| Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | pospisz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2013
 Posty: 22
 Skąd: Gorzów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 15:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | W piątek byłem w Słupsku i widziałem zardzewiały 2.0 DiD jazda próbna samochód nie miał kopnięcia
 możę dlatego żę miał niby uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
 temperatura nie rosła.
 W sobotę byłem w Pile i jedziłem C-Crosserem 2.2 DiD
 inna kultura pracy silnika,dużo lepsze przyspieszenie ale
 to nie Mitsubishi Outlander żonie się niepodobał i zrezygnowałem.
 Teraz czekam do Nowego Roku i kontynuuję poszukiwania
 ale chyba jednak 2.2 DiD.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 16:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2.2 miały też swoje wady ,jeżeli parkujesz pod chmurką to zamarzający filtr paliwa,dużo więcej pali niż 2,0 ,no i ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys ,rzeczywiście kultura lepsza ale za ile cena akcyzy pow.18procent silnik peugoeta z jego zaletami i wadami ,ja wole 2,0 vw mimo topornośći |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pospisz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2013
 Posty: 22
 Skąd: Gorzów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 18:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Od którego rocznika w 2.0 DiD jest montowana lepsza głowica ?
 Sprzęgło i koło dwumasowe to w tej chwili
 chyba nieduży koszt .Najgorszym złem to rozbieranie
 silnika i wymiana głowicy.
 Części VW chyba bardziej dostępne, ale tu chodzi
 o bezstresowe użytkowanie a nie zastanawianie czy to
 już dziś nadszedł ten dzień.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 21:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | silniki w mitsu nie miały problemu głowic ,jak poprzednie. vw poprawił silnik 2,0 po 2005r co nie znaczy że coś się nie może zdarzyć ale tak jest w każdym dieslu poza hondą 2,2 bo to był najlepszy diesel na rynku |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 21:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | także znacznie tańsze. w 2.0 obowiązkowy test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym - powinny wyjść ew. niedomagania głowicy. Niestety zdarzały się wadliwe również w Mitsu. chociaż znacznie rzadziej. Najgorzej wypadało Audi - zawsze dostawało nowe silniki jako pierwsze. Sprzęgło + dwumas do 2,0 to części obecnie ok. 3,5kzł plus robocizna. Silniki HDI też mają swoje plusy dodatnie i ujemne. Najlepszy silnik to IMHO 2.2 Mitsu, ale w życiu nie kupiłbym go z uwagi na koszt części. Części Mitsu potrafią być diamentowe - przynajmniej sądząc po cenach 	  | pospisz napisał/a: |  	  | Części VW chyba bardziej dostępne | 
   |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pospisz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Gru 2013
 Posty: 22
 Skąd: Gorzów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-12-2013, 22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się wymienić po zakupie :
 2.0 DiD
 1. .....
 2. .....
 
 2.2 DiD
 1. ...
 2. ....
 
 Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
 
 [ Dodano: 03-01-2014, 21:02 ]
 Witam ponownie w związku z tym że jutro jadę obejrzeć
 Mitsubishi Outlandera Ralliart 2010 po lifcie 90tys. przebiegu
 na co mam zwrócić szczególną uwagę.
 Chodzi mi głównie o tego boxa Ralliart.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawcio   Forumowicz
 
 Auto: outlander 2.0 DID 2007r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Maj 2013
 Posty: 46
 Skąd: o/kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-01-2014, 18:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | koledzy przeglądając dzisiaj konfigurator OII zdziwiło mnie dlaczego jest tylko jedna wersja silnikowa i tak mały dodatkowych opcji? Czy jest to związane z powolnym zakończeniem produkcji OII?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-01-2014, 20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | No tak: raz na 120 tys km za 500zl. Mega koszt naprawde 	  | lexus napisał/a: |  	  | no i 2.2 ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys | 
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek10   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2013
 Posty: 14
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2014, 08:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="pospisz"]Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się wymienić po zakupie :
 2.0 DiD
 1. .....
 2. .....
 
 2.2 DiD
 1. ...
 2. ....
 
 Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
 
 Witam,
 Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się
   
 Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:
 
 1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
 2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
 3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)
 
 Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy
  (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika) Reasumując:
 2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel
   2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
 Wybór oczywiście należy do Ciebie
 Pozdr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2014, 12:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="zenek10"] W traktorze nie ma zadnego FAP 	  | pospisz napisał/a: |  	  | Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się wymienić po zakupie :
 2.0 DiD
 1. .....
 2. .....
 
 2.2 DiD
 1. ...
 2. ....
 
 Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
 
 Witam,
 Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się
   
 Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:
 
 1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
 2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
 3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)
 
 Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy
  (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika) Reasumując:
 2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel
   2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
 Wybór oczywiście należy do Ciebie
 Pozdr
 | 
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek10   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander 2.0 DiD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2013
 Posty: 14
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-01-2014, 13:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepraszam, chodziło mi o DPF   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |