Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia automatyczna V6 swap
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 15-04-2014, 17:20   

Dokładniej tuż pod ECU a nad sterownikiem poduszek
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-04-2014, 19:58   

Rozumiem, że nie swapowałeś kompów tylko samą skrzynię?
W takim razie tu raczej tkwi przyczyna kłopotów.
Identyczne objawy (problemy z 1 i 2 biegiem) znam z przypadków wymiany skrzyń w vr4 bez podmiany kompów, które szły w parze, np. przedliftowa skrzynia do poliftowego auta bez zmiany TCU. Zawsze kłopoty. Milion przypadków opisanych na CVR4.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 16-04-2014, 11:43   

swinks_UK, poszła sama skrzynia bez tcu. Wychodzi na to ze tcu od skrzyni ktora wlozylem ma 4 kosci, moja ma 3.. po podleczeniu tych trzech galant nie odpala nawet :) wiec brakuje paru kabli pewnie z ecu.. wiec chyba juz nic nie poradze ..

[ Dodano: 16-04-2014, 11:48 ]
zostaje wymiana tego kosza o ktorym pisal Bartek, na ten z mojej starej skrzyni ktora aktualnie jest w czesciach pierwszych. Wtedy komp zacznie normalnie liczyc przelozenie. Tylko nie rozumiem dlaczego akurat tylko 1 bieg. Ogolnie ta skrzynia jest wolniejsza bo na starej mialem przy 3tys prawie 140km/h a na tej prawie 120. Czy te biegi wyzsze juz nie maja zadnego sensora obr czy komp ma taka granice tolerancji..
Zastanawia mnie tez na czym jest mapa w tcu, flash czy jakis eeprom ? bo eeproma bym przegral gdyby ktos ogarnal wsad zeby tak dokladnie nie wyliczal albo cos podobnego.. takie dwa wyjscia zostaja, ogolnie juz mam dosc wyciagania tej skrzyni to wolalbym pobawic sie przy tcu :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-04-2014, 11:50   

perkuss, Dużym problemem byłoby dla Ciebie policzenie ilości zębów które czytają czujniki prędkości wałków? Coś czuję, że tu jest burek zagrzebany i przy mniejszych przełożeniach mieści się w tolerancji, a przy największym przełożeniu 1 wypada z ramek
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 16-04-2014, 11:52   

a moze odlaczyc calkiem ten czujnik obr ktory jest na tym koszu za pompa oleju :D Czlowiekowi w takich sytuacjach juz rozne pomysly do glowy przychodza :D

[ Dodano: 16-04-2014, 11:53 ]
nie no bez problemu, wyjme czujnik i jakos policze :) ide sprobuje i dam znac
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-03-2015, 12:21   

Odbiegne trochę od tematu gdyż, zastanawiam się czy da radę zamienić manualna skrzynie na automat. Oba auta po lifcie.
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 30-03-2015, 17:36   

a mnie zastanawia czy perkuss rozwiązał swój problem. Bo czytam ten temat z zaciekawieniem i się urwał.
Sorry, za offtop.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-03-2015, 22:08   

twister47 napisał/a:
Odbiegne trochę od tematu gdyż, zastanawiam się czy da radę zamienić manualna skrzynie na automat. Oba auta po lifcie.
Żaden problem, potrzebna kompletna skrzynia z komputerem (ECU skrzyni) i rurkami/przewodami do chłodnicy oleju na dole chłodnicy wody, wiązka silnika od auta z A/T, chłodnica wody od A/T, poduszka skrzyni biegów od A/T, wybierak biegów z linką wybieraka i pedał hamulca od A/T.
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-03-2015, 23:42   

Wow. Całkiem sporo tego, a cenowo jak może wyglądać taka przekładka? Chodzi o samą robocizne.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-03-2015, 08:03   

Napewno jeszcze o czymś zapomniałem. Trochę grzebania będzie. Myślę, ze z 800 zł może kosztować robocizna.
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-03-2015, 09:10   

To sporo, plus do tego części, nie opłaca się, lepiej zapodaj drugiego manuala.
 
 
arsiser 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2015, 16:25   

według tego co piszecie mogę do swojego galanta 97 2,5 v6 automat wsadzić wybierak tip tronik i komp skrzyni od tiptronik i będzie działało ????
jestem zainteresowany , proszę o konkretne odpowiedzi

[ Dodano: 07-04-2015, 01:35 ]
temat umarł ???
_________________

 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 09-03-2016, 20:35   

Halo halo odgrzewam mielonego !! Problem z moim galem się nie skończył wiec chciałbym kupić skrzynie pasująca do mojego modelu. Kto pomoże i poda cały kod f4a42?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2016, 21:01   

Jak Tiptronic, to może być F4A42-2-E6B1, F4A42-2-F6B1, trzeba zdekodować VIN, ale odczytać z fusów dla pewności :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 10-03-2016, 14:53   

Tiptronic. Vin: jmbsrea5axz001142
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.