 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Całoroczne gumki :) |
Autor |
Wiadomość |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 08-08-2022, 13:25
|
|
|
Od siebie mogę dopowiedzieć, że moje Klebery przebiły w tym roku 70k km przebiegu i przed zimą zdecydowanie będą już do wymiany. Ostatniej zimy dostrzegałem już lekkie problemy z uślizgami na śniegu, choć nadal prowadzenie było przewidywalne.
W cieplejsze miesiące problemów z prowadzeniem nie ma. Natomiast widać już spore zużycie tych opon. Mimo że bieżnika jeszcze jest ok 4 mm, to widać już spękania na krawędziach. Lato jeszcze przejeżdżą, ale na jesieni wpadną nowe opony. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10689 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-08-2022, 10:29
|
|
|
tościk napisał/a: | Od siebie mogę dopowiedzieć, że moje Klebery przebiły w tym roku 70k km przebiegu i przed zimą zdecydowanie będą już do wymiany. |
To jest dobry dówd na to ze w Tiguanie moje letnie z przodu sa po 70tyś km tez po zimie do wymiany. Co oznacza ze zmieniajac na zimówki schodziły szybciej niz wielosezon. Czyli letnia fabryczna ECO tez sie zużywa |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|