Podłączenie ECU-PC i ECU-Palm |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:27
|
|
|
U mnie działa z ładowarką od telefonu tyle że w domu więc w aucie też musi działać . |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2011, 19:33
|
|
|
Takie sobie drobne pytanie, jakie powinny być ustawienia Com 1 w WinXP do połączenia ECU+, HHH, TMOLogger, PalmEmulator + MMCD2 z dodge stealth '91, ECU MD159966?
Za cholere nie mogę się podłączyć. Może macie jakiś sposób na sprawdzenie poprawnego działania ECU? Led'em, żarówką, miernikiem. Po podłączeniu kabla zaświeca się lampka ABS, po wyjęciu gaśnie, czyli powinno być ok, a na powyższych programach albo "Serial no connect" albo "Datalogger not found or lacking power".
Pozdro Wszystkim Miśkowcom |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 06-03-2012, 17:17
|
|
|
Sprawdź czy kabelek masz prawidłowy. Na tej stronie z diodą i rezystorem schemat jest ok - piny są prawidłowo oznaczone jednak na zdjęciu jest to źle polutowane. Także proszę się nie sugerować zdjęciem a schematem i oznaczeniem pinów.
Mi osobiście udało się dziś podłączyć ecu do laptopa bez RS232. Użyłem przejściówki z USB na RS232. Komunikacja była bezproblemowa. Działa z TMO datalogger, natomiast nie udało mi się uruchomić z ECU logger. Może mam złą wersję. Jeśli ktoś jest bardziej zainteresowany tematem chętnie udziele wskazówek .
Podłączyłem Lancer IV 4G15. |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-03-2012, 18:28
|
|
|
Powie mi ktoś czy parametry pracy mojego silnika są OK?
Padła mi grzałka w lambdzie, a ponieważ dostęp jest gorzej niż tragiczny będę musiał jescze chwilę tak pojeździć.
Na moje oko wszystko wygląda OK, ale jakiś ekspert?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 12-03-2012, 22:40
|
|
|
sonda widać że pracuje, a rozgrzeje się od spalin, może troszkę później |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
mani4c
Forumowicz

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2012, 06:56
|
|
|
Hej Panowie,
Zamierzam sobie kupić taki o to wynalazek i spiąć go przez BT z moim Androidem:
http://allegro.pl/bezprze...2218084303.html
Jakich danych mogę się spodziewać z OBD2 w CJ0 z końcówki 99 r.? |
_________________ Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 01-05-2012, 13:43
|
|
|
mani4c napisał/a: | Hej Panowie,
Zamierzam sobie kupić taki o to wynalazek i spiąć go przez BT z moim Androidem:
http://allegro.pl/bezprze...2218084303.html
Jakich danych mogę się spodziewać z OBD2 w CJ0 z końcówki 99 r.? |
Nie kupuj tego szkoda pieniędzy. Jak zepniesz z androidem to możesz sobie zobaczyć takie parametry jak prędkość, obroty itp. w dodatku działa to z lekkim opóźnieniem. Niby ma opcje błędów ale z passatem miał problemy, a z fordem w ogóle nie chciało się łączyć, myślę że z misiakiem będzie miał jeszcze większe. Jeśli chodzi o kompa to też za wiele możliwości z tym nie ma. Muszą być przystosowane programy do tego wynalazku. Najlepiej kupić sobie o połowę tańszy przewód KLL (gdzieś czytałem że z misiami też działa i to chyba nawet w tym wątku, ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi). |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 08-05-2012, 08:23
|
|
|
mani4c napisał/a: | Hej Panowie,
Zamierzam sobie kupić taki o to wynalazek i spiąć go przez BT z moim Androidem:
http://allegro.pl/bezprze...2218084303.html
Jakich danych mogę się spodziewać z OBD2 w CJ0 z końcówki 99 r.? |
Mam taki interfejs i jezeli masz pelne OBD2 to sciagniesz wszystko co mozna uzyskac z silnika. Wiem ze dziala z androidem ale ja sie tym bawie programem OBD Gauge pod WM6.5 i pieknie to dziala. Natomiast jesli masz auto z 99 to nie wiem czy masz juz OBD2. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 12-05-2012, 20:57
|
|
|
witam mam palma vx +kabelek ,łączyło się to z coltem ca ,ale po dłuższym postoju bateria pada do tego stopnia ,że muszę robić reset aby się palm uruchomił ale po tym zabiegu ,
znika program mmcd.podpinam pod kompa przez RS ,ale brak jakiejkolwiek reakcji ze strony
kompa ani palma. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 14-05-2012, 23:36
|
|
|
a w PC jest program PALM DESKTOP?
wyczerpanie baterii i przez to kasowanie pamięci to największy minus palmów, nie wolno do tego dopuścić
możesz poszukać kabel [PALM -< RS+USB] miałem taki do Palma IIIc, może do Vx też znajdziesz |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
pilich
Nowy Forumowicz
Auto: L200 DID '07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-01-2013, 14:53
|
|
|
Witam.
Rozpinałem ostatnio wtyczkę od poduchy wymieniając filtr kabinowy w L200 z 2007 roku i muszę skasować błąd poduszki. Mam kabel polski ELM327 v2.0 który używam wraz z MultiEcuScan do pojazdów grupy FIAT. Czy tym kablem połączę się z L200 i wykasuję błąd poduszki?? Jaki program najlepszy do Mitsubishi na laptopa?? Z góry dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21016 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-01-2013, 15:55
|
|
|
Błędu jaśka chyba tym nie skasujesz, tylko ASO .
Programy dla elma: MAXITEST, PCMSCAN, scan xl...
Następnym razem pamiętaj jak grzebiesz przy poduszkach to odłącz wcześniej aku .
Pozdrawiam. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
pilich
Nowy Forumowicz
Auto: L200 DID '07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-01-2013, 09:21
|
|
|
No teraz już wiem żeby aku odłączyć Czy ktoś potwierdzi że błędu poduszki w żaden sposób nie skasuję w L200? |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 17-01-2013, 13:31
|
|
|
w Colcie 2005 błąd skasowałem CDIFem
wykrył dokładnie błąd prawego czujnika i dał się skasować
i trochę nie ten temat - patrz post pierwszy - jakby ktoś mógł wydzielić |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Sedinix
Mitsumaniak
Auto: Galant 1999r SE 2.5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 63 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 16-03-2013, 21:47
|
|
|
Witam
Panowie bo już mi głowa pęka i zlewają się litery na monitorze nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej odpowiedzi. Jakie złacze OBD posiadam (OBDI, OBDII, JOBD) samochód to Galant EA5W 2.5 V6 rok produkcji 1999 luty. Szukam sposobu na podpięcie się do auta i sprawdzenie/wykasowanie błędów. VIN
Posiadam telefon z androidem i taki elm 327 to wygodne rozwiązanie ale w tej chwili każdy kabel lub skaner który umożliwi mi diagnostyke auta pomoże mi spokojnie zasnąć.
Bardzo proszę o wyrozumiałość i pomoc. |
|
|
|
 |
|