Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3 |
Autor |
Wiadomość |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-11-2012, 11:26
|
|
|
Co tu dużo mówić ...
Kozacka Czarna Pantera |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2012, 20:14
|
|
|
piękne GTO, ale zmień felgi bo ni jak nie pasują ... |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 28-11-2012, 01:26
|
|
|
no jakies JDM pewnie kupie, cos ala JDM Rota Drift z GTR, taki wzorek zawsze mi najbardziej sie podobal.. ale puki co nie teraz pojezdze na tych co sa |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-11-2012, 15:13
|
|
|
zapytam raz jeszcze - trafiłeś z ogłoszenia czy na aukcji ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 30-11-2012, 21:14
|
|
|
ogloszenie, nic nie licytyowalem |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 13-02-2013, 15:04
|
|
|
mam takie pytanko czysto techniczne, gdyz nigdy wczesniej nie mialem do czynienia z mlodszymi autami ktore maja imobilizer, tylko same starocie bez tego ustrojstwa, jak w polsce sobie poradzic jesli ma sie tylko jednek kluczyk i np zaginie... co wtedy sie robi?? i ile to kosztuje |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4172 Skąd: Andrespol/Radków
|
Wysłany: 13-02-2013, 15:38
|
|
|
Tomku, jedziesz do dobrego punktu gdzie dorabiają kluczyki, oni odczytują jaki jest model imo w środku i dorabiają Koszt z tego co pamiętam, to w zależności od imo od 250zł w górę. |
_________________ ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 13-02-2013, 15:57
|
|
|
Możesz też nowe ECU z IMO+kluczyki ale to droższa zabawa i bardziej pracochłonna..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13-02-2013, 22:14
|
|
|
TommiCrazy, teraz dopiero doczytałem że 3kgt masz. gratki z zakupu ale:
a) zabieraj się za gala i stariona a nie kasę na dupowozy wydajesz
a) zmień te ochydne felgi jak już go masz |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 13-02-2013, 22:18
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | mam takie pytanko czysto techniczne, gdyz nigdy wczesniej nie mialem do czynienia z mlodszymi autami ktore maja imobilizer, tylko same starocie bez tego ustrojstwa, jak w polsce sobie poradzic jesli ma sie tylko jednek kluczyk i np zaginie... co wtedy sie robi?? i ile to kosztuje |
Łatwiej jest dorobić teraz póki masz niż potem. Później nie jest kolorowo i z tego co wiem, to mało kto potrafi temu zaradzić. Przeważnie kończy się kastracją immo jeśli jest taka możliwość. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 14-02-2013, 10:35
|
|
|
zmienie felgi zmienie panie Jogurt puki co mam pare innych wydatkow a co do imobbilizera to kwestia suzuki swifta w polsce nalezacego moich rodzicow, przywieziony chyba z holandii jakis czas temu, ale byl z jednym kluczykiem , wiec chcieli dorobic na "wszelki" wypadek.
a co do galanta i stariona, to swoja droga , przygnebiajacy jest ten fakt ze te auta sa w polsce bezczynne a ja "kariere" moge robic wlasnie w angli ... normalnie spac ostatnio niemoglem |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 15-02-2013, 18:55
|
|
|
jogurt, a ty nie mowiles ze planowales sie wybrac do niemiec na zlot mitsubishi w tym roku??? pamietesz kiedy to mial byc i gdzie dokladnei w niemczech?? musze sobie wolne na to zarezerwowac, i zobacz czy ew przyjade tam starionem z polski czy gto z uk |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 10-04-2015, 21:18
|
|
|
po praktycznie 2 latach postoju nieruchomo, starion zostal wyciagniety z czelusci , i wkoncu trzeba zrobic z nim porzadek.
Pytanko .. czy silnik stariona 4g63T SOHC , moze byc odbudowany na czesciach z silnika DOHC np z wczesnych evo/eclipse?
czy tloki i korby ktore dedykowane sa dla mlodszych 16V moga byc bez problemu uzyte w 8V?
(pytam bo kiedys zakupilem nowki i dotej pory sa w pudelku, tylko kwestia tereaz czy niezrobilem zbednego zakupu)
Auto jest obecnie u kolegi MIKERA na slasku, i tam zostanie jeszcze przez jakis czas.
czy ktos osobiscie mial wglad w roznice tych dwu generacji dwulitrowek? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-04-2015, 11:30
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | Pytanko .. czy silnik stariona 4g63T SOHC , moze byc odbudowany na czesciach z silnika DOHC np z wczesnych evo/eclipse? |
Z eclipse 1G 89-92 jest szansa sa to 6 bolty, mozliwe ze wał i panewki badz nawet korby beda pasowac. Ale tłoki raczej nie, inne wciecia na zawory kształt góry tłoka, chyba nie ma sensu wsadzac na głowice SOHC tłoki z DOHC bo tłoki z 4g63T SOHC z tego co pamietam sa wypukłe a DOHC turbo wklesłe. A z zadnego evo nie bedzie Ci nic pasowac. Wszystkie evo to 7 bolty inna konsrukcja silnika rozmiary wszystko inne w zasadzie. Chyba ze chcesz zrobic Frankensteina... ale to nie ma sensu. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|