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-04-2013, 10:30
|
|
|
miałem na myśli coś takiego:
nie widać tego z zewnątrz (tu akurat tłumik od GDI, ale zasada ta sama - trzeba uciąć i zajrzeć) |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 26-04-2013, 11:53
|
|
|
Sprawdziłem dzisaij swiece i przewody (tylko te przodu) co prawda swiece sa dośc mozno "okopcone" ale wg. mnie sa OK.Przewody WN tez przebicia nie maja.Układ dolotowy powietrza jest szczelny.Przepustnica chodzi lekko.Odłączyłęm EGR i bez roznicy.
Odłączyłem również przepływkę i silnik nie wszedł na wysze obroty tylko zgasł po 2-3 sek. wczesniej wyraźnie słabnąc.
Tak sie zastanawiam czy moze to byc wina np. nieszczelnego kolektora wylotowego wczesniej mialem nieszczelna uszczelke porywy zaworow i nie wiem czy w dalszym ciagu wypala sie olej czy to po prostu dziura w kolektorze.
Poza tym tak sobie mysle,że jesli bylby to olej to chyba przy wyższej temp. silnika bo przeciez olej ma wysoka temp spalania a nie prawie od razu po wlaczeniu silnika |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 26-04-2013, 12:32
|
|
|
Ja bym na twoim miejscu sprawdził jeszcze wtryski,miałem podobne objawy po zatankowaniu paliwa jak puźniej się okazało chszczogo,zakleiło mi dwa wtryskiwacze |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
Ostatnio zmieniony przez radek79 26-04-2013, 14:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 26-04-2013, 12:45
|
|
|
tak ale jak je sprawdze jak je rozbiore to rpzeciez bede musial ustawic pozniej cisnienie |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-04-2013, 13:29
|
|
|
fefet napisał/a: | sa dośc mozno "okopcone" | niespalone paliwo, bogata mieszanka; ew. spala olej
może być to kwestia padniętej cewki i braku zapłonu |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 26-04-2013, 13:36
|
|
|
Krzyzak, ale równie dobrze wytryski mogą lać jak wspominał przedmówca. |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 26-04-2013, 19:00
|
|
|
Niestety przyczyn moze byc wiele.tylko ktora trafna zeby nie potrzebnie ladowac kasy... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-04-2013, 22:27
|
|
|
Tutaj nie ma co gdybac tylko pierwsza lepsza stacja diagnostyczna i analiza spalin wszystko wyjaśni , czy go "zalewa" czy jest ubogo .
Nie ma co wymieniać wtrysków itp w ciemno , trzeba usunąć przyczynę , a nie skutki problemu . |
|
|
|
 |
maver_87
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EAxW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 8 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 26-04-2013, 23:28
|
|
|
Kolega ma rację na stacje diagnostyczną i sprawdzą, Bo metoda prób i błędów to wymienić można wszystko a wraz porblem może nie zniknąć. Ale ja bym kolego sprawdził Katalizator na wszelki wypadek. Bo mi sie zdaje ze to jest jego wina. Odkręcić przed katem i zobasz co sie stanie. |
|
|
|
 |
fefet
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 27-04-2013, 12:16
|
|
|
wykrecilem i wyczyscilem dzisiaj zawór EGR ale nic nie pomogło ale... zauwazalem jeszcze jedna rzecz.
Mianowicie w chwili gdy dodaje gazu i go "przydusza" tak samo jest przerwa w wydalaniu spalin i co mnie bardzo zaniepokoilo z wydechu wydobywa sie woda.Odpalilem go tylko na chwile max 1 minuta zeby sprawdzic a z wydechu wylecialo ok. szklanka wody... |
|
|
|
 |
|