TomchuckGarage |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-03-2019, 18:22
|
|
|
Jakby Ci kiedyś w ręce wpadł ten silnik z automatem to daj znać. Wsadzimy do Galanta |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 10-03-2019, 20:27
|
|
|
Widzę że galant będzie miał u Ciebie dożywocie
Ciężko dorwać te silniki, łatwiej całe auto kupić
Wkładaj 6a13tt i po kłopocie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-03-2019, 22:45
|
|
|
tomchuck napisał/a: | Widzę że galant będzie miał u Ciebie dożywocie | Chyba tak, na razie przynajmniej nie widzę możliwości rozstania się z tym autem. tomchuck napisał/a: | Wkładaj 6a13tt i po kłopocie | Mowy nie ma, żadnych silników z turbo, tylko wolnossące. |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-03-2019, 16:08
|
|
|
Hugo, jak dokończymy z tomchuckiem mojego Gala i będzie okazja się spotkać to dam Ci się przejechać i zobaczysz czy 3.5L nie wystarczy |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10665 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-03-2019, 23:09
|
|
|
Mi by tam starczyło 3.5 na jedną ośkę....:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 13-03-2019, 16:28
|
|
|
Hugo;
Też unikałem turbo, ale małymi kroczkami dochodzę do wniosku że to nieuniknione, A parametry oferuje fajne
mati:
Ciekawe ile uda sie wykrzesać... jak dojdziemy do 250KM to będzie spoko
Marcino:
Czy mi się wydaje, czy zostałem zacytowany przez Ciebie? Aż powiało sławą hehe
A tak ogólnie co do silników 3,5 to upolujcie taki z pajero evolution i wkładamy do jakiegoś galanta Moc jak w vr4 ale w wolnossącej wersji |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2019, 10:58
|
|
|
tomchuck napisał/a: | Hugo;
mati:
Ciekawe ile uda sie wykrzesać... jak dojdziemy do 250KM to będzie spoko
|
Zmianami, które mam w planach, w Australii wyciągają 160kW na kołach więc myślę, że te 250 jest w zasięgu: http://www.youtube.com/watch?v=YGzYs7xrcps
tomchuck napisał/a: | A tak ogólnie co do silników 3,5 to upolujcie taki z pajero evolution i wkładamy do jakiegoś galanta Moc jak w vr4 ale w wolnossącej wersji |
Problem w tym, że tych aut wyszło tylko 2500 szt., chociaż parę ogłoszeń już widziałem, ale niestety ze zdrową budą |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 15-03-2019, 20:31
|
|
|
To całkiem fajne wyniki im wychodzą Oby u Ciebie też się udało
Ja ostatnio widziałem filmik z jakimś ecli 3,8 po zmianie dolotu, wydechu z kolektorami i strojeniu wygrzebali 330KM na silniku
Co do pajero, to wiem że rarytas... Ja poluję na silnik z diamante 30m i znajduje jedynie z wschodniej części Rosji |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 28-03-2019, 16:33
|
|
|
Zrobiłem przymiarkę kół które dostałem z ecli lecz jedna miała uszkodzoną oponę dlatego wcześniej nie zakładałem. Ale musiałem zrobić próbę jak sie będzie jeździć na 19 calach No i generalnie nie jest źle tylko opony za szerokie bo 255. Zmieni się na 225 i będzie dobrze. Teraz trzeba pomyśleć nad kolorem, bo opcje są w sumie cztery... Czerne, miedziane/brązowe, grafitowe lub po prostu bez zmiany, srebrne tylko odświeżone
A tak gruz na nich wygląda. W sumie jedyne co mi się podoba to że ładnie sie licują z budą
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 28-03-2019, 19:22
|
|
|
tomchuck napisał/a: | W sumie jedyne co mi się podoba to że ładnie sie licują z budą |
No nie porywają
Malujesz proszkowo czy na mokro? |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 28-03-2019, 21:08
|
|
|
No nie porywają... na pocieszenie może być to że genesis coupe ma prawie identyczne fabrycznie A taki ma być chyba następca ecli, więc przyzwyczajam sie już teraz
Malował będę raczej na mokro, bo tyły sa ładne, żadnej oksydacji nie ma, więc piaskować nie trzeba. Fronty też tylko delikatne zarysowania mają, także matowanie i do dzieła |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 28-03-2019, 22:31
|
|
|
No to bym się pobawił kilkoma kolorami - od czarnego przez grafit do jasnego srebra.
Wnętrze na czarno do pierwszego rantu. Ramiona albo jasne boki i grafitowy wierzch, albo odwrotnie. Z odcięciami, bez cieniowania.
Tak to widzę |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10665 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-03-2019, 07:09
|
|
|
mkm napisał/a: | No to bym się pobawił kilkoma kolorami - od czarnego przez grafit do jasnego srebra.
Wnętrze na czarno do pierwszego rantu. Ramiona albo jasne boki i grafitowy wierzch, albo odwrotnie. Z odcięciami, bez cieniowania.
Tak to widzę |
To wtedy wartość lakierowania przewyższy wartość felg.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-03-2019, 07:39
|
|
|
Zostaw srebrne, nie ma lepszego koloru do alufelg. tomchuck napisał/a: | genesis coupe | Świetne auto, masz gust. |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 29-03-2019, 19:07
|
|
|
Marcino napisał/a: | mkm napisał/a: | No to bym się pobawił kilkoma kolorami - od czarnego przez grafit do jasnego srebra.
Wnętrze na czarno do pierwszego rantu. Ramiona albo jasne boki i grafitowy wierzch, albo odwrotnie. Z odcięciami, bez cieniowania.
Tak to widzę |
To wtedy wartość lakierowania przewyższy wartość felg.... |
Jeśli na mokro to malowałbym sam, więc koszty nie były by takie kosmiczne. Tylko malowanie w kilka kolorów nie jest w moim guście... Kojarzy mi sie z chińskimi felgami i tymi na niektórych nowych autach, czarne z polerowanym frontem... Także kolor będzie jeden.
Co do srebrnego to jakoś nigdy nie przepadałem za takim kolorem, ale w tym przypadku chyba jednak będzie to najlepsza opcja, bo pasuje do tych brzydkich srebrnych lamp. Gdybym miał czarne lampy to felgi też byłby ciemne
A na Genesisa choruje już od roku chyba. Super auto. Gabarytowo i wagowo jak ecli 4g, też 3,8 ale 300KM rwd, do tego lpg i mamy idealne auto na co dzień
A w polifcie skrzynia 8 biegowa która też mnie kusi Tylko że 3,8 w nim już z GDI |
|
|
|
 |
|