Skrzynia automatyczna V6 swap |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-04-2014, 17:20
|
|
|
Dokładniej tuż pod ECU a nad sterownikiem poduszek |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-04-2014, 19:58
|
|
|
Rozumiem, że nie swapowałeś kompów tylko samą skrzynię?
W takim razie tu raczej tkwi przyczyna kłopotów.
Identyczne objawy (problemy z 1 i 2 biegiem) znam z przypadków wymiany skrzyń w vr4 bez podmiany kompów, które szły w parze, np. przedliftowa skrzynia do poliftowego auta bez zmiany TCU. Zawsze kłopoty. Milion przypadków opisanych na CVR4. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
perkuss
Nowy Forumowicz perkuss
Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 16-04-2014, 11:43
|
|
|
swinks_UK, poszła sama skrzynia bez tcu. Wychodzi na to ze tcu od skrzyni ktora wlozylem ma 4 kosci, moja ma 3.. po podleczeniu tych trzech galant nie odpala nawet wiec brakuje paru kabli pewnie z ecu.. wiec chyba juz nic nie poradze ..
[ Dodano: 16-04-2014, 11:48 ]
zostaje wymiana tego kosza o ktorym pisal Bartek, na ten z mojej starej skrzyni ktora aktualnie jest w czesciach pierwszych. Wtedy komp zacznie normalnie liczyc przelozenie. Tylko nie rozumiem dlaczego akurat tylko 1 bieg. Ogolnie ta skrzynia jest wolniejsza bo na starej mialem przy 3tys prawie 140km/h a na tej prawie 120. Czy te biegi wyzsze juz nie maja zadnego sensora obr czy komp ma taka granice tolerancji..
Zastanawia mnie tez na czym jest mapa w tcu, flash czy jakis eeprom ? bo eeproma bym przegral gdyby ktos ogarnal wsad zeby tak dokladnie nie wyliczal albo cos podobnego.. takie dwa wyjscia zostaja, ogolnie juz mam dosc wyciagania tej skrzyni to wolalbym pobawic sie przy tcu |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-04-2014, 11:50
|
|
|
perkuss, Dużym problemem byłoby dla Ciebie policzenie ilości zębów które czytają czujniki prędkości wałków? Coś czuję, że tu jest burek zagrzebany i przy mniejszych przełożeniach mieści się w tolerancji, a przy największym przełożeniu 1 wypada z ramek |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
perkuss
Nowy Forumowicz perkuss
Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 16-04-2014, 11:52
|
|
|
a moze odlaczyc calkiem ten czujnik obr ktory jest na tym koszu za pompa oleju Czlowiekowi w takich sytuacjach juz rozne pomysly do glowy przychodza
[ Dodano: 16-04-2014, 11:53 ]
nie no bez problemu, wyjme czujnik i jakos policze ide sprobuje i dam znac |
|
|
|
 |
twister47
Forumowicz twister47
Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 30-03-2015, 12:21
|
|
|
Odbiegne trochę od tematu gdyż, zastanawiam się czy da radę zamienić manualna skrzynie na automat. Oba auta po lifcie. |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 30-03-2015, 17:36
|
|
|
a mnie zastanawia czy perkuss rozwiązał swój problem. Bo czytam ten temat z zaciekawieniem i się urwał.
Sorry, za offtop. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2015, 22:08
|
|
|
twister47 napisał/a: | Odbiegne trochę od tematu gdyż, zastanawiam się czy da radę zamienić manualna skrzynie na automat. Oba auta po lifcie. | Żaden problem, potrzebna kompletna skrzynia z komputerem (ECU skrzyni) i rurkami/przewodami do chłodnicy oleju na dole chłodnicy wody, wiązka silnika od auta z A/T, chłodnica wody od A/T, poduszka skrzyni biegów od A/T, wybierak biegów z linką wybieraka i pedał hamulca od A/T. |
|
|
|
 |
twister47
Forumowicz twister47
Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 30-03-2015, 23:42
|
|
|
Wow. Całkiem sporo tego, a cenowo jak może wyglądać taka przekładka? Chodzi o samą robocizne. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-03-2015, 08:03
|
|
|
Napewno jeszcze o czymś zapomniałem. Trochę grzebania będzie. Myślę, ze z 800 zł może kosztować robocizna. |
|
|
|
 |
twister47
Forumowicz twister47
Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 31-03-2015, 09:10
|
|
|
To sporo, plus do tego części, nie opłaca się, lepiej zapodaj drugiego manuala. |
|
|
|
 |
arsiser
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2015, 16:25
|
|
|
według tego co piszecie mogę do swojego galanta 97 2,5 v6 automat wsadzić wybierak tip tronik i komp skrzyni od tiptronik i będzie działało ????
jestem zainteresowany , proszę o konkretne odpowiedzi
[ Dodano: 07-04-2015, 01:35 ]
temat umarł ??? |
_________________
 |
|
|
|
 |
perkuss
Nowy Forumowicz perkuss
Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 09-03-2016, 20:35
|
|
|
Halo halo odgrzewam mielonego !! Problem z moim galem się nie skończył wiec chciałbym kupić skrzynie pasująca do mojego modelu. Kto pomoże i poda cały kod f4a42? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2016, 21:01
|
|
|
Jak Tiptronic, to może być F4A42-2-E6B1, F4A42-2-F6B1, trzeba zdekodować VIN, ale odczytać z fusów dla pewności |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
perkuss
Nowy Forumowicz perkuss
Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 10-03-2016, 14:53
|
|
|
Tiptronic. Vin: jmbsrea5axz001142 |
|
|
|
 |
|