Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Shogun Pinin - chcialem sie przywitac - kilka pytan
Autor Wiadomość
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-11-2015, 14:29   

Taniej wsadzić MPI do GDI. Skrzynia rodzielcza ma ten zam kształt i wystaarczy ją wymienić ale nie ma wtedy 2d a 4d przy ss4 na drodze szybkiego ruchu szybko ją załatwi.

[ Dodano: 03-11-2015, 14:32 ]
A co do testowania na podnośniku to niemiarodajna metoda. lepiej naprawdę sprawdzić czy na szutrze zostawia 4 ślady po ostrym ruszeniu i czy w zakręt na śliskim wchodzi bokiem - powinien.

[ Dodano: 03-11-2015, 14:37 ]
Metoda mordercza - nie polecam. Stawiamy się opierając przednimi kołami o wysoki krawężnik (nawierzchnia asfalt lub przyczepny beton). Startujemy jak Kubica na OSie. Efektem powinien być totalny smród sprzęgła, zero obrotu jakiegokolwiek koła i zastopownie silnika w konwulsjach po kilku sekundach. A na piachu fontanna piachu spod każdego koła. Takie są auta ze stałym napędem

[ Dodano: 03-11-2015, 14:43 ]
A jeszcze przy wymianie silnika GDi na MPI trzeba wymienić sprzęgło. GDi ma droższe sprzęgło i dwumasowe koło zamachowe, w MPI jest zwykły prosty system za 600 zł.
_________________

 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-11-2015, 19:29   

Hmm, a dlaczego zajedzie sie szybko ss4 przy jezdzie na 4 kola ? Nawet przy predkosciach do 110 ? Szybciej nie jezdze :d. P.s
Wlasnie wykonakem kontynuacje mojego liftu. Wlozylem tylnie kolumny od x traila z naszymi sprezynami i gornym mocowaniem na przod, do tego poliuretan 3 cm i na tyl sprezyna z mazdy pkus poliuretan 3 cm. Z przodu mamy 6,5 cm wyzej a z tylu 6. Jest mega ! Wyglad jak i jazda super !!!!! A amor od xtraila z 2007 roku 30 zl sztuka :d. Teraz felgi z et - 10 i opony 235 70 16 i bedzie pieknie
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-11-2015, 20:01   

Dlatego, że Ss4 ma tylko wiskozę jako dyfer, w pozycji Hll i L blokowaną blokadą kłową, a MPI ma planetarny dyferencjał i wiskozę do podziału mocy.
_________________

 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-11-2015, 20:07   

Czyli niema sensu tego wkladac do mpi ? A producent jak podaje w instrukcji ? Naped na 4 mozna uzywac do jakiej predkosci ?
 
 
mike-s 
Forumowicz

Auto: PININ 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 44
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 03-11-2015, 21:39   

dareqq wrzuc zdjecie jak to wyglada twoje cacko :D
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-11-2015, 23:44   

Wrzuce jak sie rozwidni. Powiedzcie jak to jest z jazda w waszych gdi z zapietymi 4 kolami , mozna leciec 110 autostrada z zapietymi 4 kolami?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 04-11-2015, 06:47   

W vitarze nie można w ogóle jeździć 4x4 po czarnym, wszyscy jeżdżą i nie słyszałem żeby coś się komuś działo.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2015, 08:05   

Bo Vitara ma tak jak MPI normalny dyfer i jego blokadę. Tak jak LC, Landki itp. Co do prędkości maksymalnych w 4H to Mitsubishi nie mówiło ile, tylko enigmatycznie (poczytajcie instrukcję) pisze, że do jazdy autostradowej stosować 2H. Kilka godzin szybkiej jazdy na 4H na pewno grzeje tą wiskozę, co jej nie służy. Nawet u mnie po ostrej jeździe po asfalcie czasami potrafi zaśmierdzieć przez chwilę jak stanę.
_________________

 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-11-2015, 11:35   

Powiedzcie ziomki, po lifcie trza zrobic geometrie ? Przednie kola sa pochylone ku srodkowi.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 04-11-2015, 13:41   

Wypadałoby, ale czy wyjdzie tak jak fabryka mówi, to ciężko powiedzieć. Obniżałeś przedni most?? Pochwal się w końcu zdjęciami!!!
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-11-2015, 21:14   

No , nie obnizalem przedniego mostu i nikt z naszego forum chyba tez tego nie robil a nie jestem pierwsza osoba ktora liftuje pininka i 60 mm. Zdjecia beda , ale w piatek. Jak koncze prace to juz jest ciemno :d , wlasnie nie wiem do konca czemu ma sluzyc obnizenie dyfra.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
  Wysłany: 05-11-2015, 06:49   

Półośki przy lifcie działają pod większym kontem i szybko mogą się przeguby skończyć. Na pajerio.com jest to szerzej opisane.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-11-2015, 07:49   

Hehe, legenda głosi , ale chyba nikomu sie jeszcze poloski nie popsuly :) . w razie w jak te sie zajadą to kupie używki z allegro po 70 zł sztuke i opuszcze ten most. Narazie musze zrobic geometrie.
 
 
spider_st 
Forumowicz

Auto: Pinin 2,0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 40
Skąd: Lublin
  Wysłany: 06-11-2015, 08:23   

dareqq robiłeś coś z panhardem? Czy będziemy jeździć z nierówno wystającymi kołami :D
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-11-2015, 09:58   

Szczerze powiem , ze jakos tragicznie to sie nie rzuca w oczy. Roznica jest moze z centymetr ? Chyba , ze na sztuke zamontuje sie 1 cm dystans na prawe kolo :) efekt ten sam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.