Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-12-2019, 17:03   

Filtr paliwa bym sprawdził/wymienił, i filterek przy pompie paliwa w zbiorniku. Paliwa może brakować, jak dostanie mocno w palnik. Tak sobie gdybam tylko.
_________________

 
 
 
Robert74 
Forumowicz

Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 44
Skąd: otwock
Wysłany: 19-12-2019, 17:04   

I to jest myśl, jutro sprawdzę .Jeszcze zastanawiam się jak wygląda regulacja.Napiszę niefachowo.Mieszanka w silniku tworzy się z powietrza dostarczanego przez gardziel przepustnicy,z powietrza przechodzącego przez krokowca i jest jeszcze plastikowy wkręt regulacji wolnych obrotów. jak to wyregulować wkręt i krokowaca ,oba te elementy niezależnie zwiększają lub zmniejszają obroty?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-12-2019, 17:21   

Wkręt regulacji wykręć, a potem delikatnie wkręcaj, aż zacznie unosić przepustnicę. Od tego punktu wkręć jeden obrót, i wtedy sprawdź. Niestety nie znam wartości uchylenia przepustnicy, ale możesz to zrobić metodą prób, i błędów. Dlatego zawsze pamiętaj o ile wkręciłeś, lub wykręciłeś śrubę. Ten jeden obrót to wartość przypuszczalna. Co do plastikowej śruby, to ciężko coś powiedzieć. Ja bym jej nie ruszał, ewentualnie pamiętać dokładnie ile była wkręcona, co by można było wrócić w dokładnie to samo miejsce.
_________________

 
 
 
Robert74 
Forumowicz

Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 44
Skąd: otwock
Wysłany: 19-12-2019, 18:37   

nie ,nie piszę o wkręcie podpierającym przepustnicę ,na wolnych obrotach jest całkowicie zamknięta ,a linka luźna,chodzi mi o plastykowy wkręt regulujący obroty ,dopływ powietrza .
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-12-2019, 21:50   

Wydaje mi się, że na przepustnicy powinna być szczelina. Otwórz ją troszeczkę, i sprawdź jak będzie reagował. Na początku może być niestabilnie, bo krokowy musi się dopasować.
_________________

 
 
 
Robert74 
Forumowicz

Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 44
Skąd: otwock
Wysłany: 20-12-2019, 15:25   

Dziękuję za porady, auto pracuje w miarę dobrze chyba był lekko nieszczelny przewód podciśnienia ,w zagięciu,odwróciłem też magnesy w krokowym o 180 stopni ,można to zrobić ,pracuje równo,po załączeniu świateł ,obroty lekko spadają by po sekundzie wrócić do poprzednich.
Spokojnych Świąt życzę .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.