[EAxx] Jak odczytać kody błędów |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-07-2017, 15:00
|
|
|
Normalne, że CE się pali bo w tym roczniku błędów nie wymrugasz.
Co do TCL to chyba tak jak napisałem jest to połączone z ASC.
Wg. suplementu:
75 - engine ECU system |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-07-2017, 22:19
|
|
|
tresorex napisał/a: | Ciekawe że CE w ogóle nie mruga
Ja miałem w poprzednim galu TCL i nie pamiętam żeby mi mrugało błędy | Nie będzie mrugac bo silnik jest po standardzie OBDII
Bizi78 napisał/a: | Robert, a TCL z ASC nie jest czasem powiązany . | Manual tego nie precyzuje, dla TCL jest osobna ramka a do ASC inna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 31-10-2017, 17:59
|
|
|
panowie rozszyfrowanie błedów i ich naprawa bo wywalilo mi check i torque wyczytał:
1: p:0403
2: p:1500
403 to poprawcie jak sie myle błąd związany z przepustnicą/EGR-em
1500 z ładowaniem aku?? (gdzies u Hugo w temacie było ze w tym temacie pomogla przeciecie przewodu czerwono-czarnego?? , myle sie??)
prosze o weryfikacje i ewentualną poradę jak je naprawić
dodam ze z autem absolutnie nic sie nei dzieje, żadnego falowania obrotow itd. bledy daly sie swobodnie usunac i po przejechaniu 50 km juz sie nie zapalily...
pozdrawiam
Edit
problem p:0403 rozwiązany, czyszczenie zaworu EGR pomogło, POLECAM zabieg, prosty a efekty widoczne odrazu |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
patrykluki6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 17 Skąd: z domu
|
Wysłany: 06-11-2017, 17:44
|
|
|
Witam czy moglby ktos z forumowiczòw zerknac w link pali mi sie check wedlug mnie to sonda lambda ale chcialbym miec pewnosc.https://youtu.be/N1i_J5NvLjk z gory dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-11-2017, 17:47
|
|
|
11 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
patrykluki6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 17 Skąd: z domu
|
Wysłany: 06-11-2017, 17:51
|
|
|
Czyli sonda ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-11-2017, 20:43
|
|
|
patrykluki6 napisał/a: | Czyli sonda ? | Tak, ta przed katalizatorem. |
|
|
|
 |
patrykluki6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 17 Skąd: z domu
|
Wysłany: 07-11-2017, 10:09
|
|
|
Dzieki wielkie za pomoc |
|
|
|
 |
rafalxxx
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: kutno
|
Wysłany: 07-11-2017, 22:20
|
|
|
Hej, wywaliło mi błąd p0135 podgrzewacz czujnika 02. Czyli sonda za katem do wymiany Czy ktoś z forumowiczów wie czy jest to sonda diagnostyczna czy regulacyjna? Czy przykładowo sonda diagnostyczna denso DOX-0109 będzie odpowiednia? |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 09-11-2017, 13:41
|
|
|
Przed katem DOX-0113, za katem DOX-0109 |
|
|
|
 |
lap-topy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 13 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-12-2017, 16:43 Galant 2,4 GDI
|
|
|
Witam wszystkich
Mam galanta 2,4 GDI , problem jest taki miałem brudną przepustnicę i czyściłem ją jak zwykle raz na 2 lata . Samochód wówczas bardzo ożywa .
Teraz mam taki problem zapala mi się cheack engine ale różnie , raz podczas jazdy jadę jadę i nagle przy zchamowaniu potrafi świecić się cheack engine - " mryga " .( abs się nie zapala - jest sprawny )
Raz muszę zatrzymać się i zresetować komputer i jadę dalej ale do następnego hamowania , a czasem nic się nie dzieje.
Jak jest wilgotno deszcz etc to nawet 500 m nie przejadę , jak jest sucho wszystko ok . ( choś niezawsze możliwe że przypadek )
Dziś zwarłem pin 1 i 4 wymrygało mi silnikiem 92 , ( i chyba 95 ) nigdzie nie mogę doczytać co to może być ( przy drugim i trzecim podejściu dla sprawdzenia na 100% 92 chyba że żle licze najpierw mrygało powoli 9 a potem nieco szybciej 2 , potem chwila przerwy i od początku to samo , przy okazji mrygało ABS ale nie liczyłem może to on wywala te błędy ? )
świece wymieniłem w sierpniu , filtr paliwa też , nie jeżdżę na gazie odłączyłem sześć miesięcy temu. Szkoda mi go postawić żeby stał i gnił bo przyjemnie się nim jeżdzi .
Podpowiedzcie mi coś proszę
Pozdrawiam
P.S brat podpowiedział że mam naderwaną plecionkę i mówi że może lambda coś żle zczytuje , ręce mi opadają a muszę dzieciaki wozić do szkoły |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2017, 17:20
|
|
|
Podłącz pod OBD i będziesz wiedział co to. ELM 327 jak auto po 2000r albo VAG KKL dla wszystkich roczników. Do VAG będziesz potrzebował laptopa z EVOSCAN a do ELM na BT wystarczy telefon. |
|
|
|
 |
lap-topy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 13 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-12-2017, 20:26
|
|
|
tak ale mam kupić ? samochód z 2000 r , zwykłe obd na 2 stacjach diagnostycznych niełączyły się z komputerem w miśku
[ Dodano: 13-12-2017, 18:05 ]
nagrałem film z problemem prosze o sugestie czy wyliczyłem dobrze błąd:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Jeśłi tak to ten błąd podobno ma związek z :
system sprzężenia zwrotnego położenia przepustnicy , co by to nie znaczyło
ale jest oznaczenie 1 i 2 ?
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-12-2017, 22:44
|
|
|
92 i 95. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
lap-topy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 13 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-01-2018, 16:26
|
|
|
i zrobiłem sam bez obd i innch kombinacji
rozebrałem ja przeczyściłem raz jeszcze wymieniłem uszczelkę pomiędzy kolektorem a przepustnicą , przeczyściłem TPS i ustawiłem napięcia na jego wyjściu i śmiga fakt na początku przy temperaturach -3 - 5 opbroty sa na 1200-1400 ale jak się rozgrzeje spada na 950 .
Samochód ożył , przyśpiesza praktycznie od dotknięcia pedału gazu , nie szarpie , równo pracuje
koszt całkowity , uszczelka metalowa oryginalna z wysyłka 30 zł
Czas bezcenny , ale nerwy obecnie 0 , tylko patrze przy odpalaniu żeby się niezaświecił Cheack , narazie jest ok 4 dzień
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|