 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-12-2019, 17:03
|
|
|
Filtr paliwa bym sprawdził/wymienił, i filterek przy pompie paliwa w zbiorniku. Paliwa może brakować, jak dostanie mocno w palnik. Tak sobie gdybam tylko. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 19-12-2019, 17:04
|
|
|
I to jest myśl, jutro sprawdzę .Jeszcze zastanawiam się jak wygląda regulacja.Napiszę niefachowo.Mieszanka w silniku tworzy się z powietrza dostarczanego przez gardziel przepustnicy,z powietrza przechodzącego przez krokowca i jest jeszcze plastikowy wkręt regulacji wolnych obrotów. jak to wyregulować wkręt i krokowaca ,oba te elementy niezależnie zwiększają lub zmniejszają obroty? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-12-2019, 17:21
|
|
|
Wkręt regulacji wykręć, a potem delikatnie wkręcaj, aż zacznie unosić przepustnicę. Od tego punktu wkręć jeden obrót, i wtedy sprawdź. Niestety nie znam wartości uchylenia przepustnicy, ale możesz to zrobić metodą prób, i błędów. Dlatego zawsze pamiętaj o ile wkręciłeś, lub wykręciłeś śrubę. Ten jeden obrót to wartość przypuszczalna. Co do plastikowej śruby, to ciężko coś powiedzieć. Ja bym jej nie ruszał, ewentualnie pamiętać dokładnie ile była wkręcona, co by można było wrócić w dokładnie to samo miejsce. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 19-12-2019, 18:37
|
|
|
nie ,nie piszę o wkręcie podpierającym przepustnicę ,na wolnych obrotach jest całkowicie zamknięta ,a linka luźna,chodzi mi o plastykowy wkręt regulujący obroty ,dopływ powietrza . |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-12-2019, 21:50
|
|
|
Wydaje mi się, że na przepustnicy powinna być szczelina. Otwórz ją troszeczkę, i sprawdź jak będzie reagował. Na początku może być niestabilnie, bo krokowy musi się dopasować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robert74
Forumowicz
Auto: galant 1,8td 1987 i 2,4 z 86r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: otwock
|
Wysłany: 20-12-2019, 15:25
|
|
|
Dziękuję za porady, auto pracuje w miarę dobrze chyba był lekko nieszczelny przewód podciśnienia ,w zagięciu,odwróciłem też magnesy w krokowym o 180 stopni ,można to zrobić ,pracuje równo,po załączeniu świateł ,obroty lekko spadają by po sekundzie wrócić do poprzednich.
Spokojnych Świąt życzę . |
|
|
|
 |
|
|