Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie silnika 2.5 V6
Autor Wiadomość
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25-04-2013, 21:39   

fefet, a kopułka i palec rozdzielacza? Miałem takie objawy w Maździe 626.
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
maver_87 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EAxW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 8
Skąd: Łochów
Wysłany: 25-04-2013, 22:28   

:ANAL: Kolego może mylnie interpretuję filmik ale moim zdaniem to Katalizator się zapycha. Miałem tak samo dławił sie,a dziś całkiem zatkało się na wolnych obrotach daje rade i chodzi. Jak gaz tak dajesz to się dławi i spada moc a jak stopniowo gaz to go wkrecasz. Obstawiam początki zapchanego katalizatora :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-04-2013, 08:04   

masz jeszcze 2 możliwości:
- plecionka wydechu się wciągnęła w wydech
- padła cewka w aparacie - na nią wskazuje fakt, że przy wyższych obrotach jest lepiej
(mam taką cewkę w razie czego - możesz spróbować podmienić)
 
 
fefet 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Czeladź
Wysłany: 26-04-2013, 10:01   

Krzyzak napisał/a:

- plecionka wydechu się wciągnęła w wydech


hmm.. może coś w tym byc bo jak wczoraj pojechałem na diagnostyke to "mechanik" stwierdził,że gdzieś na siatce jest nieszczelnosc.Muszę zejsc pod samochod
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-04-2013, 10:30   

miałem na myśli coś takiego:



nie widać tego z zewnątrz (tu akurat tłumik od GDI, ale zasada ta sama - trzeba uciąć i zajrzeć)
 
 
fefet 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Czeladź
Wysłany: 26-04-2013, 11:53   

Sprawdziłem dzisaij swiece i przewody (tylko te przodu) co prawda swiece sa dośc mozno "okopcone" ale wg. mnie sa OK.Przewody WN tez przebicia nie maja.Układ dolotowy powietrza jest szczelny.Przepustnica chodzi lekko.Odłączyłęm EGR i bez roznicy.
Odłączyłem również przepływkę i silnik nie wszedł na wysze obroty tylko zgasł po 2-3 sek. wczesniej wyraźnie słabnąc.

Tak sie zastanawiam czy moze to byc wina np. nieszczelnego kolektora wylotowego :?: wczesniej mialem nieszczelna uszczelke porywy zaworow i nie wiem czy w dalszym ciagu wypala sie olej czy to po prostu dziura w kolektorze.
Poza tym tak sobie mysle,że jesli bylby to olej to chyba przy wyższej temp. silnika bo przeciez olej ma wysoka temp spalania a nie prawie od razu po wlaczeniu silnika
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 26-04-2013, 12:32   

Ja bym na twoim miejscu sprawdził jeszcze wtryski,miałem podobne objawy po zatankowaniu paliwa jak puźniej się okazało chszczogo,zakleiło mi dwa wtryskiwacze
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
Ostatnio zmieniony przez radek79 26-04-2013, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fefet 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Czeladź
Wysłany: 26-04-2013, 12:45   

tak ale jak je sprawdze :?: jak je rozbiore to rpzeciez bede musial ustawic pozniej cisnienie
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 26-04-2013, 13:27   

Ja nic nie ustawiałem kupiłem używwną listwę za stówę i załorzyłem i auto odrzyło od razu
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-04-2013, 13:29   

fefet napisał/a:
sa dośc mozno "okopcone"
niespalone paliwo, bogata mieszanka; ew. spala olej
może być to kwestia padniętej cewki i braku zapłonu
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 26-04-2013, 13:36   

Krzyzak, ale równie dobrze wytryski mogą lać jak wspominał przedmówca.
 
 
fefet 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Czeladź
Wysłany: 26-04-2013, 19:00   

Niestety przyczyn moze byc wiele.tylko ktora trafna zeby nie potrzebnie ladowac kasy...
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-04-2013, 22:27   

Tutaj nie ma co gdybac tylko pierwsza lepsza stacja diagnostyczna i analiza spalin wszystko wyjaśni , czy go "zalewa" czy jest ubogo .
Nie ma co wymieniać wtrysków itp w ciemno , trzeba usunąć przyczynę , a nie skutki problemu .
 
 
maver_87 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EAxW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 8
Skąd: Łochów
Wysłany: 26-04-2013, 23:28   

Kolega ma rację na stacje diagnostyczną i sprawdzą, Bo metoda prób i błędów to wymienić można wszystko a wraz porblem może nie zniknąć. Ale ja bym kolego sprawdził Katalizator na wszelki wypadek. Bo mi sie zdaje ze to jest jego wina. Odkręcić przed katem i zobasz co sie stanie.
 
 
fefet 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Czeladź
Wysłany: 27-04-2013, 12:16   

wykrecilem i wyczyscilem dzisiaj zawór EGR ale nic nie pomogło ale... zauwazalem jeszcze jedna rzecz.
Mianowicie w chwili gdy dodaje gazu i go "przydusza" tak samo jest przerwa w wydalaniu spalin i co mnie bardzo zaniepokoilo z wydechu wydobywa sie woda.Odpalilem go tylko na chwile max 1 minuta zeby sprawdzic a z wydechu wylecialo ok. szklanka wody...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.