Przesunięty przez: roch_27 22-09-2008, 20:13 |
[EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
ViBeZ
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 113 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-11-2020, 18:29
|
|
|
Słyszałem o tym ale w sumie nigdy w żadnym aucie nie stosowałem. Zdaje to egzamin? Myślisz że w tym przypadku zda? Wiesz... jednak te otwory i nacięcia w tarczy swoje robią. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11155 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-11-2020, 21:12
|
|
|
Pisk klocków podczas hamowania, to wynik słabej izolacji klocek-zacisk. Wiem, że to dziwnie wygląda, ale kiedyś miałem taki kłopot, i pasta pomogła. Nie wiem, czy konstrukcja tarczy ma tu jakieś znaczenie. Na pewno będzie głośniej podczas hamowania, ale nie sądzę, żeby piszczało. Może niech się wypowie osoba, która miała takie tarcze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10703 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-11-2020, 14:09
|
|
|
Miałem nacinene tarcze kiedyś ale nic mi nie piszczało. A czy klicki mają podkładki antywobracyjne? Taka blaszka z gumą? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 16-11-2020, 12:30
|
|
|
Witam wszystkich
czy mozecie polecic mi dobry zestaw tarcz i kllckow na przod do mitshubishi galant 2,5 v6 2000 r 160km bo juz nie mam glowy do tego
JMBSNEA5A1Z000105
z gory dziekuje |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10703 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-11-2020, 13:34
|
|
|
ATE, np. lub TRW tasze, albo Brembo |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Ajron
Forumowicz

Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 193 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2020, 07:38
|
|
|
Tarcze polecam szczerze firmy Rotinger, u mnie z klockami Brembo bardzo fajnie pracują, nie piszczą.
W sumie niedługo będę miał tanio na sprzedaż swój komplet, jakbyś był zainteresowany |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10703 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-11-2020, 16:22
|
|
|
Jak sprzedajesz używki znaczy ze znalazłeś coś lepszego czyli swap ba duże heble pewnie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Ajron
Forumowicz

Auto: EA5A 1999 AT i EC5W 1997 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 193 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-11-2020, 13:47
|
|
|
No coś tam w planach mam... Wciąż tarcze Rotinger + klocki Brembo, więc będę miał porównanie części tej samej jakości. |
|
|
|
 |
Turtles
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022 Posty: 28 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-03-2023, 18:06
|
|
|
Turtles, wszystko będzie pasować, jeśli chodzi o hamulce tylne o niczym nie zapomniałeś. Ewentualnie może być jeszcze problem z linkami hamulca ręcznego lub do wymiany elastyczne przewody hamulcowe, ale to raczej rzadkość.
Co do tarcz kotwicznych to zamienników brak, dostępne tylko oryginalne, cena ok. 600 zł za sztukę. Jakby co piaskuję i maluję poliuretanem same tarczę kotwiczne oraz dorabiam osłony do oryginalnych tarcz i tak to wygląda:
 |
|
|
|
 |
Turtles
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022 Posty: 28 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-03-2023, 07:03
|
|
|
Turtles napisał/a: | chyba juz lepiej nowe | te z linka też są regenerowane
ale ja kupowałem przednie 2-tłoczki regenerowane (SKV albo NTY) i jeżdżą bardzo dobrze |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-03-2023, 18:00
|
|
|
Firma A.B.S. jest w porządku, ale tak pisze Krzyzak, one są regenerowane, więc możesz kupić jakiekolwiek inne, tańsze.
Jesteś pewien, że z Twoich tarcz kotwicznych niewiele zostało (mam na myśli tarczę kotwiczne, czyli to do czego mocuje się mechanizm hamulca ręcznego, nie same osłony tarczobębnów)? |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 09-03-2023, 20:41
|
|
|
Hugo, dokładnie same tarcze są dość pancerne,tylko te osłony to dramat
Ostatnio tez walczyłem z tym i dorobiłem na nity z LT/Sprinter
Roboty było sporo ale efekt zadowalający
Te Twoje wypiaskowane lux |
|
|
|
 |
ZEKORI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 42 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 09-03-2023, 21:28
|
|
|
Ja bym popytał w zakładach gdzie regenerują zaciski, bo ja w tamtym roku za regenerację tylniego zacisku zapłaciłem 190 zł. Z wypiaskowaniem ze wszystkim. |
|
|
|
 |
|