 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: londolut 09-07-2013, 08:37 |
Problem ze strojeniem instalacji LPG w O1T |
Autor |
Wiadomość |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 09-04-2014, 23:11
|
|
|
Daj znać co i jak z tymi kablami, no i jak zmienisz reduktor. |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 22-04-2014, 13:35
|
|
|
Podepnę się pod temat. W@sio czy masz jakieś nowe wieści ? |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-04-2014, 20:44
|
|
|
OK, przewody wymienione (kupiłem Bluprint - Japońskie) do 4G63 i auto śmiga na benzynie, ale wg gazownika gubi zapłon na 3 garze na LPG... i jest gorzej niż na seryjnych przewodach. Pozostaje reduktor... i może sterownik - w tym tygodniu mam do niego (gazownika) zajechać i ruszyć z tematem dalej. Moim zdaniem coś jest nie halo z elektryką LPG na 3 garze i z tego powodu czujnik spalania stukowego głupieje, ale to jest moje zdanie. Co ciekawe komp nie odbiera tego jako "sporadyczne wypadanie zapłonu" co jest świecone przez CE. Walczę i się nie poddaję |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-04-2014, 01:36
|
|
|
może najprostszym sposobem zamieniaj co się da (od LPG) z 3 cylindra na np 4 i obserwuj kiedy zacznie wypadać zapłon na 4. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 23-04-2014, 08:55
|
|
|
wtryskiwaczami już "szafowałem" teraz musiałbym wiązkę elektryczną rozbierać i kable przekładać, co jest chyba trochę przesadą Nie mniej jednak jeśli inne O1T jeżdżą bezproblemowo na LPG to i mój powinien, więc temat jest do ogarnięcia |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|