Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czterołapa pantera
Autor Wiadomość
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-07-2012, 00:15   

Cytat:
Wiem po sobie, ze auto musi w koncu wyjechac, bo im dluzej sie przeciaga grzebanie, tym trudniej dokonczyc projekt.


też tak miałem jednak projekt, szczególnie mechaniczny dobiega końca i można autem normalnie zacząć jeździć :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-07-2012, 06:51   

ja bym najpierw pojeździł trochę...
a może w tzw. międzyczasie pojawi się silnik do dłubania na boku i potem zamiast rozkładać obecny, to tylko wrzucisz drugi - zawsze mniej pracy i przyjemniej się dłubie, gdy silnik na wierzchu
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-07-2012, 09:28   

Krzyzak napisał/a:
może w tzw. międzyczasie pojawi się silnik do dłubania na boku i potem zamiast rozkładać obecny, to tylko wrzucisz drugi - zawsze mniej pracy i przyjemniej się dłubie, gdy silnik na wierzchu

Darku ja juz mam ze dwa takie silniki jeszcze :P wiec jakby co jest w czym dłubac.
Moze i tak zrobie, a np znajde jeszcze kute tłoki.

Dzis chce miske zdjac, ponoc choc raz przy docieraniu trzeba, pozatym cieknie mi z niej :P jak i z uszczelniacza na dole któregos, tak Corteco :roll:
Tylko ta pogoda chora... :o W dodatku podnosnik hydrauliczny sie zepsuł badziewie zwróce, macie jakis do polecenia mały a dobry ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rapart 
Forumowicz
JDM maniak


Auto: Cyborg R Wannabe CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-07-2012, 09:59   

rosomak1983 napisał/a:
została przepustnica :doubt: Rapart ile ma ta z GTO czu z czego to zakładałes...

Nie pamiętam niestety, ale łatwo to obliczyć - ta przepustnica nie posiada żadnej zwężki, więc średnica zewnętrzna minus grubość ścianki. Na zewnątrz jest taka sama jak w 4G92 i pewnie każdym Mitsu. Wyjdzie więc ok. 65mm, ponieważ na zewnątrz powinno być 68mm. Moja jest z GTO/3000GT.
_________________

Mitsubishi Colt CA4A Cyborg R Wannabe
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-07-2012, 12:30   

rosomak1983 napisał/a:
z uszczelniacza na dole któregos, tak Corteco
znaczy NOK w pudełku? - bo były różne...
Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek
dlatego teraz nabijam ciut płyciej albo głębiej i wtedy nie cieknie... też NOKi biorę, bo jednak nie ma za bardzo alternatywy - POSów nie dostałem (HMC nawet nie odpisało) a THO nie widziałem...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-07-2012, 12:56   

[quote="Krzyzak"]znaczy NOK w pudełku? - bo były różne...
Krzyzak napisał/a:
ote="Krzyzak"]Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek

patrzyłem nie ma zadnego rowka czy zadry.

Krzyzak napisał/a:
też NOKi biorę, bo jednak nie ma za bardzo alternatywy - POSów nie dostałem (HMC nawet nie odpisało) a THO nie widziałem...

Ajusa testuje własnie same uszczelniacze sa jakby ciasniejsze i porzadnie mi wyglada ta guma.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2012, 00:51   

Krzyzak napisał/a:
Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek

Miałem tak w Signum 3.2
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 07-07-2012, 03:49   

rosomak1983 napisał/a:
Ajusa

u mnie spod dekla leci jak z fontanny..po 8tkm
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-07-2012, 07:27   

Mówisz o uszczelce pokrywy zaworów czy o uszczelniaczach wałków ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-07-2012, 23:35   

jakoś też ajusa mi się średnio kojarzy - wiem z dobrego źródła, że np. lpg + uszczelka głowicy ajusa = problem po max. roku
generalnie u siebie bym nie zakładał
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-07-2012, 13:08   

Krzyzak napisał/a:
wiem z dobrego źródła, że np. lpg + uszczelka głowicy ajusa = problem po max. roku

tak pod głowice bym nie załozył, no przynajmniej tej grafitowej. Bo ta metalowa jest ponoc bardzo dobra. W kazdym badz razie reszta uszczelek wyglada bardzo solidnie. Na głowice wyglada kiepsko (ta grafitowa)
Jesli mowa o uszczelniaczach, to jak narazie jest ok (w lancerze), a wbijałby sie duzo ciasniej niz Corteco.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-07-2012, 17:04   

rosomak1983 napisał/a:
uszczelce pokrywy zaworów
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-07-2012, 17:39   

Wymiana uszczelniacza wału, pompy oleju a takze uszczelek pod deklem pompy nasaczonych loctite. Uszczelniacze Ajusa, w lancerze suchutko wiec i tutaj trzeba zastapic było bardziewne corteco :D Powolutku do przodu z powodu zapracowania działam nocami. :D


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-07-2012, 02:45   

Auto gałgan olejowy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-07-2012, 06:32   

dasz znać, jak się sprawują te ajusy
u mnie w bordowym NOK przestał cieknąć - po wymianie oleju na 5W50 Mobila
zresztą nie wiem nawet czy był to uszczelniacz (wymieniany kilkaset km wcześniej), bo nie miałem czasu tego porozkręcać...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.