 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Galant 91, Nie zapala gdy jest zimny |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-01-2009, 18:38
|
|
|
filipczos napisał/a: | Moze do Wawy sie wybiore...? |
Zapraszam
Ja cewkę zapasową mam i kupę innych gratów.
Co do EGRa - przykro mi stwierdzić, ale nijak się ma do odpalania auta
Zawsze jest możliwość żebym ja podjechał z Koszmarkiem być może do Ciebie Ale to jakbyś był zainteresowany to na PW zapraszam |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-01-2009, 18:02
|
|
|
Po całym dniu spedzonym w garazu, sprawdzeniu cewki, aparatu i wszystkiego co zwiazane z zapalaniem. zaczal jezdzic (niestety po zaholowaniu )
Jutro rano zobaczymy efekty czy pomogło...
[ Dodano: 17-01-2009, 18:05 ]
ale chyba jednak wina bedzie w cisnieniach cylindrów (12; 8; 8,5; 11,5)
Czy regulacja zaworów pomoze drugiemu i trzeciemu??
[ Dodano: 17-01-2009, 22:47 ]
Czy luz zaworów zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury ? Bo nie wiem czy luz za mały czy za duży ma wpływ na kompresje i problem z odpaleniem na zimnym. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-01-2009, 02:11
|
|
|
Tak, luz zaworów zmniejsza się ze wzrostem temperatury.
Wina prawdopodobnie będzie w różnicy od nominalnej w ciśnieniach, mi to wygląda na przedmuchaną uszczelkę między 2 i 3 cylindrem.
A czy regulacja pomoże? Wątpię, a jeśli tak to nieznacznie.
Wygląda na to, że czeka Cię wymiana uszczelki pod głowicą. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
filipczos
Mitsumaniak
Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 41 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-01-2009, 18:20
|
|
|
Przyczyna byla uszczelka pod glowica.
Dzieki za wszelkie instrukcje przy diagnozowaniu. |
|
|
|
 |
|
|