Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podnieść moc w cari?
Autor Wiadomość
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-07-2008, 08:17   

marexi napisał/a:
a IMMO nie jest przypadkiem w liczniku?


Nie. To nie licznik steruje silnikiem tylko ECU i to ECU odczytując m.in. prędkość z sensora przy skrzyni odpowiednio steruje silnikiem więc jak mu będzie za szybko wg normy na japonię to zrobi ci odcinkę.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 21-07-2008, 12:11   

hmmm powiem szczerze ze w polsce nie ma gdzie jechac powyzej 180:) a zawsze zabawic sie mozna i wrocic do poprzedniej wersji:) moze ktos pomoze mi szukac numeru tego ECU? ja tam lubie kombinowac:) a jak nie to zaraz walki sie obrobi i cos jeszcze tylko nie wiem co dokladnie jeszcze:)
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-07-2008, 12:17   

marexi napisał/a:
tylko nie wiem co dokladnie jeszcze

kanały dolotowe, koło zamachowe :D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-07-2008, 13:03   

Generalnie łatwiej będzie cały silnik 1.8 GDI wziąć z japonii wraz z osprzętem, komputerami, reszta gratów... tylko PO CO? Nie lepiej i taniej kupić mocniejsze/lżejsze/szybsze auto?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-07-2008, 14:02   

Taka dobra zasada chcesz wiecej mocy -> kup sobie większy silnik lub auto z większym silnikiem.

Krzychu
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 24-07-2008, 23:00   

Dear Marek Jedrzejewski, Poland


We, the Customer Relations Dept.,Mitsubishi Motors Corporation have today duly received your email on captioned via
Mitsubishi Cable Industries, LTD who is an independent company and not an automobile company.

Taking this opportunity, we thank you for your patronage with a Mitsubishi Carisma.

As for your inquiry, as a manufacturer, we do not recommend you to install another engine computer to your vehicle instead of the original one because of different design. As we have never experienced such modification, we do not have any data if such modification works or not.

Thus, we can not provide you with our comments on this matter. Virtually, we would not agree to make such a modification.

If you have done such modification, we, Mitsubishi Motors Co., are entirely free from any liabilities arisen from such modification.

Should you have any further inquiry, please consult this matter with our authorized distributor/dealer in Poland.

Our distirbutor's contact address is as follows:

MMC Car Poland Co., Ltd.
Address: Szyszkowa 35/57, 02-285, Warsaw, Poland
Phone: 48-22-878-3700
Fax: 48-22-878-3710


We appreciate your kind understanding on the above.

Yours faithfully,

M. Fukushima, Manager/H.Kaiho
Customer Relations Department
(Overseas Customer Service)
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION

----- ???: Kaigai-Email Kyakukan/EXTERN/MMCX ??日:

Ja z niiemca jestem naprawde dobry, napisalem do nich ale juz odp nie rozumuje:) wiec jakby ktos mogl mi przetlumaczyc to cos to bylbym wdzeiczny:)
a chodzi o to ze sie pytalem jakby to bylo z sama zmiana ECU z japonskiej wersji do naszej europejskiej:)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-07-2008, 10:24   

Cytat:


My, Customer Relations Dept.,Mitsubishi Motors Corporation otrzymaliśmy twojego maila za pośrednictwem Mitsubishi Cable Industries, LTD która to jest niezalezną firmą i nie jest firma motoryzacyjną.

Dziękujemy i takie tam blabla...

W rzeczy samej jako producent nie rekomendujemy instalowania innego komputera silnika w twoim samochodzie na zamianę oryginalnego z powodu innej konstrukcji/projektu. Jako że nigdy nie doświadczaliśmy takich modyfikacji nie posiadamy jakichkolwiek danych czy taka modyfikacja będzie działać czy nie.

Dlatego też, nie możemy dostarczyć jakichkolwiek komentarzy w tym względzie. Wirtualnie nie możemy zgodzić się na takie modyfikacje.

Jeśli już wykonałeś takowe, My, Mitsubishi Motors Co., jesteśmy całkowicie zwolnieni od jakiejkolwiek odpowiedzialności z powody tychże modyfikacji...

Wszelkie inne następne pytania prosimy kierować do naszego autoryzowanego dealera w Polsce:

MMC Car Poland Co., Ltd.
Address: Szyszkowa 35/57, 02-285, Warsaw, Poland
Phone: 48-22-878-3700
Fax: 48-22-878-3710


Doceniamy jeśli zrozumiesz nasze stanowisko.

Customer Relations Department
(Overseas Customer Service)
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-07-2008, 18:00   

Pozostaje zawsze zapisać się na full membership do Club VR4, z tego co wiem jest tam kilka osób dojeżdżających Galanty EC1x (1.8 GDI z 150KM). Są porady jak zdjąć ogranicznik do 180km/h (dotyczy przecież Galantów VR4 :wink: ), no i kiedyś było nawet ECU z takiego Gala na sprzedaż. A przynajmniej dowiecie się gdzie szukać modyfikacji :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-07-2008, 18:07   

swinks_UK napisał/a:
full membership do Club VR4

heh tak z ciekawosci zajrzalem i faktycznie wierzac tym specyfikacja podanym przez...kogos :D
byl:
Cytat:
4G 93 GDI 4 DOHC 16 V. 81x89 1834 140/6000 18.5/3750 Galant Vivace,Exceed, Viento,VR-G,ASPRIE,LEGNUM Viento/ST,RVR
4G 93 GDI 4 DOHC 16 V. 81x89 1834 130/6500 18.25/3500 PAJERO iO


z tego linku korzystalem:
http://www.mitsu-champ.co...t=0&#entry10482



heh...nawet wersja turbo tego silnika :)

Cytat:
Name: 4G93 turbo
Type: 1834cc EFI DOHC 16-valve 4-cyl turbo
Power: 145kW @ 6000
Torque: 270Nm @ 3000
Sources: 92-93 Lancer GSR


oraz z innej stronki

Cytat:
エンジン・トランスミッション ST(MT_1.8)エンジン型式 4G93
エンジン種類 直列
気筒数 4
動弁機構 DOHC
バルブ数 4
過給器 -
総排気量 (cc) 1834
ボアxストローク (mm) 81×89
トランスミッション 5MT
最高出力 (ps/rpm) 150 / 6500
最大トルク (kgm/rpm) 18.2 / 5000
燃料供給装置 電子制御式
使用燃料 無鉛プレミア
燃料タンク容量 (L) 64
10・15モード燃費 (km/L) 17.2
60km/h定地燃費 (km/L) -
圧縮比 12


link:
http://catalogue.carview....NUM/1996/15495/




Na tej stronece znalazlem nawet arytkul o Carismie :) :shock:
http://www.carview.co.jp/...t=th&kw=Carisma


I niech ktos mi powie ze w Japoni nie bylo Carism :!:
http://minkara.carview.co.jp/car/801
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-07-2008, 19:36   

Robson86 napisał/a:


Cytat:
エンジン・トランスミッション ST(MT_1.8)エンジン型式 4G93
エンジン種類 直列
気筒数 4
動弁機構 DOHC
バルブ数 4
過給器 -
総排気量 (cc) 1834
ボアxストローク (mm) 81×89
トランスミッション 5MT
最高出力 (ps/rpm) 150 / 6500
最大トルク (kgm/rpm) 18.2 / 5000
燃料供給装置 電子制御式
使用燃料 無鉛プレミア
燃料タンク容量 (L) 64
10・15モード燃費 (km/L) 17.2
60km/h定地燃費 (km/L) -
圧縮比 12


link:
http://catalogue.carview....NUM/1996/15495/


Engine transmission ST (MT_1.8)
engine type 4G93
engine type serial cylinder several 4
dynamic valve gear DOHC
valve several 4 superchargers - total cubic displacement (cc) 1834
bore x strokes (mm) 81×89
transmission 5MT
highest output (ps/rpm) 150/6500
largest torques (kgm/rpm) 18.2/5000
fuel feeder electronic control type use
fuel unleaded premiere
fuel tank capacity (L) 64 10.15 mode
fuel economies (km/L) 17.2 60km/h fixed area
fuel economies (km/L) - compression ratio 12


To tłumaczenie z japońskiego na angielski... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26-07-2008, 00:46   

Tylko sobie ściagnać taka carisme :P
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-07-2008, 12:46   

swinks_UK napisał/a:
Engine transmission ST (MT_1.8)
engine type 4G93
engine type serial cylinder several 4
dynamic valve gear DOHC
valve several 4 superchargers - total cubic displacement (cc) 1834
bore x strokes (mm) 81×89
transmission 5MT
highest output (ps/rpm) 150/6500
largest torques (kgm/rpm) 18.2/5000
fuel feeder electronic control type use
fuel unleaded premiere
fuel tank capacity (L) 64 10.15 mode
fuel economies (km/L) 17.2 60km/h fixed area
fuel economies (km/L) - compression ratio 12

swinks_UK napisał/a:
気筒数

no nie mow ze nie wiedziales ze to znaczy eeee ilosc cylindrow hehehe :D
GDI na Japonski rynek ma moc 150KM uzyskiwana przy 6500obr/min a max moment obrotowy 182Nm przy 5000obr/min :) Jak evo normalnie (obroty) :twisted: :D
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-07-2008, 16:34   

Robson86 napisał/a:

swinks_UK napisał/a:
気筒数

no nie mow ze nie wiedziales ze to znaczy eeee ilosc cylindrow hehehe :D
GDI na Japonski rynek ma moc 150KM uzyskiwana przy 6500obr/min a max moment obrotowy 182Nm przy 5000obr/min :) Jak evo normalnie (obroty) :twisted: :D
pozdroo


A skąd ty mi wytrzasnąłeś ten cytat ??? :wink:
Bo chyba od początku pisałem, że 4G93 GDI w JP ma 150 kucy, nie?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-07-2008, 23:29   

swinks_UK napisał/a:
A skąd ty mi wytrzasnąłeś ten cytat ???

to moj cytat :D ...cholerka pomyslilem sie przy edytowaniu (skasowalo mi sie i skopiowalem z wyzszego cytatu) :D Sorka :)
Robson86 napisał/a:
気筒数

Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 04-08-2008, 19:15   

Dzien dobry moi drodzy:) mysle mysle i sie zastanawiam i teraz mam takie male pytanko:) gdzie w PL mozna kompa zrobic? tzn przystosowac go do zmian w sliniku albo np gdzie mozna zrobic chipa ECU itp itd i bylbym bardzo wdzeiczny za odp. a i jeszcze jedno jaka jest roznica miedzy 90kw/122ps a 92kw/125PS?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.