Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Całoroczne gumki :)
Autor Wiadomość
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 08-08-2022, 13:25   

Od siebie mogę dopowiedzieć, że moje Klebery przebiły w tym roku 70k km przebiegu i przed zimą zdecydowanie będą już do wymiany. Ostatniej zimy dostrzegałem już lekkie problemy z uślizgami na śniegu, choć nadal prowadzenie było przewidywalne.
W cieplejsze miesiące problemów z prowadzeniem nie ma. Natomiast widać już spore zużycie tych opon. Mimo że bieżnika jeszcze jest ok 4 mm, to widać już spękania na krawędziach. Lato jeszcze przejeżdżą, ale na jesieni wpadną nowe opony.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10689
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-08-2022, 10:29   

tościk napisał/a:
Od siebie mogę dopowiedzieć, że moje Klebery przebiły w tym roku 70k km przebiegu i przed zimą zdecydowanie będą już do wymiany.

To jest dobry dówd na to ze w Tiguanie moje letnie z przodu sa po 70tyś km tez po zimie do wymiany. Co oznacza ze zmieniajac na zimówki schodziły szybciej niz wielosezon. Czyli letnia fabryczna ECO tez sie zużywa
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.