Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Szybkie pytanie] Outlander 2.0 DI-D - CR czy Pompowtryski?
Autor Wiadomość
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-01-2016, 11:13   

musisz koniecznie się przejechać outkiem ,forek przy outku to maluch (bagażnik)

[ Dodano: 19-01-2016, 11:16 ]
hucker napisał/a:
W moim też nic nie śmierci a wręcz przeciwnie czuć jeszcze nowością. Jest jednak jedna wadą która nie tylko wystąpiła w moim miśku co potwierdziło aso , a mianowicie olej silnikowy dostaje się do układu paliwowego.
naprawdę ? pierwszy raz słyszę coś ci ściemniają,znajdz choć jedną taką awarie na forum? ja takowej nie pamiętam,a to oznacza że to nie przypadłość modelu .
_________________

 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 19-01-2016, 11:34   

hucker napisał/a:
Jest jednak jedna wadą która nie tylko wystąpiła w moim miśku co potwierdziło aso , a mianowicie olej silnikowy dostaje się do układu paliwowego.

Byłoby to ew. możliwe jedynie poprzez uszkodzony pompowtryskiwacz, co nie jest wadą silnika jako takiego... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-01-2016, 11:38   

hucker napisał/a:
Jest jednak jedna wadą która nie tylko wystąpiła w moim miśku co potwierdziło aso , a mianowicie olej silnikowy dostaje się do układu paliwowego.
nie wyobrażam sobie takiej możliwości. Układ paliwowy pracuje pod ciśnieniem, więc niby jak? Odwrotny kierunek - tj. paliwo dostaje się do oleju silnikowego jest jak najbardziej możliwy, a w samochodach z DPF nawet często spotykany.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 19-01-2016, 11:38   

lexus napisał/a:
musisz koniecznie się przejechać outkiem ,forek przy outku to maluch (bagażnik)


Auto wymiarowo jest niemal identycznie, ale bagażnik zdecydowanie większy - wczoraj robiłem test wózkowy i o ile w foresterze zajmuje niemal cały bagażnik, tak w outlanderze jest jeszcze sporo miejsca. Tylko mam w głowie cały czas dźwięk traktora... (przyjechałem i odjechałem foresterem, więc miałem co porównać w tym samym czasie) ;) Nie głuchnie się przy prędkości 140km/h?
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-01-2016, 11:42   

Nie twierdzę że to jest często spotykana usterka , tylko mieli w aso parę takich przypadków . Dziwne jest to że przydaża się to w tak świetnym autku . Wcześniej nie słyszałem aby taki przypadek miał miejsce w jakimkolwiek aucie. Warto więc zajrzeć do zbiornika i upawnić się że nie jest oblepiony olejem silnikowym.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 19-01-2016, 11:48   

hucker napisał/a:
Warto więc zajrzeć do zbiornika i upawnić się że nie jest oblepiony olejem silnikowym.

Jeśli to jest zalecenie z ASO - to chłopaki nieźle popłynęli... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 19-01-2016, 13:38   

jeśli masz 'czarne" paliwo to problem leży w uszczelkach pompowtrysków. Twardnieja i przestają spełniać swoją rolę.

 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-01-2016, 14:07   

alojso napisał/a:
Nie głuchnie się przy prędkości 140km/h?
jest alternatywa rocford fosgate
_________________

 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-01-2016, 14:29   

tomko napisał/a:
jeśli masz 'czarne" paliwo to problem leży w uszczelkach pompowtrysków. Twardnieja i przestają spełniać swoją rolę. ,

Nie wydaje mi się , bo auto ma 5 lat a w innych o wiele starszych nie ma takiej przypadłości. Czyli twardnienie uszczelniaczy olejoodpornych jest nie właściwym tropam .
 
 
Asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Wronki
Wysłany: 19-01-2016, 23:21   

Pozostaje jeszcze kwestia tego z jakim przebiegiem i historią auto kupisz. Można kupić takie co ma na liczniku 120tyś (skręcone z 300tyś) i później narzekać że się sypie.

Ja mam auto od pierwszego właściciela, kupiony przy przebiegu 213tyś, obecnie 245tyś. Fakt wymieniłem pompowtryskiwacze (auto na starych miało 140po chipie, po wymianie wtrysków jest ok 160km). Wiem, że przyczyną raczej nie było paliwo (chyba że stacje shell też walą klientów w rogi), natomiast mam swoją teorię co do awarii pompowtrysków - miałem wytarte elementy który współpracują ze sobą podczas "naduszania" pompowtrysku. Dlatego też jako główną przyczynę obstawiam wymianę oleju co 20tyś (tak zalecało ASO), ja wymieniam max po 15tyś.

Tyle odnośnie silnika. Pewnie za ileś tyś KM przyjdzie pora na dwumasę, ale wymienić dwumasę raz na 2XX km to chyba nie powód żeby skreślać auto :)


Każdy silnik ma wady i zalety. Wiem, 2.2 lepiej ciągnie, silniki MIVEC też są fajne, ale traktor z VW też ma zalety: jest tego od cholery (części), prędzej mechanik ogarnia bo to populary motor, a jak części jest dużo to i ceny w razie potrzeby są bardziej przystępne :) Poza tym, po odpaleniu na mrozie sam otrzepuje się ze śniegu ;)
 
 
 
Bulbo 
Forumowicz


Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: miasto moje a w nim
Wysłany: 20-01-2016, 15:39   

jeżeli jeździsz dużo w trasy odpuść ten samochód z każdym przejechanym km robi się w nim coraz zimniej , parują szyby itd do tego nie ma żadnych nawiewów na tył , ogólnie ja nie miałem w swojej karierze gorszego auta , sprzedałem go jak najszybciej mogłem , nie będę tutaj opisywał tej masy pierdół , które poprzednie i obecne samochody miały a Outek akurat nie bo nie :lol: jedyna zaleta to była cena i wielkość
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 20-01-2016, 21:12   

Ja tam w foresterze mam znowu saunę nawet jak ustawię 17 stopni (a przy min. mam znowu szron :P ), więc wahania temperatury nie są mi straszne ;)

Cóż, powoli się rozglądam za takim outkiem. Ponieważ w grę wchodzi tylko zamiana, to mam dość ograniczony wybór (dziś mi autokomis z wawy zaproponował... 27 000 zł dopłaty :D )
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-01-2016, 07:57   

Outek ma bardzo wydajną nagrzewnicę i klimę. Zrobienie sauny czy lodówki w trasie nie stanowi problemu. Problem jest ze sterowaniem klimą - histereza wynosi dobrych kilka stopni, więc albo grzeje jak wściekły, albo chłodzi. Dopiero po ok. 50km dochodził do w miarę ustabilizowanej temperatury. Montowany wzorem niemieckim dodatkowego wiatraczka w rurce do czujnika temperatury w kabinie łagodzi trochę problem, ale i tak daleko do optimum.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 23-01-2016, 19:03   

Jutro jadę po outka (500km w jedną stronę) :) Jakieś rady na co szczególnie zwrócić uwagę? :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-01-2016, 19:18   

na obecność CO2 w płynie chłodniczym, na obecność oleju napędowego w silnikowym, na stan sprzęgła i dwumasy, na stan wtryskiwaczy, na stan hamulców tylnych (kontrola tarcz z zewnątrz i od wewnętrznej strony), na stan turbiny, na stan.... Oczywiście obowiązkowo pomiar grubości lakieru - dzięki szkole Mitsu robię to nawet kupując w salonach ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.