Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana felg z 16-stek na 18-stki i większe...
Autor Wiadomość
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 10-11-2017, 17:01   

Ponieważ kolega nie chce kombinować i mieć problemów co zapewnia ET zalecane przez producenta. Wiem że da się założyć inne ET, ale trzeba przeliczyć żeby nie było problemów. Czyli generalnie chodzi mi o to samo co Tobie.

Co do otworu centrującego to pisałem na szybko z telefonu. Otwór większy najdzie na piastę, lecz się na niej nie wesprze, przez co może pracować na szpilkach. Zapomniałem że Lancer ma szpilki bo mam drugi samochód gdzie koło przykręca się śrubami, :lol:
_________________

 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 11-11-2017, 08:31   

OK , teraz wszystko jasne. :)
_________________

 
 
 
Bart2001 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback Invite 1,8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 177
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 14-11-2017, 13:08   

Przecież standardowo do nowych felg dodawane są pierścienie centrujące które bez problemu ustawiają koło centralnie na piaście. Jeżeli chodzi o używki to bez problemu takie pierścienie można (i moim zdaniem należy) dokupić. ET bez problemu +- 5 wejdzie i nic nie będzie obcierać.
 
 
muka997 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 265
Skąd: Południe Polski
Wysłany: 14-11-2017, 16:01   

rzekłbym że jeśli otwór centrujący jest większy od osadzenia na piaście musisz mieć pierścień centrujący, bo zauważcie że otwory na śruby tzn szpilki nie są pasowe więc koło ma możliwość delikatnego przesunięcia nawet pomimo porządnego dokręcenia koła wszystkie przyśpieszenia i do hamowania będą mieć na to wpływ
możecie mówić że to opowiadanie głupot itp ale będę się tego trzymał że jak otwór za duży to pierścień musi być, przerabiałem to na aucie znajomego który nie chciał sobie powiedzieć że dziwne huczenie przy wysokiej prędkości 130 + i dziwne odgłosy przy brutalnych hamowaniu to może być tego wina dopiero zakład załatwił sprawę :P :P i po założeniu pierścionków problem ustąpił a pare zł na pierścionki nikogo nie zbawi
 
 
luka656 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: łódzkie
Wysłany: 25-11-2017, 17:53   

Panowie
jako że do lancerka X nie są przewidziane felgi 17' stąd moje pytanie
Czy te felgi
https://www.olx.pl/oferta...html#d2c0d66516
będą pasowały i ewentualnie jaki profil opony się nada.
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-11-2017, 19:37   

Bez problemu jest to samo ET rozstaw śrub i otwór centrujący.

Myślę, że wszystkie od ASX podpasują ;)
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 26-11-2017, 09:08   

luka656- profil zależy też od szerokości opony- zastanów jaką byś chciał .
_________________

 
 
 
luka656 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: łódzkie
Wysłany: 27-11-2017, 21:25   

Wydaje mi się że powinna pasować opona 215/50 R17. A może ktoś ma w tym modelu ten rozmiar felgi i ten profil opony. Na forum są zwolennicy felg 16' i 18 i każdy podaje plusy i minusy. A nie znalazłem nic o 17.
 
 
mazin 
Mitsumaniak
102 tys km przebiegu


Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1218
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-11-2017, 22:17   

luka656 napisał/a:
Wydaje mi się że powinna pasować opona 215/50 R17. A może ktoś ma w tym modelu ten rozmiar felgi i ten profil opony. Na forum są zwolennicy felg 16' i 18 i każdy podaje plusy i minusy. A nie znalazłem nic o 17.

Zajrzyj tutaj
Najmniejsza różnica w stosunku do 205/60 R16 to chyba 205/55 R17
_________________
Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 
 
luka656 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: łódzkie
Wysłany: 11-12-2017, 14:12   

A czy jest jakaś metoda aby rozpoznać czy te felgi są oryginalne czy to jakaś chińszczyzna?
 
 
sim_on 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-12-2017, 15:59   

luka656 napisał/a:
A czy jest jakaś metoda aby rozpoznać czy te felgi są oryginalne czy to jakaś chińszczyzna?

oryginalne felgi będą miały otwory na śruby z płaska podkładką
 
 
kmlone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 10
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 14-02-2018, 21:10   

Witam chciałem się dowiedzieć czy nie będzie problemów z założeniem felg 19 cali ET 38?
Jakie opony kupić żeby nie było problemów, ja myślałem na 225/40/19 ??
Dziękuje z Góry za odpowiedz
 
 
Skoczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB Intense Navi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2018
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-02-2018, 14:19   

Zalezy jak szeroka ta felga.
 
 
kmlone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 10
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-02-2018, 01:30   

8.5 cala
 
 
Skoczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB Intense Navi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2018
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-02-2018, 19:08   

8.5" przy ET38 to konieczne rolowanie nadkoli, bo na nominale sie nie schowa w nadkole.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.