Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: mkm
18-04-2017, 19:20
Mitsubishi Sondermodell
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20975
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-07-2019, 19:04   

mkm napisał/a:
Jeszcze nie - osiedle wciąż w budowie...

Bardziej mi chodziło o parking.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-07-2019, 19:08   

Za szybko się wprowadzili...
Jak się zapytałem czy nikt cięcia nie słyszał, to usłyszałem, że w co drugim mieszkaniu coś ktoś tnie... a ekip budowlanych jest kilkanaście.
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-07-2019, 19:30   

Grubo :shock:
Ostatnio fantazja złodziei nie zna granic :evil:
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 17-07-2019, 19:34   

mkm, widać że amatorzy, z tego co rozmawialiśmy gdyby znali się na robocie to wzięli by obydwa :wink:
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10676
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-07-2019, 12:16   

mkm napisał/a:
Dzisiaj w nocy ktoś w garażu podziemnym powycinał autom katalizatory..

Jak oni wśligują się pod te auta.....? Podnoszą?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24288
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-07-2019, 22:04   

Marcino, https://www.cda.pl/video/338876826
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10676
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-07-2019, 09:01   

No tak.... piła typu lisi ogon na aku i dawaj.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-07-2019, 23:16   

Nie wiem jak ucięli, ale przy podwiązywaniu wydechu napociłem się sporo...
Niby dosyć wysoki, a wczołgać się pod niego ciężko...



Bzyk_R1, pisał, że koni przybyło na tym braku...
Piłuję Niedźwiedzia i piłuję, a on nie jedzie... Dopiero jak zaczął kopcić dowiedziałem się dlaczego... Ręczny złapał na stałe...

https://youtu.be/06vBS_KTLvY

Ogólnie brak sondy i 2/3wydechu nie zrobiły na nim wrażenia.
Nie licząc hałasu (chociaż uturbione benzyny są ciche) i obaw o pożar podłogi da się podróżować.
Spodziewałem się jęzorów ognia, a tu nic... od czasu do czasu sobie prychnął...
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-07-2019, 23:26   

O Panie ale to nie jedzie :shock: zaprowadź to prędko do RS Motorsport na czipsa.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-07-2019, 23:41   

Najpierw do warsztatu na odblokowanie hamulca :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-07-2019, 21:50   

Hamulce odblokowane. Brak sondy, brak kata.
Rozwiązanie przejściowe.
Temperatura 33stopnie...
https://youtu.be/-YAU-Ot76aU
Bzyk_R1, wykonałem kilka testów po Twoim komentarzu "nie jedzie" i moje wnioski z dzisiaj... Ja nim jeździć nie potrafię :biggrin: .
Jak dopasuję moment do biegów to zaczyna ciągnąć - jak przegapię lub się pospieszę to coś otwiera spadochron :mrgreen:
Fakt faktem jakoś nie wierzę, że ta sonda jest tylko kontrolna i nie ma wpływu na silnik jeżeli wywala CE.
Z ciekawostek - wspawana rura w trakcie dawania w palnik rozgrzewa się od miejsca w którym znajduje się 1/3 katalizatora w obydwu kierunkach.
Ogólnie jak ktoś się pozbył kata i lubi poszaleć to niech uważa na temperaturę układu wydechowego :wink:

Gdybym miał takiego Outka i chciałbym brać udział w Waszym "wyścigu zbrojeń" to przyglądnąłbym się przełożeniom "układu napędowego" :wink:
Wyjątkowo mi nie pasują do upalania (po tych kilkunastu kilometrach :biggrin: )

No i zawieszeniu.
W pełni rozumiem tych, którzy poświęcili prześwit i obniżyli Outka. :biggrin:
Nie wiem jak z dystansami...
Poliuretany na bank robią robotę.

Bez tego - jest niebezpiecznie.
Szczególnie nie lubi "wygładzonych" uskoków , które dobijają jedną stronę zawieszenia. Przy wyższych prędkościach powrót do pełnej stabilności trwa o wiele za długo ( i tu nie wiem czy mniejsze ET, dystans lub to i to poprawią właściwości jezdne i zmniejszą taką reakcję czy spotęgują nerwowe zachowanie się auta).

Jednak jak się jeździ spokojnie i normalnie - nie ma co dłubać przy czymkolwiek - seria jest zupełnie wystarczająca :P
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11118
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-07-2019, 22:14   

Miałem okazję jechać Outkiem, ale bez turbiny. Pierwsze odczucia nawet fajne, ale po rondzie to już trzeba uważać, bo się niebezpiecznie przechyla. Być może miał słabe amory, i to spowodowało taki efekt, ale moim starym Galantem bez kłopotu mogę robić to rondo większą prędkością, i idzie jak po szynach.
_________________

 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 26-07-2019, 23:04   

To teraz wyobraź sobie co ja przeżywam jak mi w 6 sekund setkę robi. Nie nadążam zmieniać biegów ciągle mieszam i ciągle muszę coś mu zmieniać. Teraz przydała by się 6ka z EVO albo jakiś szybki automat.

Jak chcesz się upewnić że sonda jest kontrolna to wepnij porcelanowy opornik 20ohm w dwa czarne kable od grzałki i CE z głowy :wink:

W serii EGT to pikuś. Ale rzeczywiście lubi sobie palnikiem pomiotać

Napęd rzeczywiście do poprawy. Wydłużyć 2 bieg zeby tak ze 110 szedł, dołożyć 6 bieg, rozszerzyć pik momentu na większy zakres nie tylko od 3500-4500 rpm żeby jechał.

Potwierdzam Outlander prowadzi się cudnie na gwincie ale ja nie mogę poświęcić prześwitu. Na dystansach 25mm jest fajna różnica, nie tylko mniej nurkuje ale zrobił się z wyglądu kocur.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.